Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۱۶, جمعه

تقویت سپاه قدس در اروپا؛ تلاش دیگری از ایران برای ترساندن جهان


تقویت سپاه قدس در اروپا؛ تلاش دیگری از ایران برای ترساندن جهان


گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل منابع اطلاعاتی در اسرائیل گفتند: رژیم اسلامی ایران در تلاش برای ترساندن کشورهای غربی و ایالات متحده از حمله به تأسیسات اتمی ایران، می کوشد شبکه های زیرزمینی سپاه قدس را در کشورهای اروپایی برپا کند تا در صورت لزوم به عملیات تروریستی علیه آن کشورها دست بزنند.
یک مقام امنیتی اسرائیلی در این هفته هشدار داده بود که ممکن است عوامل تروریستی مرتبط با رژیم ایران در کشورهای اروپایی علیه شهروندان اسرائیلی به عملیات خرابکاری و یا آدم ربایی دست بزنند؛ به ویژه هشدار داده شده بود که گردشگران اسرائیلی در بلغارستان ممکن است در خطر باشند.
آگاهان می گویند: سفر احمدی نژاد به ونزوئلا نیز به هدف برپایی یک جبهه خرابکاری و ترور علیه ایالات متحده برگزار می شود.
به گفته آنان، رژیم ایران امیدوار است، در کنار مانوورهای نظامی و جنگ اعصابی که علیه دنیا به راه انداخته، با در پیش گرفتن این شیوه نیز ایالات متحده، اسرائیل و کشورهای دیگر را از حمله نظامی باز دارد.
--------------------------
تحقیق آمریکا درباره فروش تجهیزات مخابراتی چینی به ایران

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل وزارت خارجه ایالات متحده اعلام داشت که قصد دارد به درخواست گروهی از اعضای مجلس نمایندگان، در زمینه احتمال زیر پا گذاشته شدن تحریم های آمریکا علیه ایران از سوی یک شرکت مخابراتی چینی به بررسی بپردازد.
به گفته خانم ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده، شش تن از اعضای کنگره به خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه گفته اند گزارش هایی دریافت داشته اند مبنی بر اینکه  کمپانی مخابراتی چینی "هواوی" تکنولوژی شنود به حکومت اسلامی فروخته که اجازه می دهد رژیم تهران تلفن های همراه افراد را کنترل نماید.
-----------------------
نخست وزیر کانادا: حکومت ایران، بزرگ ترین خطر برای جهان است


گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل نخست وزیر کانادا تأکید کرد که حکومت اسلامی ایران "بزرگ ترین خطری" است که صلح و امنیت جهانی را تهدید می کند.
آقای استیفن هارپر با تأکید بر اینکه اطمینان داد که جمهوری اسلامی درصدد ساخت سلاح اتمی است، گفت: «ما با رژیمی روبرو هستیم که می خواهد بمب اتمی به دست آورد».
او سپس افزود: «به همین دلیل است که ما در حال رایزنی با شرکای خود هستیم تا تحریم های سخت تری را علیه حکومت ایران به اجرا بگذاریم».
نخست وزیر کانادا نیز همچون سران دیگر کشورهای غربی، تهدیدهای جمهوری اسلامی مبنی بر بستن آبراه هرمز را ناشی از موفقیت تحریم های جهانی و فشار روز افزون بر حکومت ایران دانست.
--------------------------

مرگ یک زندانی سیاسی کرد در زندان خوی

آژانس خبری موکریان 

سرویس حقوق بشر

صبح امروز پانزدهم دیماه 1390، یک زندانی کرد محبوس در زندان خوی براثر بیماری درگذشت.
هم بندی های این زندانی در تماس با آژانس خبری موکریان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشتند: موسی حسین زاده جوان 21 ساله اهل روستای المالو در منطقه قطور خوی که از بیماری قلبی به شدت رنج می برده صبح امروز در زندان مرکزی خوی جان خود را از دست داد.
یادآور می گردد موسی حسین زاده که هشت ماه بود در زندان بسر می بُرد، اوایل سال جاری از طرف دادگاه انقلاب اسلامی خوی به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف به یک سال حبس محکوم شده بود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر