Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

ترس رژیم دوبرابر شده است بعداز اینکه مراکز مهم موشکیش مورد حمله لیزری قرار گرفتند به دامان ترکیه افتاد.


ترس رژیم دوبرابر شده است بعداز اینکه مراکز مهم موشکیش مورد حمله لیزری قرار گرفتند به دامان ترکیه افتاد.
موضع خبرهای امروز و نشستهای پنهانی میان ایران و آمریکا با میانجی دولت ترکیه.
و این دیدارها در ماه دسامبر گذشته انجام شده است.
و بحث استقرار سپر ضد موشکی ناتو در کشور ترکیه که میان ترکیه و ایران به سردی گرائیده بود و ترکیه برای اینکه بتواند با رژیم ایران دوباره دست به همکاری بزند علیه جنبش ملت کرد اینبار مستقیم ایران و آمریکا را مخفیانه بدون دید روزنامه نگاران در پشت درهای بسته بر سر میز مزاکره کشاند.
در این دیدار بیشتر بحث در باره عادی سازی روابط ایران و آمریکا به میان آمده است و ترکیه در این باره این دیدار را ترتیب داده است برای عادی سازی روابط ایران  و آمریکا و ترکیه باز به ایران احتیاج دارد برای ضدیت با جنبش ملت کرد یعنی ترکیه دست به هر معامله ای بزند باید بر اساس دشمنی با ملت کرد باشد.
در این مزاکره 8 نماینده ایالات متحده آمریکا همراه با سرپرست وزارت خارجه ایران اکبر صالحی و هیئت همراهش در ترکیه با هم دیدار نمودند در این دیدار بحث بیشتر در باره عدم حمله نظامی آمریکا به ایران و آمریکا هم موظف است که از حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران جلو گیری کند.
چرا چون قرار بر این بود که در اول  سال 2012 نیروی هوایی اسرائیل تمامی  مراکز اتمی ایران را درهم بکوبد که با حمله لیزری شروع شد که رژیم ایران به ترکیه پناه برد که دانست که امریکا و اسرائیل از تکنولوژی بالای برخوردار هستند و بدون اینکه رژیم بداند مراگز موشکی و اتمیش نابود میشود پیش از این دیدارها رژیم خد را قوی میدانست تا اینکه با موشکهای لیزری مراکز موشکیش هدف قرار گرفتند بسیار وحشت زده شد .
از راه ماهواره های لیزری مجهز به  لیزر گرم کنند که این لیزر طوریست که نقاطی که مهمات و مواد انفجاری در آنجا باشد از راه ماهواره گرم میکند و بر اثر این گرم شدن منفجر میشود این موشک لیزری طوریست که به عمق هدف میرسد بدون اینکه کسی بداند از کجا آمده و چطوری عمل کرده است.
بعداز این  دو مراکز مهم موشکی  موردحمله لیزری قرار گرفتند وزیر خارجه ایران یک هئیت بلند پایه را به ترکیه اعزام نمود که تا شاید با نمایندگان ایالات متحده آمریکا دیداری ترتیب بدهند و دولت ترکیه با دو شرط مهم درخواست رژیم ایران را پذیرفته بود که شرط اول ضدیت با حزب کارگران کردستان بود و شرط دومش این بود که وزارت اطلاعات رژیم ایران همراه با دستگاه امنیتی ترکیه میت با همکاری عبدالله گولن و از راه طرفداران مذهبی حاضر در منطقه کردستان آزاد رژیم ایران بتوانند  اقلیم کردستان را برهم بزنند ترکیه در مقابل  پذیرفتن چنین درخواستی  حاضر است از ایالات متحده آمریکا بخواهد که حمله  لیزری علیه مراکز موشکی ایران را متوقف کند.
و بنابر خبرهای که بدستمان رسیده در این باره مزاکرات ایران و آمریکا بی نتیجه بوده است که به مدت 5 ساعت با هم بحث و گفتگو نموده اند بدون نتیجه نمایندگان ایالات متحده آمریکا محل را ترک نموده اند.
خلاصه در اقلیم کردستان مزدوران رژیم ایران همراه با مزدوران رژیم ترکیه دست در دست هم قرار دادند و به خرابکاری دست زدند که منجر به سوزاندن اموال مسیحیان و یزدانیان کردستان شد.
چند روز بعد از این توافق رژیم ایران چند نفر وابسته به خود را به اقلیم کردستان فرستاد و دستگاه میت ترکیه هم چند نفری را فرستاد یعنی برنامه  آنها برای کارهای تخریبی در اقلیم کردستان از این بیشتر بود وقتیکه دانستند که نمیتوانند به اهدافشان برسند از راه مذهب وارد شدند که هم از نظر بین المللی  به حیثیت سیاسی مسئولین اقلیم کردستان ضرر برسانند و هم کشورهای اروپایی  را علیه کردها بسیج کنند گویا کردها  ضد مسیحی هستند و از این راه از مزدورانشان خواستند که به مراکز مسیحیان و یزدانیان و مراکز مشروب فروشی حمله کنند که سیاستمداران ترک فراموش کرده اند که تنفروشی در شهرهای ترکیه  داد میزند و مشروب را مثل آب مینوشند لاکن کسی به این مراکز حمله  نمیکند چرا چون اهداف سیاسی پشتش نیست.
ابتدا برنامه آنها تخریب کامل دستگاهای سیاسی و امنیتی اقلیم کردشتان بود اول با نمایندگان گوران تماس میگیرند که نمایندگان گوران هر نوع عمل مسلحانه ای را علیه دولت اقلیم کردستان قویا رد میکنند خلاصه به نزد اتحادیه اسلامی کردستان میروند یک گرتوی اسلامی کردستان  خلاصه  اتحادیه اسلامی کردستان عمل مسلحانه را رد نمیکند اما میگوید توان رویاروی با حکومت اقلیم کردستان ندارند و تنها کاری که اتحادیه اسلامی میتواند انجام بدهد تحریک ملاها و احساسات اسلامی بعضی از مناطق و شهرهای کردستان میباشد علیه اقلیم کردستان خلاصه اتحادیه اسلامی کردستان در مقابل 20 هزار دلار دریافت میکند  که دست به کار بشود که امنیت اقلیم کردستان را برهم بزنند سپس شب بعد در شهر هولیر در یک خانه جمع میشوند و طرح چگونگی رفتار و برخورد با دستگاه های امنیتی اقلیم کردستان طرح ریزی میکنند یک دسته به سوی دهوک به حرکت در می آیند و  به 4 دسته تقسیم میشوند یک دسته باید با افراد مذهبی در دهوک دیدار کنند برای اجرای طرح و  دسته دوم در شهرهولیر و دسته 3 برای سلیمانیه و دستهای دیگر برای عمادیه و شهرهای دیگر کردستان برنامه اینطور بوده است که کار  حکومت اقلیم کردستان به مدت چندروزی تمام کنند  در ضمن اگر به درگیری مسلحانه منجر شد نیروهای ایرانی و ترکی وارد اقلیم کردستان بشوند و در پشت به اتحادیه اسلامی کمک کنند برای پیروزی بر دستگاه های امنیتی  اقلیم کردستان.
خلاصه منجر به رویدادی شد که ما همه شاهدش بودیم اما آنچه مهم و حیاتی است دولت اقلیم کردستان خیلی استادانه این مسلئه را حل نمود و امنیت را برای هموطنان باز گردانده شد.
دیدار وزیر خارجه ترکیه از ایران از وحشت از تحرک همجانبه ملت کرد در سرتاسر جهان   علیه قتلعام  35 نفر بدست  رژیم فاشیست ترک خلاصه اینبار رژیم ترکیه دست به دامان رژیم ایران شد برای کمک چرا چون افکار عمومی ملت کرد یکپارچه شد علیه سیاست ضد بشری دولت فاشیست نژادپرست ترک.
بعد از قتلعام کردها در شمال کردستان بدست دولت فاشیست ترک و نارضایتی کردها در سرتاسر جهان وزیر خارجه ترکیه به سوی ایران سرازیر شد و با نمایندگان رژیم در تهران دیدار نمود که در اولین دیدارش با نمایندگان رژیم ایران بحث مسائل  ضدیت با جنبش ملت کرد را مطرح نمودند نمایندگان دولت ترک.
ترکیه در نظر دارد طوری ایران را متیع خود بکند و هر کاری که بخواهد ایران برایش انجام بدهد
خلاصه دولت ترکیه باز هم میکوشد که طوری به ایران بفهماند که استقرار سپردفاع موشکی ناتو در ترکیه علیه منافع ایران نیست و از راه دیگر ترکیه ترس از این دارد که دولت ایران بخاطر استقرار سپر دفاع موشکی در ترکیه سلاحهای پیشرفته و مدرن در اختیار حزب کارگرا کردستان قرار بدهد که به منافع ترکیه ضربه بزند و ایران بتواند حزب کارگران ترکیه را با موشکهای راکتی که میان 200  تا 300 کیلومتر برد دارد مجهز کند و تمامی مراکز سپردفاع موشکی ترکیه را درهم بکوبند کوشش میکند که رژیم ایران را قانع کند که ترکیه دوست رژیم ایران است و  اسقرار سپر دفاع موشکی علیه ایران نیست.
درخواستهای وزیر خارجه ترکیه از ایران به این شرح بوده اند که قرار بر این باشد که در آغاز فصل بهار  و پیش از این توسط مزدوران و جاسوسان این دو رژیم مراکز و جاهای مهم رهبران حزب کارگران کردستان و حزب حیات آزاد کردستان را شناساسی کنند و با آغاز فصل بهار در یک عملیات مشترک که قرار است از گازهای میکروبی هم استفاده کنند به قندیل حمله کنند و جنبش آزادی ملت کرد را از بین به برند و  معاون نیوری زمینی ایران گفته است در جواب وزیر خارجه ترکیه مگر میشه در خاک عراق از گازهای میکروبی استفاده کنیم که ابرویمان برود؟ وزیر خارجه ترکیه هم در جواب گفته است ما به آنها حمله میکنیم و تمامی راه  ها را ازشون میبندیم بعدا مجبور میشوند یا به سوی مرز ایران فرار کنند و یا ترکیه در ضمن در هر یک از خاک ترکیه و یا ایران میتوان از گازهای سمی  و میکروبی علیه گریلاها استفاده نمود.
ور برابر این پیشنهاد وزیر خارجه ترکیه دو دستگی میان سیاستمداران ایرانی ایجاد شده است  بعضی از ساستمداران ایران این طور فکر میکنند که ترکیه میخواهد  طوری به ایران ضربه بزند و بعضی دیگر هم در میان مانده اند هیچ واکنشی نشانداده اند بعضی دیگر هم میان بله و یا خیر مانده اند هیچ جواب قانع کننده ای به وزیر خارجه ترکیه نداده اند.
با تشکر ساموئیل کرماشانی 7/1/2012
-------------------------------------------
kurdane.com
ئێران‌و ئه‌مریكا به‌ نهێنی له‌توركیا دیداریان ئه‌نجامداوه‌
ئاژانسی هه‌واڵی میهری ئێران له‌ سه‌رچاوه‌ ڕۆژنامه‌وانیه‌كانی توركیاوه‌ بڵاویكرده‌وه‌، وه‌فدێكی ئه‌مریكی‌و ئێرانی له‌ ئه‌نكه‌ره‌ به‌نهێنی كۆبونه‌وته‌وه‌و باسیان له‌چۆنێتی ئاساییكردنه‌وه‌ی په‌یوه‌ندیه‌كانیان كردووه‌. ڕۆژنامه‌ی ئایدن لیق له‌ زاری سه‌رچاوه‌ ئاگاداره‌كانه‌وه‌ بڵاویكرده‌وه‌، ژماره‌یه‌ك له‌ دیپلۆماتی ئه‌مریكاو پسپۆڕانی ئێرانی له‌مانگی ڕابردودا به‌ نهێنی له‌زانكۆی غه‌دیری توركیا له‌ ئه‌سته‌نبوڵ كۆبونه‌ته‌وه‌، بۆ گفتۆكردن له‌سه‌ر ئاسایی كردنه‌وه‌ی په‌یوه‌ندیه‌كانی نێوان هه‌ردو وڵات.
ڕۆژنامه‌كه‌ ئاشكرایكردوه‌وه‌ جگه‌ له‌وه‌فدی ئێران‌و ئه‌مریكا له‌و كۆبونه‌وه‌یه‌كدا وه‌فدی هه‌ریه‌كه‌ له‌ توركیاو هندستان‌و سویدو ئه‌ڵمانیان به‌شداریانكردووه‌.
به‌گوێره‌ی هه‌واڵ سه‌رۆكایه‌تی وه‌فدی ئه‌مریكا له‌ لایه‌ن تۆماس بیكرینگ نوێنه‌ری پێشوتری ئه‌مریكا له‌نه‌ته‌وه‌ یه‌كگرتووه‌كان بوه‌و، دور له‌چاوی ڕاگه‌یاندنه‌كان كۆبونه‌وه‌كه‌ ئه‌نجامدراوه‌.
ڕۆژنامه‌ی ئایدن لیق بڵاویكرده‌وه‌، تۆماس بیكرینگ له‌ وتارێكدا كه‌ له‌ ڕۆژنامه‌ی واشنتنۆ پۆست بڵاوكرایه‌وه‌، داوای له‌سه‌رۆكی ئه‌مریكا كردووه‌ كه‌ سه‌رجه‌م هه‌وڵه‌كانی بخاته‌گه‌ڕ بۆ ئه‌وه‌ی په‌یوه‌ندیه‌كانی وڵاته‌كه‌ی له‌گه‌ڵ تاراندا باش بكات.
http://www.kurdane.com/news-details.php?id=5579
----------------------------

ارجاع پرونده حبیبالله لطیفی به کمسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه


خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان :پرونده حبیب الله لطیفی فعال مدنی که از دو سال پیش در زندان سنندج بسرمیبرد به کمسیون عفو و بخشودگی قوه قضایه ارسال شده است.صالح نیکبخت وکیل مدافع حبیب الله لطیفی با اعلام این مطلب گفت:این دومین باری است که پرونده لطیفی به این کمسیون  ارجاع میشود که در نوبت اول ارجاع آن متاسفانه موکلم مشمول هیچگونه عفو ورفعت مجازات نشد.نیکبخت اظهار امیدواری نمود با توجه به وضعیت متهم و و دفاعیات وی،حبیب الله لطیفی مشمول تخفیف در مجازات و حکم اعدام وی لغو شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر