Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

اطلاعیه‌یک یارسانی که تقاضای کمک نموده از ملتش


اطلاعیه‌یک یارسانی که تقاضای کمک نموده از ملتش 
uten navn
به‌ اطلاع یارسانیان عزیز میرسانم که‌ اینجانب حسین شهبازی که‌ حدود 7 سال همرا خانواده‌ در کشور نروژ زندگی می کنم و جواب رد نهایی را از اداری نمدا گرفته‌ام و حالا درخواست دادگا کرده‌ام. روز شنبه‌ تاریخ 24.01.2012 ساعت 9:00 صبح دادگاه‌ تجدید نظر در مورد پروندی من تصمیم می گیرد. لزا از مردم یارسان در نروژ خاهشمندم که‌ با حضور خود در این دادگاه‌ تجدید نظر به‌ ما کمک کنید.

با تشکر
حسین شهبازی.
21.01.2012

----------------------------------------
احتمال سیاسی بودن قتل گلاره باقرزاده در هیوستون تقویت شد
 
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  چند روز پس از قتل زن جوان ایرانی زاده مقیم هیوستون تگزاس با نام گلاره باقرزاده که در پشت فرمان اتومبیل خود در حال رانندگی کشته شد، تشکیلات اف.بی.آی در این ایالت احتمال قوی تری داده اند که این دانشجوی مهندسی ژنتیک به دلیل فعالیت هایی که در انجمن پادشاهی ایران ("تندر") داشته است، به قتل رسیده باشد.
بنا بر گزارش ها، پلیس اف.بی.آی در تگزاس از کسی که به گلاره باقرزاده سوءقصد مسلحانه کرد، خواسته است که بیآید و خود را تسلیم کند.
یاران گلاره باقرزاده می گویند این فعال زنان مخالف جمهوری اسلامی ایران در تظاهرات، عکس هایی از مهدی اسلامیان بر سر دست داشت. مهدی اسلامیان به دلیل عضویت در هواداران انجمن پادشاهی ایران (گروه موسوم به "تندر")، در ایران اعلام شده بود.
منوچهر یا عزت الله فولادوند، رهبر گروه "تندر" نیز از چند سال پیش در سفری به ترکیه ناپدید شد و خانواده و دوستان او حدس می زنند که رژیم جمهوری اسلامی او را ربوده و به قتل رسانده است.
از چندی پیش نیز رد پای آقای شایان کاویانی، یک مجری تلویزیون های فارسی زبان آمریکا و یکی دیگر از مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی، ناپدید شده است که خانواده و دوستان او نیز رژیم جمهوری اسلامی را عامل ربودن آقای کاویانی می دانند.
مخالفان جمهوری اسلامی می گویند حکومت ایران که در تنگنای شدیدی در جامعه جهانی گرفتار شده است، برنامه های تروریستی جدی در نقاط مختلف تدارک دیده است و پس از شکست در عملیات؛ یکی برای کشتن آقای عادل الجبیر، سفیر عربستان در آمریکا و دیگری اعزام تیم تروریست های حزب الله به تایلند که با دستگیری عطار ادریس حسین در فرودگاه بانکوک لو رفت، درصدد دور تازه ای از اقدامات ضربتی در برخورد با مخالفان حکومت در نقاط مختلف است و پس از مدت ها که از قتل مخالفان در خارج خودداری کرده بود، اکنون از حالت تدافعی دوباره به حالت تهاجمی روی آورده است.
در روزهای اخیر نیز خبرگزاری آذربایجان از تشکیل نیرویی جدید در ایران خبر داد که وظیفه آن، طراحی و اجرایی عملیات ویژه در شرایط خاص است و نوشته بود که یکی از وظایف این نیروی ویژه که بیشتر اعضای آن از اعضای سابق سپاه "ثارالله" هستند، برنامه ریزی برای ترور ناراضیان درون رژیم است.
بر این اساس، اعضای این تیم ویژه که به دستور مستقیم سرلشگر بسیجی فیروز آبادی تشکیل شده، وظیفه طراحی و اجرای تصادفات ساختگی، مرگ های مشکوک درون نیروهای مسلح و بمب گذاری در اجتماعات را دارند، تا بعدها این عملیات را به کشورهای دیگر نسبت دهند.
ناظران می گویند این خبر اگر صحت داشته باشد، نشانه دیگری است از اینکه ترورهای اخیر در ایران از جمعه ترور مصطفی احمدی روشن، از سوی خود رژیم انجام شده است.
 همزمان فرمانده جدید سپاه شاخه تهران بزرگ؛ پاسدار محسن کاظمینی امروز گفت که چالش های پیش روی نظام جدی است اما آن ها را سرافرازانه پشت سر می گذاریم.
------------------------------
مینا احدی" زانيار مرادي ۲۱ ساله با من تماس تلفني داشت و در حاليکه صدايش ميلرزيد٬ به من گفت حکم اعدام من و پسر عمويم لقمان مرادي ۲۶ ساله تائيد شده است و هر لحظه ممکنست ما را اعدام کنند."
------------------------------
انقلاب جنون و بیماری مذهبی

انقلاب مصر به یک جنون ویروس مذهبی خطرناک مبدل خواهند شد که ملت مصر چنان از حرکاتی که کرده اند پشیمان بشوند که بلایکه بر سر مردم ایران آمد دارد در مصر تکرار میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر