Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

بنابر خبرهای که بدستمان رسیده است امروز عصر قاسم سلیمانی که از دمشق تازه به تهران بازگشته بود در یک سفر سریع همرا با یک هیئت 20 نفره وارد بغداد شد و با نوری المالکی دیدار گفتگو نموده است بنابر همین خبری که تازه دقایقی پیش بدستمان رسیده است قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس حامل نامه محرمانه علی خامنه ای به نوری المالکی بوده است یک افسر بلند پایه ی عراقی که نخواسته نامش فاش بشود در یک ایمیل که برای دوستان ما ارسال نموده است گفته است نامه محرمانه علی خامنه ای را در دست دارند و به این زودی این نامه و تمامی آنچه در درون آن نامه هستش در اختیار دوستان خود قرار میدهیم.




بنابر خبرهای که بدستمان رسیده است امروز عصر قاسم سلیمانی که از دمشق تازه به تهران بازگشته بود در یک سفر سریع همرا با یک هیئت 20 نفره وارد بغداد شد و با نوری المالکی دیدار گفتگو نموده است بنابر همین خبری که تازه دقایقی پیش بدستمان رسیده است قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس حامل نامه محرمانه علی خامنه ای به نوری المالکی بوده است یک افسر بلند پایه ی عراقی که نخواسته نامش فاش بشود در یک ایمیل که برای دوستان ما ارسال نموده است گفته است نامه محرمانه علی خامنه ای را در دست دارند و به این زودی این نامه و تمامی آنچه در درون آن نامه هستش در اختیار دوستان خود قرار میدهیم.
قاسم سلیمانی که با چند نفر از تکاوران سپاه برای رهای مهندسان سپاه که در دست ارتش آزادیبخش سوریه قرار دارند به دمشق رفته بود اما بی نتیجه سراسیمه به ایران باز گشت و این ادعا نموده که افراد مجاهدین و کردهای مخالف رژیم ایران در سوریه به نیروهای مخالف رژیم اسد کمک میکنند و دروغهای امام راحلش را تکرار نموده است.


قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در این دیدار از نوری مالکی خواسته است هر یک از طارق الهاشمی و ایاد علاوی و صالح مطلک را اعدام کنند چرا چون چیزهای بر زبان می آورند در مصلحت رژیم ایران نیست.

و در باره حضور ساکنین کمپ اشرف با نوری المالکی گفتگو نموده است و رسما به نوری مالکی گفته است که حضور سازمان مجاهدین خلق ایران در نزدیکی مرزهای ایران خطری جدیست برای رژیم ایران چرا چون این سازمان تلویزیون دارند و چیزهای بیان میکنند تهدیدی جدیست برای موجدیت رژیم ایران و مردم خیلی دارند به سوی شعارهای آنها میروند و در این رابطه از نوری مالکی انتقاد نموده است و از نوری مالکی خواسته است تا پیش از انتصابات رژیم ایران علیه این سازمان دست به اقدامی جدی بزنند چرا چون اگر این سازمان به قدرت برسد نکه برای رژیم ایران بلکه برای دولت جدید عراق خطری جدیست.
و در این رابطه نوری مالکی هم به قاسمی گفته است فکر نمیکند خطری برای عراق داشته باشند و ما با شما هستیم و ضد هر نوع افراد و یا گروه هی هستیم که خواستار براندازی رژیم ایران باشند ما بیشتر از شما نگران این قضیه هستیم و چون سازمان ملل در این باره دخالت نموده است ما دیگر نمیتوانیم دست به اقدام دیگری همچون سال گذشته بزنیم و خودتان میدانید که عواقب خاصی برای دولت عراق نخواهند داشت به اعتبار عراق در سطح بین المللی لطمه وارد میشود اگر دست به یک اقدام یکجانبه بزنیم علیه ساکنین کمپ اشرف.
سر دژخیم قاسمی هم گفته است باید کاری بکنیم که آنها را به ایران تسلیم کنید و یا زیر فشارشان بگذارید تا عراق را ترک کنند.
نوری مالکی هم گفته است بله حتما ما داریم همین کار را میکنیم که شما در باره اش بحث میکنید.
و قاسمی از حضور نیروهای مسلح کرد ایرانی در خاک عراق شکایت نموده و از نوری مالکی خواسته است که جلو آنها را بگیرد .
نوری المالکی هم قول داده است که در این رابطه دست به اقدامی جدی بزند و به قاسمی گفته است همه چیز به یک روز تمام نمیشود باید با مرور زمان دست به اقدامی مناسب زده بشود تا نه ما ضرر بکنیم و نه شما و نباید دست به کاری بزنیم که نه به نفع ما باشد و نه به نفع شما.
خلاصه قاسمی اظهار امیدواری نموده که نوری المالکی دست به اقدامی جدی در این رابطه بزند و باز به نوری مالکی گفته است باید برای تشکیل یک امپراطوری شیعه دست به بکار بشویم.
نوری مالکی هم گفته است ما داریم بر روی این طرح کار میکنیم اول باید مخالفان داخلی را سرکوب کرد و آنها را قانع کنیم که دولت شیعه و یا امپراطوری شیعه هیچ خطری برای برادران اهل تسنن ندارد و آنها هم برادران ما هستند اما خودتان میدانید که در طول 35 سال حکومت صدام بذر ضد ایرانی کاملا کاشته شده است به این آسانی نمیتوان ملت را قانع نمود یا باید با زور و یا باید تمامی کسانی که طرحهای ما را با شکست روبرو میکنند نابود کنیم و مناطقی که برای ما خطر زا هستند در فقر عمیق غرق کنیم انگاه به ما محتاج میشوند وقتیکه محتاج شدند دیگر به فکر برهم زدن کارهای ما هم نخواهند داشت.
قاسمی در این باره خوشحالی خود را بیان نموده است به این گفته نوری مالکی.
, قاسمی بابت این سخنران نوری مالکی او تشکر نموده است و باز از اینکه افرادی یهودی هستند و ساکن اقلیم کردستان هستند و به قول او حضور اسرائیل در کردستان عراق شکایت نموده و در یک سخنرانی مسخره آمیز خواستار تعطیل شدن روزنامه اسرائیل کورد شده است و این روزنامه را خطری جدی برای کشاندن افکار کردها بسوی دولت اسرائیل بقول این جانور کردها دارند شعار صهیونیستا سر میدهند و سنگ اسرائیل بر سینه میزنند.
نوری مالکی هم گفته است ما با دقت این موضوع را با مسئولین اقلیم کردستان در میان میگزاریم و در باره اش بحث خواهیم نمود.

در ادامه همین نامه آمده است که نزدیک به 1200 نفر از افراد ورزیده و آموزش دیده سپاه قدس وارد اقلیم کردستان شده اند برای تعقیب طارق الهاشمی و تعدادی از پناهندگان سیاسی ایرانی ساکن کردستان.
این افراد زیر نظر فردی هستند بنام عبدالله موسویفر در اصل اراکی میباشد که درجه جنرالی دارند این شخص خود زیر پوشش خبرنگار میخواهد به کوه های قندیل نیز سفر کنند این گروه زمانی وارد خاک اقلیم کردستان شدند که وزیر خارجه ترکیه و ایران با هم در پشت درهای بسته در مورد امنیت مرزهای دوکشور و دادن اطمینان به سران رژیم ایران که سپر ضد موشکی ناتو علیه ایران نیست بلکه هدف کشور روسیه میباشد.
وزرای ایران و ترکیه در باره نشست آتی میان آمریکا و ایران و بحث مزاکره در باره برنامه های اتمی ایران قرار است در ترکیه برگزار بشود این نشستها که چند کشور اروپایی مثل سوئد نروژ دانمارک آلمان و فرانسه در آن شرکت میکنند که در گذشته هم شرکت نموده اند.
منتظر باشید که هر خبری که توسط دوستان بدستمان برسد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با تشکر ساموئیل کرماشانی 20/1/2012
--------------------------------------

با اعلام حمایت کامل از رژیم بشار اسد

قاسم سلیمانی: جنوب لبنان و عراق تحت تاثیر جمهوری اسلامی هستند


دبی – العربیه.نت
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران، در نشست مقدماتی کنفرانس "جوانان و بیداری اسلامی" که ایران آن را برگزار کرده است، گفت: جنوب لبنان و عراق تحت تاثیر عملکرد و تفکر جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبر گزاری ایسنا سلیمانی شامگاه روز چهارشنبه گذشته با حضور در این کنفرانس طی سخنانی ضمن اشاره به آنچه "قابلیت های" جمهوری اسلامی ایران در سازماندهی حرکت ها در منطقه به هدف تشکیل حکومت های اسلامی برای مبارزه با "استکبارجهانی" نامید، گفت:" پس از وقوع حادثه 11 سپتامبر، کشورهای غربی به دنبال مرعوب کردن کشورهای اسلامی بودند."

وی با اشاره به جنگ 33 روز حزب الله لبنان با اسرائیل چنین برداشت کرد که :" این پیروزی خارج از تصور آمریکایی‌ها بود، در واقع حزب‌الله پس از این پیروزی از چارچوب تهدید‌ شونده به تهدید‌ کننده و بازدارنده تبدیل شد و به عبارتی دیگر جنگ 33 روزه در داخل اسرائیل اتفاق افتاد."

این مقام ارشد نظامی ایران که واحد فعالیت های برون مرزی سری سپاه را از طریق تشکیلات لشکر قدس فرماندهی می کند، در مورد اوضاع بحرانی سوریه ضمن اعلام حمایت کامل از رژیم بشار اسد افزود:" مردم سوریه به طور کامل طرفدار حکومت هستند و طرفداران معارضه هم نتوانسته اند یک تجمع میلیونی در اعتراض به حکومت بشار اسد ایجاد کنند و مرض سوریه، مرضی نیست که حکومت آن را از بین ببرد."

وی همچنین در ادامه سخنان خود به نفوذ ایران در لبنان وعراق اشاره کرد و اظهار داشت:" جمهوری اسلامی در جنوب لبنان و عراق حضور دارد و این مناطق به نوعی تحت تاثیر عملکرد و تفکر ما هستند."

پیشتر برخی کشورهای عربی و شخصیت های برجسته عراقی مخالف نفوذ ایران در عراق، تهران را به دخالت در امور داخلی عراق و لبنان متهم کرده بودند اما ایران همیشه این اتهام را رد کرده هرگونه دخالت در امور داخلی این دو کشور نادرست خوانده است .

اما علی رغم رد این اتهامات، سلیمانی فرمانده لشکر قدس که شاخه برون مرزی سپاه پاسداران ایران همچنان در مظان اتهام به فعالیت های گسترده ای در عراق، لبنان، افغانستان، یمن، و سوریه قرار دارد .

آمریکا سپاه قدس را به دلیل عملیات ترور و بمب گذاری در عراق به لیست گروه های تروریستی افزود است .

///////////////////////////////



به کمک این نرم افزار می تونید بدون نیاز به مرورگر فیس بوکتون را چک کنید. حتی می تونید اطلاعات فیستون را ذخیره کنید و آفلاین ببینید. درضمن از داخل کشورهایی که محدودیت دارن مثل ایران هم میشه بدون نیاز به فیلترشکن از فیس بوک استفاده کرد. لینک دانلود هم در زیر براتون میذارم:
http://p30upload.com/download.php?filename=1327081367_facetop.zip
http://www.up.98ia.com/images/hrgat56j0yo73bi6drbx.zip
http://uploadtak.com/images/tpfsocgkp4g0ppjs3hpw.zip

روی سایت های ایرانی آپلود کردم تا از داخل کشور هم بدون مشکل بشه دانلود کرد.سپاس از شما، به امید رهایی










-------------------------------
تعدادی از فرماندهان بسیج دارند دستگیر میشوند که در یک اقدام برای یک کودتاه نظامی آمده میشدند وترور  داشنمند هستی هم توسط آنها انجام شده است.
چرا معاون بسیج استانداری تهران دستگیر شده است؟
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  در پی بازداشت معاون بسیج استانداری تهران، ناظران درباره علت این بازداشت دیدگاه های مختلفی را بیان می کنند.
در حالی که برخی از ناظران این دستگیری را در ادامه اختلافات احمدی نژاد با آیت الله خامنه ای می دانند، گروهی نیز می گویند که این عضو بلندپایه بسیج و دولت، در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی اخیر دست داشته است.
در ماه های اخیر شمار بسیاری از مدیران ارشد دولتی، و حتی مشاوران نزدیک احمدی نژاد بازداشت و یا به حکم دستگاه قضایی، به زندان محکوم شده اند.







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر