Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ تیر ۲۵, چهارشنبه

چهره اي اين جانور به هر درنده اي شبيه است جز به آدمي قهرمانان شما، قاتلان بهترين فرزندان سرزمين هستند پس چگونه انتظار داري كه با شما هم خونه( هم كشور)،باشم


چهره اي اين جانور به هر درنده اي شبيه است جز به آدمي
قهرمانان شما، قاتلان بهترين فرزندان سرزمين هستند پس چگونه انتظار داري كه با شما هم خونه( هم كشور)،باشم.

پاسدار صحرارودی، قاتل دکتر قاسملو را بهتر بشناسیم:
"محمدجعفرصحرارودی"از خانواده ای بی نام و نشان که برخی اورا"یزدی" وبعضی اورا از روستاهای صحرارود از توابع شهر فسای شیراز میدانند. وی ٥٨ سال دارد از دوران کودکی فردی شرور بوده است و دوران تحصیلات از محصلین متوسط به پایین مدرسة محسوب میشود او تحصیلات خود را در دوره متوسطه و قبل از دیپلم ترک کردە است او در نوجوانی مشهور بود که اصلأ چندان به مسایل مذهبی علاقه نداشته وفردی بددهن وفحاش بوده است.

پس از انقلاب ١٣٥٧ ملتهای ایران ،صحراروودی که در آن زمان محمد جوادی نام داشت جذب "کمیته های انقلابی اسلامی " شد این کمیتةهای که به دستور خمینی تشکیل شد در واقع متشکل از افرادی تند خو و اراذل و اوباش بود که برای سرکوب جریانات سیاسی در ٢٣ بهمن ١٣٥٧ تشکیل گردیدند .
صحرارودی پس از جذب شدن در "کمیتهای انقلاب اسلامی" بلافاصله به کردستان اعزام شد وی که در دوران جوانی به کسی شرو معروف بود این دفعه شرارت خود را در سرکوب مردم کردستان بکار گرفت. او حتی پس از آغاز جنگ ایران وعراق ترجیح داد در کردستان بمانند و از کردستان در جبهه جنگ ایران و عراق مشغول شود در کردستان دو جبهه جنگ وجود داشت اولین جبهه جبهه جنگ احزاب کردستان با دولت مرکزی بود و جبهه دوم که بعد از بن بست جنگ در خوزستان قدرت گرفت جبهه جنگ ایران و عراق بود .
در هنگام جنگ ایران وعراق رهبران جمهوری اسلامی قرارگاه خاتم الانبیا بمنزله قرارگاه مرکزی، جهت هماهنگی بین نیروهای نظامی شرکت کننده در جنگ( ارتش وسپاه پاسداران وبسیجیان)بدستور روح الله خمینی تأسیس گردیده. فرماندهی این قرارگاه در دست سپاه پاسدارن قرار داشت آنها جهت تسهیل در کنترل کلیه نقاط ایران چندین قرارگاه فرعی دیگر را سازمان دادند یکی از آن قرارگاهها؛قرارگاه رمضان بود، که مرکز فرماندهی وهماهنگی عملیات غرب کشور وهمچنین روابط جمهوری اسلامی با نیروهای اپوزیسیون عراق بر ضد رژیم بعث بود.این قرارگاه پس از بن بست جبهه خوزستان تشکیل شد و سه مسئولیت مهم برای آن تحریف شده بود.
یک:ارتباط وهماهنگ بین اپوزیسیون عراق برضد رژیم بعث، که نماینده سیاسی رسمی ان "حاج اقامحمدی"، که نماینده آیت الله خمینی وبعدأ خامنه ای را داشتند. آقا محمدی بعدها خود نمایندە همدان در مجلس شورای اسلامی شد.
دوّم: تشکیل لشکری بنام لشکر بدر که متشکل از نیروهای برون مرزی سپاه پاسداران و نیروی مسلح گروههای اپوزیسیون عراقی بود. هدف آنها استفاده از نیروهای عراقی اپوزیسیون بود برای نفوذ بە داخل خاک عراق و انجام یک سری عملیات در عمق آن کشور بود.
سوّم:قرارگاه رمضان که یک قرارگاه اطلاعاتی نیز بود، چند قرارگاه فرعی دیگر در شهرهای نقاط مرزی بین ایران وعراق تشکیل داد، که به سرکوبکردن مبارزات در کردستان ایران بپردازد.آنها برای آموزش افراد که در جنگ کردستان حضور داشتند از لشکر بدراستفاده میکرد که متشکیل از چریکهای شیعه مذهب معارضه رژیم بعث بود .
مرکز قرارگاه رمضان در شهرستان کرمانشاه قرار داشت وشعبه هایی از این قرارگاه، بنام قرارگاه نصردرشهرستان نقده،بعثت در شهرستان سنندج،رعددرشهرستان مریوان، ابوذر و بعدها کاوه در بوکان و مهاباد و کربلا ونجف در استان ایلام این قرارگاها در مرزهای شمالغرب وغرب ایران یعنی در کردستان ایران قرارگرفته اند. علاوه براین قرارگاهها، قرارگاهی با اختیارات کمتر اما مشابهه قرار گاه رمضان در ارومیه مرکز استان آذربایجانغربی" استان ارومیه" بنام قرارگاه حمزه سیدالشهدا تشکیل شده ومأموریت بخش عملیاتی شمالغرب را بمنظورسرکوب جنبش کردستان به عهده داشت.
برخی از فرماندهان سپاه پاسداران وقسمت عمده نیروهای آن قبل از اعزام به جبهه های جنگ با عراق،تمرینات عملی جنگی وتروریستی خود را در شهرهای کردستان آزمایش میکردند وبعدازآن به جبهه های جنوبی جنگ ایران وعراق اعزام میشدند.
"محمدجعفرصحرارودی"که درآن هنگام نامش"محمد جعفررحیمی" بود و قبل از تشکیل قرارگاه رمضان در قرارگاه حمزه سید الشهدا حضور داشت فرماندهی قرارگاه حمزه را فردی به نام هدایت لطفیان برعهده داشت لطفیان بعدها در فرماندهی سرکوب کوه دانشگاە تهران در ١٨ تیر ١٣٧٨ را نیز بر عهده گرفت.
پس از پایان جنگ ایران وعراق، در سازماندهی جدید سپاه پاسداران، صحرارودی به درجه سرتیپی ارتقاء داده شد و او درمقابل مأموریت عملیات ترور مخالفین در خارج از کشور را به عهده گرفت . جدا از قصی و القلب بود وی از حمایت باند مخالفین محسن رضایی نیز برخودار بود .
صحرارودی پس از طی دوره کارآموزی6ماهه دیپلماسی دوره آموزشی رابا موفقیّت گذراند و با یک طرحی که از قبل برنامه ریزی شده بود، بعنوان سرپرست هیأت مذاکرکننده و نمایندە رئیس جمهوری ایران با حزب دمکرات کردستان ایران درخارج از ایران نشستهای برگزار کرد. بعد از چند نشست در تاریخهای مختلف سرانجام در تاریخ 13ژوئن1989در شهر وین پایتخت اتریش عملیات ترور (دکتر عبدالرحمان قاسملو دبیر کلّ حزب دمکرات –عبدالله قادری آذر عضور مرکزی ونماینده حزب دمکرات کردستان ایران- دکتر فاضل رسول شخصیّت سیاسی مذهبی کرد عراقی)رابا موفقیّت بپایان می رساند.
وظاهرا خودش در حالیکه زخمی شده بود توسط پلیس اتریش به بیمارستان اعزام میشود وافراد دیگر همراهش فرارمیکنند.
صحرارودی پس از 48ساعت توسط پلیس اتریش به فرودگاه وین انتقال داده میشودوباهواپیما به دبی و از آنجا به ایران فرستاده میشود. پس از ترور وین صحرارودی دیگر دو مشخصه غیره قابل استتار داشت یکی زخمی بود که در پی ترور وین بر داشته بود و زخم آن در سمت راست گردنش واقع شده بود و دیگری تروریست بودن وی بود او بعد از ترور وین از کرمانشاه به تهران انتقال یافت و در آنجا زندگی کرد اما دور از صحنه سیاسی و حتی نظامی و بیشتر به کارهای اطلاعاتی ودر پس پرده مشغول بود .
در سال 1992و پس از انتفاضه کردستان عراق صحرارودی که از تجربه جنایت در کردستان ایران و دوستی با سران احزاب کردستان عراق خصوصا دوستی با جلال طالبانی و نوشیروان مصطفی امین برخودار بود به همین دلیل باری دیگر به کرمانشاه و قرارگاه رمضان برگشت.
نیروهای برون مرزی اطلاعات سپاه "سپاه قدس " که فضا را برای انجام عملیات تروریستی فراهم دیدند بدون هیچ مانعی در کردستان عراق دفاتر اطلاعاتی قرارگاه رمضان را باز کردندو آزادانه به ترور نیروهای سیاسی کردستان ایران که در کردستان عراق بودند پرداختند. جعفر صحرارودی سرپرست تیمهای تروریستی در کردستان عراق را بعهده میگیرد. این تیمها ماموریت ترور افراد احزاب کردستان ایران را بر عهده داشتند.
در٢٦ ژوئیه 1996 صحرارودی همراه با احمد کاظمی که مسئول قرارگاه رمضان وبا همکاری گروههای سیاسی عراقی و حزب اتحاد میهنی کردستان حمله به دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران در شهر کویسنجق که در حدود40کیلومتری در عمق خاک کردستان عراق بودرا طرحریزی و اجرا می کنند. آنها باآوردن نیروی 2000نفری از مرز باشماغ در مریوان از منطقه سلیمانیه ودوکان میگذرد وشبانه در پشت ارتفاعات کویسنجق مستقر میشوند و دفتر مرکزی حزب دمکرات کردستان ایران را به توپ بسته وموشک باران میکنند. جعفر صحرارودی در ارتفاعات موسوم به "هیبت سلطان" مشرف به شهرکویسنجق وقرارگاه مرکزی حزب دمکرات ایران"دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران" حضور داشت و دیده بانی و فرماندهی عملیات را عهده دار گرفته بود.
وی که از طریق بی سیم تلاش میکرد افراد حزب دمکرات تهدید کند در صحبتهایش به آنها گفت است"به همان نحوکه قاسملورا ازبین بردم شما رانیز نابود خواهم کرد".
ولی بعد از افشای عملیات و هشدار ناتو که حافظ مدار36درجه بودند، آنها متواری شدند و نیروها خود را از طریق مرز قلا دزێ از کردستان عراق خارج کردند. صحرارودی وکاظمی سر افکنده خودرابه قرارگاه رمضان میرسانند.صحرارودی سپس به تهران فرا خوانده شد وآنجا به آموزش گروههای تروریستی مشغول میگردد و جزو یکی از افرادی بود که در منطقه کرج وقم در پایگاههای ویژه آموزشی، مشغول به آموزش گروههای تروریستها فعال در خاورمیانه بوده است.
پس از تغییراتی که در زمان خاتمی بوجود آمد و پس از آنکه سپاه پاسدارن درصدد آن بر آمد کە در فضای سیاسی ایران حضور فعالتر داشتە باشد صحرارودی مانند تعداد دیگری از جنایتکاران وابسته به سپاه پاسدارن ،به شرکت درکلاس دوره های سیاسی ودیپلماسی مشغول به آموزش شدند . این بار مسئولین سپاه پاسداران در قالب دیپلمات و مشاورین سیاسی، در دستگاههای اجرایی ایران حضور پیدا کردند آنها در مراکزی ازقبیل شورای شهری ، شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورا اسلامی هم در قالب مشاور و ویا با سمت نماینده و سفارتخانه های جمهوری اسلامی و وزارتخانەها سازمان داده شدند.
صحرارودی در حال حاضر مشاور امنیتی مجلس شورا اسلامی و رئیس دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورا میباشد. او همچنین نمایندگی مستقیم خامنه ای در امور عراق است و از سران سپاه قدس در عراق محسوب میشود . در حال حاضر نامبرده علاوه برمسئولیتهایی که در فوق ذکر گردیدند،مسئول هماهنگی گروههای تروریستی(سنی وشیعه)در عراق وسوریه میباشدوبعنوان مامور خارجی نهضتهای جهان اسلامی کار میکند.
در حال حاضر نامبرده علاوه برمسئولیتهایی که در فوق ذکر گردیدند،مسئول هماهنگی گروههای تروریستی(سنی وشیعه)در عراق وسوریه میباشدوبعنوان مامور خارجی نهضتهای جهان اسلامی کار میکند. نامبرده متهم به سرپرستی کردن تیم تروریستی که در 13ژوئیه1989در وین پایتخت اطریش دکتر عبدالرحمان قاسملو دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران، قادری اذر عضو کمیته مرکزی ونماینده سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران در اروپا ودکترفاضل رسول یکی از شخصیتهای سیاسی ومذهبی کردستان عراق، همراهان دکتر عبدالرحمان قاسملو، که برای مذاکرده برسر حلّ مسئله کردستان ایران در وین گردامده بودند ترورشدند ؛می باشد.
حکم جلب محمد جعفر صحرارودی در ٢٢سپتامبر ١٩٨٩ توسط دادستانی وین صادر شده است اما او در سفرهای خارجی خود از مصونیت دییپلماتیک برخودار بودە و جدا از این مسئله کشورهای که او به آنها سفر میکند یا از قدرت دستگیر او برخودار نبوده مانند عراق و لبنان و یا ترجیح میدهند که منافع ملی خود را با دستگیری مهره رژیم اسلامی ایران بخطر نیندازند.
برای مثال هیأت مجلس شورای اسلامی ایران روز چهارشنبه سپتامبر 2013که در سویس حضور داشت صحرارودی جز این هئیت بود آنها بعدا سویس را به مقصد کرواسی ترک کرداند ، در تصاویری که منتشر شده است، مشخص شده که جعفری وهیأت ایرانی به کرواسی سفر کرده بودند وبرای صرف نهار مهمان"دایف بوسیوفیچ"رئیس جمهور کرواسی بودند. هر چند پلیس اتریش ؛پلیس کرواسی را از حضور جعفر صحرارودی در آن کشور کرواسی مطلع کرده بودند که صحرارودی را دستگیرکنند امّا پلیس کرواسی به این در خواست آنان هیچ واکنشی وپاسخی نداده بود.
بعد از رویداد و با فاصله حدود دو ماه ، کانال تلویزیونی "رووداو" در کردستان عراق در گزارشی اعلام کرد که هیأتی بلندپایه از ایران به ریاست(محمد جعفر صحراودی) مشاور عالی رئیس مجلس ایران مدّت سه روز است که برای رایزنی با برخی از جریانهای سیاسی واز جمله اتحاد میهنی وارد اقلیم کردستان شده است. برپایه این گزارش این هیأت به دور از چشم رسانه های اقلیم با مسئولان اتحادیه میهنی، جنبش تغییر و رئیس اقلیم کردستان ومقامات پارت دمکرات کردستان دیدار کرده اند آنها در مورد وضعیت اقلیم پس از انتخابات و همچنین بحران کنونی در حزب اتحاد میهنی رایزنی نموده بودند.
اما جدا از این مسئله مسافرت کردن"محمدجعفرصحرارودی"با قاسم سلیمانی وبطور کلّی هرهیأتی از طرف سپاه پاسداران به کشورهای منطقه خاورمیانه سفر می کنند، این واقعیت رانشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران، بر شعار خود مبنی بر"صدورانقلاب" همچنان تأکید وپافشاری می کند.
محمد جعفرصحرارودی که اکنون به محمدجعفری مشهور است از سال 1388 همزمان با ریاست دفتر علی لاریجانی یکی از مشاوران عالی وی نیز میباشد.
جدا از این مسئله صحرارودی در جریان حمله آمریکا به دفتر نمایندگی ایران در اربیل در تاریخ ١١ ژانویە ٢٠٠٧ باری دیگر در رسانه ها مطرح گردید علیرغم اینکه فواد حسین رئیس دفتر ریاست اقلیم کردستان در ١٥ ژانویه ٢٠٠٧ اعلام کرده بود که صحرارودی از کسانی است که در دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی در اربیل دستگیر شده است اما در ماه مارس همان سال رسانهها حضور وی را در کنفرانس شرم الشیخ در مصر تایید کردند کنفرانس شرم الشیخ کنفرانس همسایگان عراق بود و تلاشی برای کاهش نفوذ تروریستها در عراق محسوب میشود اما هرچند این دو خبر از تناقضی خاص برخودارند ولی هر دو تایید کننده این مسئله هستند که صحرارودی در رویدادهای عراق و مربوط به این کشور حضوری فعال دارد.
آخرین مطلبی که باید به آن اشاره کرد این است که صحرارودی در مدت زندگی خود با این اسماء شناخته شده است ١: محمد جعفر رحیمی ٢: محمد جوادی ٣: محمد جعفری صحرارودی ٤: محمد جعفر صحرارودی ٥: محمد جعفری
وی بعد از ترور وین از طرف سپاه پاسداران درجه نظامی "سردار" به او داده شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر