Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۱۵, پنجشنبه

رژیم آخوندی صبح امروز، ۳ زندانی را در میدان آزادی کرمانشاه به دار آویخت



رژیم آخوندی صبح امروز، ۳ زندانی را در میدان آزادی کرمانشاه به دار آویخت

پنج‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۰ / ۰۵ ژانویه ۲۰۱۲


خبرگزاری هرانا - سه زندانی به نام‌های "علیرضا احمدی"، "صادق اسکندری" و "ساسان بسامی" صبح امروز پنج شنبه، پانزدهم دی ماه در میدان آزادی کرمانشاه به دار آویخته شده‌اند.


به گزارش فارس، حکم اعدام علیرضا احمدی فرزند خداد ۴۸ ساله، صادق اسکندری فرزند ولی ۳۳ ساله و ساسان بسامی فرزند جهانگیر ۳۶ ساله صبح امروز به اجرا درآمد.

نامبردگان به اتهام سرقت مسلحانه از بانک سپه کرمانشاه به اعدام در ملاءعام محکوم شده بودند.

گفتنی است؛ سرقت مسلحانه بانک سپه کرمانشاه در شعبه سعدی در ۲۶ مرداد اتفاق افتاد و منجر به سرقت ۲۱۷ میلیون تومان از بانک شد.

روز گذشته روابط عمومی دادگستری کرمانشاه با انتشار اطلاعیه‌ای از اعدام این افرادخبر داده بود.

به دنبال موج جدید اعدامها به دست دژخیمان خامنه ای دربحبوحه بحرانهای مرگبار درونی و بیرونی رژیم، امروز صبح  ۳ نفر در میدان آزادی کرمانشاه  اعدام شدند.


به گزارش سایت دادگستری رژیم در استان کرمانشاه، این ۳تن   ۱۷ روز بعد از یک عملیات مسلحانه و سرقت از بانک سپه در کرمانشاه دستگیر شده بودند و صبح امروز در ملاء عام در میدان آزادی به دار آویخته شدند. 
----------------------------

پنج نفر در مهاباد به ۲۰ سال حبس محکوم شدند

پنجشنبه 15 دی 1390 ساعت 18:00 |
خبرگزاری هرانا - امروز صبح دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد، پنج شهروند کُرد را مجموعا به تحمل ۲۰ سال حبس تعزیری محکوم کرد.

به گزارش کُردپا از شهرستان مهاباد، پنج نفر از شهروندان اهل بوکان، از سوی دادگاه انقلاب مهاباد با قضاوت، قاضی «جواد کیا» به ترتیب قاسم رحیمی آذر به ۸سال، جلال و جمال ناصری هرکدام به ۵ سال و ادریس آک و ادریس فرزند محمد هر کدام به یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند. 

اتهام این افراد از سوی دادگاه همکاری با یکی از احزاب کُرد اپوزیسیون حکومت اسلامی ایران اعلام شده است. 

این ۵ شهروند کُرد حدود ۱۰ ماه پیش توسط نیروهای امنیتی شهرستان بوکان دستگیر و تا کنون در بلاتکلیفی و بازداشت به سر می‌بردند.





----------------------

اذعان به احتمال بريدگی و ريزش سفرای رژيم

یک مرجع حکومتی آشکارا به سفيران رژيم توصيه کرد که اگر احتمال بريدگی و ريزش دارند، از سفر به خارج خودداری کنند.

آخوند جوادی آملی که در ديدار با سفيران رژيم صحبت می کرد، گفت: شما بايد بدانيد که در چه فضايی نفس می کشيد، اگر جرأت نداريد سمت را نپذيريد، اگر زرق و برق شما را می گيرد و حرفی برای گفتن نداريد، سفير نيستيد و اگر جرأت نداريد سمت سفارت را نپذيريد.

این مرجع حکومتی با اذعان به وضعيت بحرانی رژيم به سفيران جمهوری اسلامی دلداری داد و گفت: هيچ چيزی نبايد شما را مرعوب کند، نه هراسی و نه زرق و برق آنها نبايد شما را مرعوب کند، ممکن است ما مشکل داشته باشيم اما شما هرگز نلغزيد.
-----------------

جدايی يکی از مقامات سوريه از رژيم بشار اسد

محمود سليمان حاج حمد، بازرس ارشد در دستگاه نظارت مالی، در نخست وزيری و مسئول بازرسی در وزارت دفاع سوريه، جدايی خود از رژيم بشار اسد را اعلام کرد.

وی گفت؛ نظام سوريه، دو ميليارد ليره سوريه برای لباس شخصيها هزينه کرده است، تا تظاهر کنندگان را به قتل برسانند.

وی افزود؛ نظام سوريه از رژيم ايران حمايت مالی دريافت می کند.
-------------------

احتما ل حمله نظامی به ایران جدی شده است  مزدوران ولایت که شعار ضد امپریالیستی میدهند و دست به گنده کاریهای ضد اجتماعی میزنند در کشورهای اروپایی و احمدی نژاد را رهبری خویش معرفی میکنند و فردی ساده و خاکی ازش نام میبرند و تپل مارکسیست لینینیستی نیز میزنند آیت الله ها به گور میروند


اعزام هزاران سرباز آمریکایی به اسرائیل

سایت خبر آنلاین: آمریکایی ها برای مقابله با آنچه تهدید هسته ای ایران می خوانند مجهزترین تسلیحات و تجهیزات خود را به همراه هزاران نیروی نظامی به اسرائیل منتقل می کنند.
به گزارش سایت Whiteout Press اعزام نیرو به اسرائیل عجیب ترین خبری است که در این روزها می توان شنید.
بر اساس این گزارش قرار است هزاران سرباز امریکایی به همراه کشتی های ضدموشک و تجهیزات نظامی به اسرائیل منتقل شوند.
منبع ذکر کننده خبر تاکید می کند که هیچ کس در واشنگتن و تل آویو حاضر به تایید یا تکذیب این خبر نشده و تنها یک منبع نزدیک تاکید کرده که این استقرار نظامی در ماه ژانویه انجام خواهد شد. این در حالیست که بر اساس شواهد عینی ظاهرا این مساله تا بهار به درازا خواهد انجامید.
روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نیز در مطلبی به نقل از یکی از فرماندهان نیروی هوایی امریکا مستقر در آلمان تاکید می کند که این حضور به رزمایشی صرف منتهی نخواهد شد و ظاهرا استقرار کامل را به دنبال خواهد داشت. این فرمانده امریکایی دو هفته پیش در سفری که به اسرائیل داشت با مقام های دفاعی این کشور در خصوص استقرار چندهزار سرباز امریکایی مشورت کرد.
اسرائیل با بهانه قرار دادن فعالیت های هسته ای ایران و مقابله مستقیم با این تهدید ها بزرگترین رزمایش دفاع موشکی خود را به زودی به راه خواهد انداخت. اکنون برخی منابع از حضور امریکا در این رزمایش نظامی سخن می گویند.
به گزارش این منبع، امریکا برای مقابله با آنچه که تهدید های ایران خوانده می شود مجهزترین سیستم های دفاعی و تهاجمی خود را در خاک اسرائیل مستقر خواهد کرد.
اسرائیلی ها در مرزهای شمالی و جنوبی خود نیز سیستم های ضدموشک مستقر کرده اند
. در بخش هایی از این گزارش در ادامه جنجال رسانه ای در خصوص ایران ، به آزمایش موشک های دوربرد ایران در جریان عملیات " ولایت نود" در خلیج فارس و حاشیه تنگه هرمز اشاره شده است.
همچنین در این گزارش آمده است: ایران با توجه به تشدید تحریم های بین اللمللی و تحریم نفت این کشور تهدید به بستن تنگه هرمز کرده است . بسته شدن این تنگه که شاهراه ارتباطی مهمی برای اعراب منطقه به حساب می آید کابوس غرب و امریکا است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر