Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ تیر ۲۰, جمعه

ایران بر خلاف ذهنیت و تلقیناتی که از بچگی به ما داده اند ، سرزمین اهریمنی است و نه اهورایی


ایران بر خلاف ذهنیت و تلقیناتی که از بچگی به ما داده اند ، سرزمین اهریمنی است و نه اهورایی
.
ایران هشدار داده است که آن چه در عراق روی می دهد برای کشور عراق و ملت عراق زیانبار است و علاوه بر این رخدادهای اخیر عراق برای کل منطقه و امنیت ملی ایران یک تهدید به شمار می آید، از این رو ایران نه تنها با تاسیس کشور قومی و بعثی وهابی برخورد خواهد کرد بلکه با تشویق کنندگان ایجاد چنین اقلیمی هم برخورد خواهد کرد. مسئولان ایرانی به مقامات کردستان عراق اعلام کرده اند از بازی با آتش خودداری کنید و اندیشه سلطه بر شهر کرکوک را از سر بیرون آورید، چرا که تنها راه حل برای مساله کرکوک مذاکرات از طریق گفت‌وگو با دولت فدرالی در بغداد صورت می گیرد از این رو نیروهای پیشمرگه باید سریعاً به مواضع سابق خود باز گردند.
هشدار شدید الحن ایران به رهبران اقلیم کردستان عراق؛
پایگاه خبری المسله اعلام کرد مسئولان ایران هشدار شدید اللحنی را به صورت خصوصی برای رئیس اقلیم کردستان عراق ارسال کردند.


این منبع اعلام کرده است : مقامات ایرانی این پیام خود به رئیس اقلیم کردستان عراق را از طریق نیچروان بارزانی نخست وزیر این اقلیم منتقل کردند، که مضمون این پیام آن بوده که فوراً خود را از محور اسراییلی - بعثی و وهابی در عراق خارج کنید.
این منبع نوشت: مسئولان ایرانی به مقامات اقلیم کردستان تاکید کردند که شما وعده داده بودید تمام تجهیزات و ادوات نظامی ارتش عراق را که در موصل به تصرف خود در آورده بودید را به عراق بازپس خواهید داد، حتی براساس ادعای این منابع خبری ایران به مقامات اقلیم کردستان اعلام کرده اسنادی در اختیار دارد که دست داشتن برخی افراد خاندان بارزانی در طرح سرنگونی نینوا را در دست دارند. ایران بر اساس مدارکی که در اختیار دارند برخی از فرماندهان کرد ارتش به نظامیان کرد دیگر در موصل پیش از سقوط این شهر اطلاع دادند که محل حضورشان را ترک کنند، تا از این طریق راه سلطه داعش بر مناطق موصل و اطراف آن هموار شود تا مسیر تشکیل کشور کردستان هموار شود.
ایران هشدار داده است که آن چه در عراق روی می دهد برای کشور عراق و ملت عراق زیانبار است و علاوه بر این رخدادهای اخیر عراق برای کل منطقه و امنیت ملی ایران یک تهدید به شمار می آید، از این رو ایران نه تنها با تاسیس کشور قومی و بعثی وهابی برخورد خواهد کرد بلکه با تشویق کنندگان ایجاد چنین اقلیمی هم برخورد خواهد کرد. مسئولان ایرانی به مقامات کردستان عراق اعلام کرده اند از بازی با آتش خودداری کنید و اندیشه سلطه بر شهر کرکوک را از سر بیرون آورید، چرا که تنها راه حل برای مساله کرکوک مذاکرات از طریق گفت‌وگو با دولت فدرالی در بغداد صورت می گیرد از این رو نیروهای پیشمرگه باید سریعاً به مواضع سابق خود باز گردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر