Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۶, پنجشنبه

رژیم جمهوری اسلامی با افکار و رفتار کینه توزانه اش در صدد نابودی جوانان ملت کرد میباشد







رژیم جمهوری اسلامی با افکار و رفتار کینه توزانه اش در صدد نابودی جوانان ملت کرد میباشد و در یک نمایش مسخره آمیز موسوم به پرس تیوی که یک برنامه تحت عنوان اعترافات ساخته شده نمایشی آخوند ساخته در این باره که سراپا دروغ بود و من از نظر روانشناسی بر چهره لقمان و زانیار مرادی تمرکز نمودم که با دقت حرکات چشمشان را مورد بررسی قرار دادم و حرکات بدنشان را با دقت مورد مطالعه قرار دادم و با چند روانکاو همکار و دوست خود نیز این ویدئو را نگاه کردیم و با دقت آن را مورد مطالعه قرار دادیم این اعترافات هیچ مشروعیت بین المللی ندارد و نخواهند داشت چرا چون تحت فشار و برای کاستن از شکنجه های طاقتفرسا و کم شدن شدت این شکنجه ها متوصل و یا مجبور به این اعترافات شده اند و هیچ مشروعیت قانونی و بین المللی را ندارد و این اعترافات بیشتر برای گریز از یک شکنجه دردناک و کثیف میباشد که رژیم وحشیهای اسلامی به این دو نوجوان تحمیل نموده انددر این باره در روزهای آینده در یک مقاله روانشناسانه بیشتر مینویسم با رژیم جهل و جنایت باید جنگید.
و حرکات بدن آنها یعنی لقمان و زانیار با وضوح نشانمیدهد که در زیر یک شکنجه وحشیانه و ظالمانه  بوده اند  آثار شکنجه کاری کرده است که در حرکات چشمشان حرکات دستشان تعادل روحی آنها نشانمیدهد که تحت شکنجه های وحشیانه قرار گرفته اند و این آثار میتواند در حالت حرکات دستشان حرکات چشمشان و حرکات لبشان به طور دقیق و روشن دید که طوری شکنجه شده اند که برای رهایی از دست این شکنجه های وحشیانه وحشیهای اسلامی ناگزیر به اعترافات آخوند ساخته روی آورده اند تا شاید کمتر مورد تحقیر و ضرب و شتم مامورین وحشیهای امام  خیالی و پوشالی زمان قرار بگیرند مجبور به اعرافات شده اند و این اعترافات  به هیچ عنوان هیچ مشروعیتی  از نظر قوانین بین المللی ندارد و نخواهند داشت چرا چون  زیر شکنجه های طاقتفرسا مجبورا  به چنین اعترافاتی تن در داده اند و رژیم هم برای کاستن بحران داخلیش و برای یک مانور سیاسی و گریز از بحرانهای داخلی و با دروغ و نیرنگ و فریب افکار عمومی مردم و ملتهای ایرانی نسبت به ملت کرد میباشد این کارهای که رژیم دست به آن زده است و عدم همبستگی ملی داخلی ملتهای ساکن این سرزمین میباشد.
 تشکر ساموئیل کرماشانی 26/1/2012

/////////////////////////////////////////
دیسان ژن کۆشتن بە دەستی بنەمالە لە ئالمان

بە ئامادەبوونی سەدان کەس مەراسیمی بەخاکسپاردنی تەرمی ئارەزو بەرێوەچوو .


دوای دوو مانگ و نیو گەڕانی تیمەکانی پۆلیس بەشی گەران و بەدواداچونی شاری دیتمۆلدی ئەڵمانیا بەدوای چارەنوسی ئارەزوو کە لە (2011/11/1) لە لایەن خوشک و براکانیەوە فرێندرابوو تەرمەکەی له‌ زێی گەورەی شاری هامبۆرگ دا دۆزرایەوە.
دوای 3 رۆژ لە پشکنین تیمی پشکنینی پزیشکی توانیان ئارەزوو بناسنەوە، پاشان لە رێوڕەسمێک، بە بەشداربوونی سەدان کەس تەرمەکەیان لە یەکێک لە گۆرستانەکانی شاری دێتمۆلد بەخاک‌سپارد.

بۆ مەحکومکردنی ئەم جۆرە تاوانانە تەنانەت بڕوادارانی ئاینی ئێزیدیش لەگەڵ کوشتندا نین بۆ ئەم مەبەستەش یەکێک لەزانایانی ئاینی یەزیدی بۆ میدیاکان وتی: ناتوانم لەوە تێبگەم چۆن کەسێک هەڵدەسێت بەئەنجامدانی تاوانی لەم شێوەیە.

لێکۆڵەرەوان لە ئەنجامدانی تاوانەکە گومانی ئەوە دەکەن کە ئەندامانی خێزانەکەی ئارەزو، توانای قبوڵکردن پەیوه‌ندی خۆشەویستی ئارەزوویان له‌گه‌ڵ خۆشەویستە ئەڵمانەکەدا نەکردوە، هەر بۆیە هەتا ئامادەکردنی ئەم هەواڵە 4 برا و خوشکی گەورەی ئارەزوو لەبەندینخانە لە ژێر لێکۆڵینەوەی وردی دەزگای پۆلیسدان و هەتا ئێستا دانیان بەئەنجامدانی تاوانەکەیاندا نەناوە.

ئارەزو کچه‌ کوردێکی باکوری کوردستان و به‌ ئاین ئێزیدی بوو، لەرۆژی (2011/11/1) کاتژمێر 1:30 شەو لە لایەن پێنج کەس لە ئەندامانی خێزانەکەیەوە لە ماڵی خۆشەویستەکەی دەهێنرێتە دەرەوە و پەلکێش دەکرێت و دەفڕێندرێت پاشان دەکوژرێت.

--------------------------------
رژیم ایران برای لاپوشانی جنایتهایش در کردستان  انگشت اتهام بسوی آمریکا و اسرائیل دراز میکند لاکن اعدامها شکنجه های طاقتفرسا و ستم و ظلمی نسبت به این ملتها میکند فراموش میکند و موهرهای شناخته شده بی وجدانش را به میدان دعوت میکند بای توجهی نمودن اعدا جوانان ملت کرد.
در زیر این نوشته از سایت ان ان روژ
NNS ROJ:
مختار زارعی در گفتگو با تلویزیون حکومتی پرس تی وی: در شرایطی که احزاب دیگر گروگانگیری و بمب گذاری را کنار گذاشتند، این حزب رادیکال(پژاک) تشکیل شد

 

NNS ROJ: پرس تی وی، تلویزیون انگلیسی زبان حکومت جمهوری اسلامی ایران، گفتەهایی از سه فعال زندانی کرد را منتشر کرد که در آن ضمن قبول چندین اتهام مختلف، به تشریح چگونگی انجام برخی از فعالیت هایی که به آنها منتسب شده، پرداختند. در این گزارش ویدیویی که وب سایت پرس تی وی دو هفته پیش در خروجی خود قرار داده، اجلال قوامی، مختار زارعی و چند نفر دیگر نیزبه عنوان تحلیلگر و فعال حقوق بشر شرکت داشتند.

"اکبر گویلی"، از اعضای جمعیت کردستان سبز، که با دست بند و پابند جلو دوربین قرار گرفته است، به همراه دو نفر دیگر که با ماسک صورتهای خود را پوشاندەاند، مراحلی از "مخفی نمودن یک بمب صوتی" را در باغ یکی از بستگانش بازسازی می کند.
 
"اکبر گویلی" که در گزارش پرس تی وی، به عنوان "عضو پژاک" معرفی شده است، در روز یکم آبان ماه سال جاری به همراه دو تن دیگر از اعضای این جمعیت زیست محیطی به نام های وریا خسروی و کامران رحیمی بازداشت شدند.
 
خبرگزاری کردپا پیشتر در خبری عنوان نموده بود که  "وریا خسروی" و "کامران رحیمی"، در پی بازجویی در اداره اطلاعات سنندج از ناحیه‌ی کتف و پا دچار آسیب شدید و حتی شکستگی شده‌اند.
 
در ادامەی این برنامه وریا خسروی و کامران رحیمی از دیگر اعضای جمعیت کردستان سبز در سخنانی و آنگونه که رسانەهای دولتی جمهوری اسلامی از آن به عنوان "اعتراف" نام می برند، به توضیح در باره نقش خود در انجام این "بمب گذاری صوتی" پرداختند.

تلویزیون پرس تی وی بارها گزارش هایی را در باره "اعتراف" فعالان سیاسی پخش نموده که در بازداشت نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به سر می برند.

آفکام، نهاد ناظر بر رسانه‌های بریتانیا، روز جمعه (۲۰ ژانویه) با اعلام لغو پروانه  کار پرس تی وی گفته بود که نتوانسته متقاعد شود که پرس تی وی در مورد برنامه هایی که پخش می کند، کنترل کامل دارد.

 به دنبال شکایت مازیاری بهاری، پرس تی وی به پرداخت جریمەی نقدی محکوم شد، اما پروانه کار این شبکه انگلیسی زبان حکومتی، به علت عدم پرداخت این جریمه و آنچه نهاد ناظر بر رسانەهای بریتانیا، عدم کنترل کامل بر اجرای برنامەهایش نام نهاده، لغو شد.

مازیار بهاری خبرنگار مجله نیوزویک که پس از حوادث انتخابات ایران بازداشت بود، مجبور به "اعتراف" تلویزیونی شد. وی پس از آزادی و بازگشت به بریتانیا از شبکه پرس تی وی به دلیل فرستادن خبرنگاری به زندان اوین جهت انجام "مصاحبه" با او شکایت کرد.

مختار زارعی: در شرایطی که احزاب دیگر گروگانگیری و بمب گذاری را کنار گذاشتند، این حزب رادیکال تشکیل شد

در ادامه این برنامه، مختار زارعی که پرس تی وی، وی را به عنوان تحلیلگر سیاسی معرفی نموده به توضیح در باره عملکرد حزب پژاک پرداخته است.
 
زارعی می گوید: "در زمانی که گروههای دیگری که سابقه فعالیت مسلحانه داشتەاند، اسلحەهای خود را کنار گذاشتەاند، در شرایطی که فعالیت مسلحانه در میان مردم هیچ پذیرشی ندارد و فعالیت های خشن، کشتن، گروگانگیری و بمب گذاری هیچ مشروعیت و مقبولیتی ندارد و این احزاب هم متوجه این موضوع شده و آن را کنار گذاشتەاند، در چنین وضعیتی یک گروه بسیار رادیکال تشکیل شده و موضع آن هم براندازی ایران عنوان می شود."
 
 
 
اشاره مختار زارعی به احزاب کومله و دمکرات است که در سالهای ابتدایی پس از انقلاب اسلامی و به دنبال حمله نیروهای سپاه پاسداران و ارتش مجبور شدند به دفاع مسلحانه روی بیاورند.
 
منظور آقای زارعی از گروه رادیکالی که با موضع براندازی تشکیل شده نیز حزب پژاک است.
 
زارعی در ادامه می گوید: "اگر من هم به جای آمریکا باشم، قطعا این را به عنوان یک هدیه خواهم پذیرفت، چرا که هر گروهی با ایران مبارزه مسلحانه کند از منظر دشمنان ایران می تواند به عنوان کارتی تلقی شود که با آن معامله نمایند."
 
 به گفته مختار زارعی گروههایی که فعالیت مسلحانه می کنند مورد استقبال آمریکا و اسرائیل قرار می گیرند و ممکن است حتی از سوی این کشورها کمک های مالی، اطلاعاتی و لجستیکی دریافت کنند.
 
او در ادامه افزود: "اما اگر آنها بیکار بنشینند و به قول بعضی ها اردوگاه نشینی و بخور و بخواب در پیش گیرند، ممکن است مود چنین حمایت هایی قرار نگیرند. به همین دلیل هر از گاهی یک عملیات مسلحانه کور می تواند منجر به جذب کمک های مالی و کسب مشروعیت در میان مردم شود."
 
مقامات سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی نیز بارها، عنوان کردەاند که پژاک مورد حمایت آمریکا و اسرائیل قرار دارد. این در حالی است که این حزب در لیست سیاه وزات خزانەداری آمریکا قرار گرفته است.
 
مختار زارعی همچنین اضافه کرد که پژاک موجودیت خارجی ندارد و بخشێ از حزب کارگران کردستان است.
 
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد که پژاک اگر چه توانسته اقدام به گروگانگیری و ترور نماید، اما نتوانسته پایگاه اجتماعی برای خود به دست آورد و مردم از حضور آنها خسته شدەاند.
 
در جریان جنگ میان سپاه پاسداران و حزب پژاک در تابستان امسال، ائمه جمعه تهران و بسیاری از شهرهای کردستان، دلیل حمله گسترده نیروهای نظامی ایران به مواضع پژاک را خواست مردم و خسته شدن آنان از عملکرد این حزب عنوان نموده بودند.
 
اجلال قوامی فعال حقوق بشر نیز در این برنامه تلویزیونی حضور یافت.
 
اگرچه آقای قوامی در این برنامه با عنوان سخنگوی سازمان حقوق بشر کردستان حاضر شده بود، اما در ابتدای سخنان خود به بررسی عملکرد "این گروه" پس از خروج آمریکا از عراق پرداخت.
 
او در این باره گفت خروج آمریکا از عراق تفاوت چندانی را در مشی و عملکرد این جریان ایجاد نمی کند.
 
 ظاهرا منظور اجلال قوامی از این جریان، حزب پژاک است، چراکه سخنان وی در ادامه گفتەهای مختار زارعی بیان شده که در آن به تحلیل وضعیت پژاک پس از خروج آمریکا از عراق پرداخته است.
 
اجلال قوامی همچنین گفت منطق حقوق بشری نفی ترور و تروریسم است و خشونت در هر شکل آن و در هر جایی از دنیا محکوم است.
 
سازمان حقوق بشر کردستان در اطلاعیەایی، حضور اجلال قوامی را در برنامه پرس تی وی تایید کرده و نوشته است: "تلویزیون پرس تی وی در برنامه ای در خصوص موضوع تروریسم با معرفی اجلال قوامی به عنوان سخنگوی سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان، صرفاً موضع این سازمان را درباره تروریسم جویا شده بود و آقای قوامی بدون نام بردن از حزب و گروه خاصی نظر و موضع سازمان را که بارها بیان شده در مربوط دانستن تروریسم و استفاده از  اعمال و رویه های تروریستی تکرار کرد و تائید نمود که این عمل در هرجای جهان عملی غیرموجه، مردود و محکوم است."
 
محمد صدیق کبودوند، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق تشکیل و اداره سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان به ده سال حبس و به خاطر تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال زندان و جمعاً به یازده سال حبس محکوم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر