Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۲۷, سه‌شنبه

در شهرهای سوئد عناصر سپاه قدس با سو استفاده از مسائل کردستان راه را هموار میکنند برای شعارهای ضد اسرائیلی در کشور سوئد


ما بارها اعلام نمودیم که عناصر سپاه قدس در کشور سوئد در حال طرحریزی خطرناکی هستند و اسامی و مشخصاتشان را ارسال نمودیم برای دستگاه های امنیتی سوئد لاکن تا زمانیکه فرد وابسته به سپاه قدس و عضو حزبالله در تایلند دستگیر نشد هیچ تماسی با ما بر قرار نکردند تا امروز که بطور رسمی با ما دیدار نمودند و اسامی عناصر شناخته شده سپاه قدس را دریافت نمودند در روزهای آینده یک هیئت بلند پایه امنیتی و نظامی هر یک از ایالات متحده آمریکا و اسرائیل به یکی از کشورهای اسکاندیناوی سفر میکنند و قرار است در این رابطه به شهرهای سفر کنند که نفرات مشکوک توش زندگی میکنند متاسفانه تعدادی از این افراد کرد هستند و اهل مناطق گوناگون ایران هستند این افراد کردتبار از راه یک دکاندار عراقی الاصل که در منطقه ای بنام کرونوپارکن زندگی میکرده است تعدادی از کردها را به عناصر اطلاعاتی وزارت اطلاعات معرفی نموده و یکی از این افراد خود شخصا گفت که او میتواند فرزندانش به ایران بفرستد برای آموزشهای اطلاعاتی که خود نیز چند باری ایشان را زیر نظر داشته که به دکان مربوطه ترددهای زیادی انجام داده است.
این عناصر نامطلوب بعداز آمدن ما به شهر کارلستاد سوئد دست به فعالیت نمودند علیه افراد نویسنده و فعالین سیاسی که برای آزادی و دموکراسی در ایران فعالیت میکنند.
یکی از این عناصر شخصا به ما گفت مجاهدین کرد کشته اند و یکی دیگرشان در بین مردم دست به تبلیغات غیر انسانی علیه ما زد و اسمش در پیش پلیس میباشد.
این عناصر شناخته شده هستند متاسفانه بعضی از افراد سیاستمدار خودخوانده نیز با عناصر سپاه قدس رسما همکاری میکنند در این کشور و در صدد هستند که در بین مردم جو ضد اسرائیلی درست بکنند و جو ضد آمریکایی یکی از عناصر سپاه قدس در یک ماه پیش به شهرهای سوئد آمده بود تحت نام تجار و به افراد کمونیست و چپنمای که انگیزه ی ضد آمریکایی و ضد امپریالیستی دارند دیدار نموده و وعده دادن زمین و خانه به آنها داده است و این عناصر هم دست همکاری به رژیم داده اند و عناصر سپاه قدس در صدد است اینها را هر طوری که شده بعنوان نفوذی خود به درون حزب حیات آزاد کردستان بفرستند و چند نفری مشکوک در این راستا مشغول کار هستند برای این عملیات.
در شهرهای سوئد عناصر سپاه قدس با سو استفاده از مسائل کردستان راه را هموار میکنند برای شعارهای ضد اسرائیلی در کشور سوئد
با تشکر ساموئیل کرماشانی 

17/1/2012

Den terrormisstänkte svensken greps av thailändsk polis på en flygplats i Bangkok.
http://www.urmiye.org/index.php?subaction=showfull&id=1326819817&archive=&start_from=&ucat=5&l=farsi
-------------------------------




بخاطر ترور یکی از مدافعان حقوق بشر و یکی از اندیشمندان راه آزادی  که توسط کور اندیشان جنون آخوندی ترور شد به این مناسبت به ملتهای ایرانی و به مدافعان حقوق بشر در سرتاسر جهان و بخصوص مدافعان حقوق برابری  انسانها تسلیت میگویم و خود را شریک غم اعضای خانواده این جوان انسان و مدافع حقوق بشر میدانم و به خانواده ایشان تسلیت میگویم  بلاشک از دست دادن چنین انسانهای بسا برای ما دردناک است و احساس فقدان این عزیز همرزم و همسنگر خویش  را ما را بیش از بیش غمگین نموده و از دست دادن ایشان غمی دیگر به خانه ما آورده است مثل همان که در عکس دیده میشود عکس شهید فرزادکمانگر و یارانش را در دست دارند و برای دفاع از کرامت انسانی به پا خواسته بودند اما افسوس نمیدانستند که دشمنان آزادی و کور اندیشان و جانوران ولایت فقیه در عمق خاک آمریکا که خود را  ژاندارم جهانی میداند یکی از عزیزان ما را شهید میکنند و به صفوف شهدای گرانقدر دیگر راه رهایی بشریت میپوندند. با تشکر ساموئیل کرماشانی 17/1/2012

-----------------------------

جۆگەلەیی بۆکان، ئەتوانین بڵێن (فیسبوکی) ئەو سەردەمەیی
گەورە کچانی بۆکان بووە، سەرەرای کاری ناخۆش وقورسی جل

شۆردن،وپشت شکاندن ودەست ئێشە. بەڵام خۆشیێەکی بوو
بۆیان ،پێموابێت، تەنیا خۆشیان ئەوە بووە، دەستە کچان ئەکرا
یەک ببینن، ولە رازەکانیان بدوێن.،لەخۆشترین روداویی ژیانیان

... لە دڵداری و خۆشویستنکانیان.وهەروەها، هندێکیش ،،دەردە
دڵ،،، جا لەکاتی رۆشتنوە بۆ ماڵەوە، ئەگەر بکرایی کۆرتە نیگاێکی
پر مانا، لەگەڵ زردە خەنەیک لەباتی چەپکەیک گۆڵی گوڵباخی
کە ئەودەم ،سەمبوڵی دڵداران بوو، پێشکەشی خۆشەویستەکانیان


ئەکرد،ئەو کاتە خۆشانە، کەقەت ناێتەوە،،،هرگز ئیتر ناێتەوە ....... شهناز قورانی






























--------------------------------------------

مخالفان اسد: تشکیل ارتش الکترونیک ایران برای حفظ حکومت سوریه
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل یک شهروند – خبرنگار سوری که مدتی است کشور خود را ترک کرده به شبکه خبری "دویچه وله" در آلمان گفت که دولت دمشق، با کمک فنی ایران و سوریه یک "ارتش الکترونیک" تشکیل داده که علاوه بر هک کردن وبسایت های مخالفان، برای آنها تله گذاری نیز می کند.
پیشتر نیز برخی از گروه های مخالف بشار اسد گفته بودند که گروهی از متخصصان کامپیوتر سپاه پاسداران به سوریه رفته اند تا به رژیم دمشق در زمینه سرکوب معترضان یاری برسانند. گروه های اوپوزیسیون می گویند هفت تکنسین ایرانی نیز که بیش از یک ماه پیش در حومه شهر "حمص" ربوده شدند، از همین نیروهای سپاه بودند. ولی حکومت ایران ادعا می کندکه این افراد "مهندسان" برقی بودند که برای راه اندازی نیروگاه "حمص" به سوریه رفته بودند.
همزمان با این تحولات، نهاد ناظر بر رادیو و تلویزیونی های بین المللی در ایالات متحده نیز اعلام کرد که منشاء پارازیت هایی که در یک ماه اخیر بر روی شبکه های خبری ماهواره ای فارسی زبان انداخته شده، منطقه ای در حومه دمشق است.
حکومت ایران پیشتر نیز، در سال 2003 میلادی (9 سال پیش) از منطقه ای در حومه هاوانا، پایتخت کوبا به پارازیت اندازی بر روی شبکه های فارسی زبان اقدام کرده بود.
--------------------------
سیستم ناتو در ترکیه راه اندازی شد
ایران سکوت کرد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل مسئولان حکومت ایران هنوز به گزارشی واکنش نشان نداده اند که در آن آمده بود رادارهای سیستم دفاع ضد هوایی ناتو در جنوب ترکیه آغاز به کار کرده اند.
خبر آغاز به کار این رادارها را، یک سخنگوی وزارت خارجه ترکیه به شبکه خبری سی.ان.ان داد. پیشتر حکومت ایران تهدید کرده بود که در صورت روبرو شدن با هر تهدیدی، این سامانه راداری در خاک ترکیه را هدف حمله موشکی قرار خواهد داد. همزمان اعلام شد که وزیر خارجه ایران، آقای علی اکبر صالحی، فردا به ترکیه خواهد رفت.
تحلیلگران رادیو اسرائیل پیشتر گفته بودند از آنجا که رهبر رژیم پاسخ خود به نامه پرزیدنت اوباما را توسط آقای علی لاریجانی به ترکیه فرستاد و در این زمینه، دولت احمدی نژاد را به بازی نگرفت، او نیز قصد دارد برای اینکه خودی نشان دهد، وزیر خارجه اش را به آنکارا بفرستد.
----------------------
دختر دانشجوی ایرانی از مدافعان سرسخت حقوق بشر ایران
درهیوستون کشته شد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل یک دختر دانشجوی ایرانی شب گذشته در پشت فرمان اتومبیل خود در شهر هیوستون آمریکا به قتل رسید.
این دختر دانشجو به نام گلاره باقرزاده، دانشجوی ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک در مرکز سرطان شناسی دانشگاه تگزاس بود و همچنین برای پیشبرد حقوق زنان ایرانی به شدت فعالیت می کرد. او هنگامی که در پشت فرمان اتومبیل خود در حال گفتگوی تلفنی با یکی از دوستانش بود، از ناحیه سر هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و کشته شد و افراد پلیس هیوستون خودروی او را در حالی یافتند که موتور آن هنوز روشن بود و چرخ هایش حرکت داشتند و در اثر برخورد با پارکینگ خانه متوقف مانده بود.
به گفته پلیس، گلاره در بین جامعه ایرانیان فردی شناخته شده بود و در راه حقوق زنان ایرانی تلاش می کرد و در هر تظاهراتی که در این زمینه برپا می گردید، شرکت فعالانه داشت. معلوم نیست قتل گلاره باقرزاده به دلیل فعالیت هایش علیه حکومت اسلامی ایران صورت گرفته یا دلیل دیگری داشته است. پلیس احتمال داده فردی در خودرو با گلاره بوده و یا آنکه در راه خانه اش در کمین وی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر