Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۲۰, سه‌شنبه

ایران زندانی بزرگ برای همه ایرانیان بخصوص زنان و دختران عزیز ایرانی



ایران زندانی بزرگ برای همه ایرانیان بخصوص زنان و دختران عزیز ایرانی  در یک جامعه اگر بخواهد پیشرفت کند باید آزادی بیان وجود داشته باشد تنها چیزهای که به پیشرفت جامعه کمک میکند آزادی بیان و ابراز عقیده و بیان آن میباشد بدون اینکه ترسی از چیزی داشته باشد.
یک آموزش و پرورش سالم 
دوم آزادی بیان و  آزادی مطبوعات و آزادی انتخاب و حق برابر و حق پوشش
سوم رفا اجتماعی و  عدالت اجتماعی 
چهارم ایجاد شغل و کار برای مبارزه با بیکاری  در جامعه
پنجم تشکیل گروه خانواده ها برای یاد دادن والدین در نحویی رفتار سالم با کودکان خویش میباشد
متاسفانه حاکمان ایران همیشه این  آزادی را بطور خشنی سرکوب نموده اند و همه چیز از ملتهای ایرانی گرفته اند و بنیاد یک جامعه  را متزلزل نموده اند  آنچه پیشرفت فکری و آزاد اندیشی میباشد در جامعه ایران وجود ندارد و یعنی میتوان گفت 79 میلیون نفر ایرانی در زندان و باید بر اساس تفکر یک فرد عمل کنند این نکن اون نکن اینطوری لباس نپوش اینجوری راه نرو خلاصه زندگی ملت را مختل نموده اند حاکمان نفهم و نادان ایران.
اینجا در زیر دختران عزیز ایرانی به این دردها و رنجهای که جامعه ایرانی در دست آن گریبانگیر هستند اشاره میکنند یعنی جامعه ایران بسوی فروپاشی میرود فروپاشی زمانی آغاز میشود که بی اعتمادی شروع میشود وقتیکه بی اعتمادی شروع شد جامعه متزلزل میشود و در نهایت فروپاشی آغاز میشود و نهایت فروپاشی بی ثباتی جامعه است و وقتیکه جامعه بی ثبات شد دیگر هرج و مرج میشود و انسانها را به نوعی درمقابل هم قرار میگیرند و دیگر برای درمان چنین جامعه ای دیر خواهند شد.
وقتیکه نحویی پرورش کودکان با خشونت باشد وقتیکه خشونت دولتی باشد وقتیکه جلو چشم کودکان انسانها را دار میزنند طبیعتا این رفتارها تاثیر خوبی بر روان و در رفتار آینده کودکان تاثیر مخربی خواهند داشت  یعنی میتوان گفت حاکمان ایران میخواهند جامعه ایران را طوری بنیاد بنهند که بر اساس خشونت کینه توزی و نوسازی در این جامعه برای آینده دشوار میکند و جامعه ایران نسبت به زمان شاه  خیلی به عقب برگشته است و میتوان گفت 120 سال به عقب بازگشته است و حاکمان ایران هم میکوشند که هر طوری که شده ذهن جوانان ایرانی را کور کنند و بیشتر از این به سوی یک بیماری همگیر مذهبی و خرافاتی سوق بدهند. 
با تشکر ساموئیل کرماشانی 11/1/2012

///////////////////////////////////////

در آینده نزدیک نام اسامی احزابی که دیکتاتور اندیش هستند و به همان اندازه که رژیم جمهوری اسلامی برای مردم کرد خطرناک هستند تازه آنها کمی شاید بیشتر خطرناک باشند اعلام میشود منظورم بیشتر احزاب کردی میباشد احزاب فارسی زبان و دیگر ملیتهای ایرانی وضعشان روشن است  
////////////////////////////
انتقال محمد صديق کبودوند به بيمارستان مدرس تهران
kurdane.com
کردانه: محمد صديق کبودوند، رئيس سازمان ديدبان حقوق بشر کردستان، به دنبال تشديد ناراحتی های قلبی و عروقی روز دوشنبه از زندان اوين به بيمارستان مدرس تهران منتقل شد. به گزارش خبرگزاری ديدبان حقوق بشر کردستان، خانواده آقای کبودوند با اعلام اين مطلب گفتند که اعزام اين فعال حقوق بشر زندانی به درخواست پزشکی قانونی صورت گرفته است و قرار است که در روزهای آينده، آزمايش های ديگری بر روی او انجام بگيرد.
/////////////////
حکومت فاشیست ترکیه بار دیگر در دادگاه از رسانه آزاد کرد شکست خورد

 دادگاه‌ دانمارک در آخرین نشست خود در روز 14 دسامبر ‌اعلام کرده ‌بود که ‌نتیجه ‌دادگاه ‌روژ تی‌وی را امروز دهم ژانویه‌ اعلام خواهد کرد.به‌رغم حمایتهای پنهان و آشکار از حکومت فاشیست ترکیه‌ اما دادگاه دانمارک نهایتا به‌ نفع تلویزیون روژ تی‌وی رأی داد و خلق کرد شادمان از رأی‌ دادگاه. تلویزیون روژ تی وی در سال 2003 از دبیرخانه‌ رسانه‌ای دانمارک مجوز پخش گرفت و از اول مارس سال 2004 ‌پخش برنامه‌های خود را آغاز کرد.

روژ تی وی در هر 4 بخش کردستان و 82 کشور جهان با گویشهای کردی کرمانجی، سورانی، هورامی، و زازاکی و به‌ زبانهای ترکی، عربی، آشوری ، ارمنی و انگلیسی برنامه‌های خود را پخش می کند.

حکومت ترکیه‌ بارها و با توسل به‌ انواع شیوه‌های غیراخلاقی و انواع اتهامات واهی سعی در توقیف این رسانه‌ آزاد خلق کرد داشته‌ است. اقدامی که‌ ریشه‌ در هراس رژیمهای فاشیستی و غیر دمکراتیک از رسانه‌ آزاد و اطلاع رسانی واقعی دارد.
در آخرین مورد از شکایات متعدد دولت ترکیه‌ دادگاه دانمارک طی 30 جلسه‌ به‌ بررسی این دعوا پرداخت و در نشست پایانی دادگاه در چهاردهم دسامبر قرار شد که‌ رأی و تصمیم دادگاه در دهم ژانویه‌ اعلام شود. 
سرانجام ساعت 13 امروز دادگاه دانمارک رأی بر برائت تلویزیون روژ از اتهامات وارده‌ داد و بدین ترتیب بار دیگر ضمن شادمانی ملت کرد،‌ تیر دشمنان صدای آزاد خلق کرد نیز به‌ سنگ خورد.

نوروز تی وی
/////////
در ضمن وزارت اطلاعات سوئد سپو اعلام نمود که حزب کارگران کردستان هیچ خطری برای این کشور ندارد و گزارشهای که توسط کردان و دیگرانی که مخالف تفکر حزب کارگران کردستان هستند برای ما ارسال نموده اند بی اساس هستند و هیچ اساسی ندارند.

////////////////////////////////
وزیر دفاع اسرائیل برای تحکیم همکاری های نظامی به یونان رفت
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل آقای اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، برای دیداری یک روزه از یونان امروز به آتن می رسد.
هدف از این مذاکرات، گفت و گوهای سیاسی و امنیتی مشترک است و به گزارش رسانه های یونان، مستحکم کردن همکاری های نظامی در دستور کار این سفر است.
وزیر دفاع اسرائیل با رییس جمهوری و نیز با وزیر دفاع یونان دیدار می کند.
سفر امروز وزیر دفاع اسرائیل به یونان در حالی است که روز گذشته نیز یک توافق نامه جدید همکاری های نظامی میان اسرائیل و قبرس میان طرفین منعقد شد.
//////////////////
پدر گیلعاد شلیط به صحنه سیاست اسرائیل پیوست
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل آقای نوعم شلیط، پدر سربازی که به مدت پنج سال و نیم در اسارت سازمان حماس بود، رسماً به عرصه سیاست اسرائیل پیوست و با اعلام حمایت از حزب کارگر به رهبری خانم شلی یخیموویچ، اعلام کرد که می خواهد به نمایندگی از سوی این حزب در انتخابات بعدی پارلمانی، به عضویت "کنست" (مجلس ملی اسرائیل) درآید.
آقای نوعم شلیط امروز در یک کنفرانس خبری، دیدگاه های سیاسی خود را اعلام کرد و به ویژه از تشکیل کشور فلسطینی ، در جوار اسرائیل حمایت کرد.
او در همین حال از آقای بنیامین نتانیاهو، نخست  وزیر، برای تلاش موفق جهت آزاد کردن پسرش از اسارت حماس دوباره به گرمی قدردانی کرد.
آقای نوعم شلیط در پنج سال و نیم تلاش برای آزاد کردن پسر خود، در حالی که با رهبران جهان و نمایندگان رسانه های اسرائیل دیدارهای مرتبی داشت، مورد توجه بسیار قرار گرفت و هم زمان نیز حمایت هایی از فلسطینی ها به عمل آورد و با سران حماس نیز مذاکراتی انجام می داد. ناظران می گویند انتظار می رود که پیوستن آقای نوعم شلیط به حزب "کارگر"، موجب تقویت این حزب شود. زیرا خانواده شلیط، از محبوبیت زیادی در افکار عمومی اسرائیل برخوردار هستند.
آقای شلیط در مورد روند بهبود حال پسرش که با ضعف جسمانی بسیار شدید ولی روحیه ای قوی از سیاهچال های حماس رهایی یافت، گفت حال گیلعاد بسیار خوب است و روند بهبودی جسمانی او ادامه دارد.
/////////////
رییس ستاد کل ارتش اسرائیل: حاکمان ایران در برابر فشارها مقاوم شده اند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل ژنرال بنی گانتس، رییس ستاد کل ارتش اسرائیل، امروز در حضور خود در نشست کمیسیون امور دفاعی و سیاست خارجی "کنست" گفت: سران جمهوری اسلامی ایران گوش شنوایی برای شنیدن پیام جامعه جهانی ندارند و در برابر فشارهای بین المللی که بر رژیم ایران برای تغییر مسیر برنامه های اتمی ایران به عمل می آید، مقاوم شده اند.
ژنرال گانتس گفت فشارها علیه ایران بسیار سنگین شده اما هیچ نشانه ای از اینکه حاکمان ایران، تغییری در هدف خود برای داشتن بمب اتمی بدهند، دیده نمی شود.
همزمان امروز معاون وزیر خارجه اسرائیل، دانی ایالون در دیدار با وزیر مشاور بریتانیا در امور خاورمیانه، آقای الیستر برست که به اسرائیل آمده است، گفت روند تلاش ایران برای رسیدن به بمب اتمی، وارد مراحل خطرناک تر خود شده است و آغاز غنی سازی اورانیوم در تأسیسات اتمی جدید ایران در منطقه "فردو" در قم شاهد این مدعا است.
وزیر انگلیسی به اورشلیم آمده تا دولت اسرائیل را در جریان جزییات برنامه های کشورش علیه جمهوری اسلامی ایران بگذارد.
در این میان، امروز وزیر دارایی اسرائیل، آقای یووال اشتاینیتس نیز با وزیر خارجه هند، آقای اس.ام کریشنا که به اسرائیل آمده دیدار کرد که مسایل مرتبط با ایران نیز در این دیدار مطرح شد.
وزیر دارایی اسرائیل از هند خواست که هر چه بیشتر مراودات با ایران را محدود کند.
هند یکی از خریداران نفت ایران است که نتوانسته در یک سال اخیر علیرغم دریافت نفت از ایران، به خاطر تحریم های جهانی حتی پول نفت را به ایران بپردازد و گفته که می خواهد پول نفت را با روپیه بپردازد ولی ایران باید از این روپیه نیز تنها برای خرید کالای هندی استفاده کند. قرار است وزیر خارجه هند با شمار دیگری از مقامات اسرائیلی دیدار کند.
تایمز دوباره ادعا کرد: حمله اسرائیل به ایران در یک سال
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل نشریه بریتانیایی "تایمز" نوشت که اسرائیل خود را برای روبرو شدن با یک ایران اتمی آماده می کند و مسئولان دولت اورشلیم پیش بینی می کنند که حکومت اسلامی تا کمتر از یک سال دیگر به توانایی ساخت سلاح اتمی دست یابد.
به نوشته "تایمز"، انستیتو مطالعات امنیت ملی اسرائیل به درخواست دیپلمات های پیشین اسرائیل، مسئولان امنیتی در این کشور و فرماندهان پیشین ارتش، در حال تهیه سناریوهایی است برای فردای روزی که حکومت ایران نخستین بمب اتمی خود را آزمایش کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر