Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

نقشه ی امپراطوری ممالک مسلمانان جهان که در آن نام ایران به هیچ عنوان وجود ندارد منتشر شد


نقشه ی  امپراطوری ممالک مسلمانان جهان که در آن نام ایران به هیچ عنوان وجود ندارد منتشر شد که امپراطوری تشکیل شده است کشرو ایران عراق سوریه و لبنان که طبق همان شیوه ی که در نقشه دیده میشود اسم ایران عوض میشود و بجای ایران امپراطوری ممالک مسلمانان جهان نامیده میشود و رهبری و مرکز این امپراطوری که از چهار ولایت و اسلامی تشکیل میشود تهران میباشد و در هر ولایتی قانون گزاری و دستورات خاص خودش اجرا میشود اما بعضی از دستورات مهم و حیاتی باید از تهران صادر بشود.
قرار بر این است که یک ارتش منظم و قوی تشکیل بدهند که در آینده عربستان سعودی و کشورهای حوزه ی خلیج فارس نیز به این امپراطوری اسلامی ملحق کنند و بنابر گزارشهای رسیده این امپراطوری تا سال 2030 باید تا مرزهای اسپانیا و شمال افریقا توسعه پیدا کند و قرار است نقشه ای تازه توسط دست اندرکاران سپاه قدس منتشر بشود که کشور مصر لیبی تونس مغرب سودان و چند کشور دیگر افریقای به آن افزوده بشود
با تشکر ساموئیل
//////////////////////////

یک جنرال آمریکای که نخواسته نامش فاش بشود به سی ان ان گفت دولت ترکیه توان جنگ با هیچ کشوری راندارد چرا چون دولت ترکیه به خاطر نزاعهای داخلیش حتا توان جنگ با کشور بسیار کوچک ارمنستان نیز ندارد.
خبرنگار سی ان ان بااین جنرال تلفنی صحبت میکرد سئوال نمود آیا ارتش ترکیه توان رویا روی با ارتش روسیه دارد؟
جنرال آمریکای در جواب گفت نخیر اگر هم ترکیه با روسیه درگیر بشود روسها خلال چند روزی کشور ترکیه را تصرف میکنند چرا چون ترکها در سیستم سیاسی و نظامی خویش متزلزل هستند و مشکلات داخلی دارد و کردها را به طور وحشیانه ای سرکوب میکنند اگر هم ترکها با روسها در گیر بشوند روسها کردها را مسلح میکنند آنگاه بخش جنوبی ترکیه از آن کشور جدا میشود.
در یک سئوال دیگر خبرنگار سی ان ان از این جنرال در این باره سئوال نمود آیا دولت ترکیه توان رویاروی با راتش ایران دارد اگر با ایران درگیر بشود که بحثهای به میان آمده است که ترکیه قصد حمله به سوریه داشت و ایران رسما ترکها را تهدید به حمله نظامی نموده است.
در جواب این جنرال گفت نخیر اگر هم ترکها تابحال سر پا ایستاده اند با کمک ناتو و آمریکا بوده است اگر آمریکا دست از پشتیبانی ترکها بردارد فقط کردها آن دولت را سرنگون میکنند چه بسا با ارتش ایران درگیر بشود کشور ترکیه و زیر بنای اقتصادی ترکیه خیلی ضعیف است و کشور ترکیه توان مقابله نظامی و یا رویاروی جنگ کلاسیکی ندارد.
در این رابطه خبرنگار سی ان ان از این جنرال سئوال نمود آیا دولت ترکها توان جنگ با بشار اسد ضعیف دارند؟
در جواب به سئوال این خبر نگار جنرال آمریکای جواب داد و گفت نخیر ترکها بیشتر اهل تبلیغاتند اگر هم ترکها به سوریها حمله نظامی بکنند ترکیه به آشوب کشیده میشود و موشکهای اسد با عمق خاک ترکیه کار بر دارد و میتواند باز اسلحهای مهم و مدرن در اختیار کردها قرار بدهند سرویها و باز ترکها را با یک مشکل لاینحل روبرو میشوند و در این رابطه میتواند به زیر بنای اقتصادی ترکها لطمه ای جبران ناپذیر وارد بشود اگر با سوریها درگیر بشود ترکیه.
دوباره خبرنگار سی ان ان از این جنرال سئوال نمود که چرا کشور اسرائیل دارد از دولت اسلامگرای ترکها فاصله میگیرد و بجای همکاری نظامی با ترکیه با بخش یوانانی قبرص و یوانان پیان نظامی امضا کرده است؟
این جنرال در جواب این سئوال گفت بنظر بنده همکاری اسرائیل با دولت ترکیه بیشتر به ضرر اسرائیل بود تا به نفعش باشد اسرائیل کار عاقلانه ای نموده که از ترکها فاصله گرفته و با کشور یونان پیمان همکاریهای نظامی امضا نموده است بله این حرکت اسرائیل عاقلانه است در ضمن ترکها را عصبانی نموده است و مسئولان حماس را به ترکیه دعوت شدند و هر روز میان ایران و ترکیه فرابیک دیپلماتیک وجود دارد و در جای دیگر در ترکیه ناتو سپر دفاع موشکی کار گذاشته است و ایران بر این بارو است که این عمل بر علیه کشور ایران میباشد و از جای دیگر روسها هم نگرانند خلاصه کشور ترکیه تا سال 2045 و 2050 به احتمال زیاد به یک ویرانه تبدیل بشود چرا چون ترکها دشمنان زیادی برای خود ساخته اند در این باره من به بعضی از این جنایتهای که ترکها انجام داده اند اشاره میکنم
قتلعام ارامنه و در ضمن قتلعام کردها و سرکوب خشن کردها و این را باید در نظر داشته باشید در خاورمیانه و حتا در جهان این رسم بوده است و تاریخ هم نشانداده است هیچ حقی گم نمیشود این را باید در انجیل نگاه کرد و دنبال نمود.
من وقتیکه در واشنگتن بودم و یک خانواده کرد عراقی آمدند و چند قطعه عکس از بمباران شیمیایی حلبچه را مشاهده نمودم به انجیل مراجعه کردم که در یک بخش مهم حضرت مسیح گفته است حق انسانهای پاک گم نمیشود این بود که دیدم خداوند بوش را مامور نمود و صدام را سرنگون کرد حالا عراقیها و بخصوص کردها آزادانه پرچم خویش را بلند میکنند مطمئن باشید این حق نه در ایران و نه در ترکیه گم نخواهد شد این دیر یا زود میخواهد حق به صاحبش بازگردانده میشود.
با تشکر ترجمعه گقتگوی یک جنرال آمریکای با سی ان ان امروز صبح
ساموئیل کرماشانی 21/1/2012





--------------------------------
پێنج گه‌نجی مه‌غریبی پێکه‌وه‌ ئاگریان له‌ جه‌سته‌یان به‌ردا

پێنج گه‌نجی مه‌غریبی پێکه‌وه‌ ئاگریان له‌ جه‌سته‌یان به‌ردا 

چه‌ترپرێس



له‌ به‌رده‌وامی ناره‌زایه‌تی گه‌نجانی مه‌غریب له‌ به‌رامبه‌ر پارتی داد و گه‌شه‌پێدانی ده‌سه‌ڵاتدار له‌و وڵاته‌ و نه‌بوونی کار و دۆخی ناهه‌مواری گوزه‌ران، پێنج گه‌نج ئاگریان له‌ جه‌سته‌یان به‌ردا.

سێ هه‌فته‌ به‌ سه‌ر گرتنه‌ ده‌ستی ده‌سه‌ڵات له‌ لایه‌ن هێزه‌ ئیسلامیه‌کانی مه‌غربه‌وه‌ تێپه‌ڕده‌بێت به‌ڵام بڵێسه‌ی ئاگری توڕه‌یی گه‌نجانی ئه‌و وڵاته‌ هه‌ر به‌رده‌وامه‌ و ئه‌م پێنج گه‌نجه‌ بێکاره‌ له‌به‌رده‌م بینایه‌کی حکومی له‌ پێته‌ختی ئه‌و وڵاته‌ پێکه‌وه‌ ئاگریان له‌ جه‌سته‌یان به‌ردا و حکومه‌تی پارتی دادوگه‌شه‌پێدانی ئیسلامی ئه‌و وڵاته‌یان رووبه‌رووی ته‌نگه‌ژه‌یه‌کی گه‌وره‌ کرده‌وه‌.

رۆژی (3/1/2012) دوابه‌دوای سه‌رکه‌وتنی پارتی دادوگه‌شه‌پێدان له‌ هه‌ڵبژاردنه‌کانی وڵاتی مه‌غریب، شای وڵاته‌که‌ عه‌بدوڵا بن کرانی بۆ دروستکردنی حکومه‌ت راسپارد، حکومه‌تێک که‌ کێشه‌ی گه‌وره‌ی به‌ردمی ئاستی به‌رزی بێکاری و نه‌بوونی هه‌لی کاره‌ به‌تایبه‌تی بۆ ده‌رچوانی زانکۆ و په‌یمانگاکان.
بودجه‌ی ئه‌و وڵاته‌ ساڵی رابردو (19) ملیار و (500) ملیۆن کورتی هێناوه‌ و رێژه‌ی بێکاری له‌ سه‌روی (9%)یه‌ و له‌ نێو ده‌رچوانی زانکۆش ئه‌م رێژه‌یه‌ ده‌گاته‌ زیاتر له ‌(13%).
ئه‌م کێشانه‌ وایکردوه‌ یه‌که‌م ئه‌زمونی ده‌سه‌ڵاتداری هێزه‌ ئایینیه‌کان له‌و وڵاته‌دا که‌ به‌ساڵانه‌ خه‌ونی پێوه‌ ده‌بینن رووبه‌رووی کێشه‌ و مه‌ترسی جددی ببێته‌وه‌.

///////////////////////////

ابراهام لینکلن میگوید برای اینکه یک وجدان راحت داشته باشید باید سپس یک شکم گرسنه را سیر کنید.
اگر علم و آگاهی ثمر بخشی برای جامعه در دست دارید برای بهتر شدن جامعه آن علم را در اختیار همه قرار بدهید  در سینه خویش زندانی نکنید.
ساموئیل 
 
مردی مقابل گل فروشی ایستاد. او می‌خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر دیگری بود سفارش دهد تا برایش پست شود. وقتی از گل فروشی خارج شد٬ دختری را دید که در کنار درب نشسته بود و گریه می‌کرد. مرد نزدیک دختر رفت و از او پرسید : دختر خوب چرا گریه می‌کنی؟ دختر گفت: می‌خواستم برای مادرم یک شاخه گل بخرم ولی پولم کم است. مرد لبخندی زد و گفت: با من بیا٬ من برای تو یک دسته گل خیلی قشنگ می‌خرم تا آن را به مادرت بدهی. وقتی از گل فروشی خارج می‌شدند دختر در حالی که دسته گل را در دستش گرفته بود لبخندی حاکی از خوشحالی و رضایت بر لب داشت. مرد به دختر گفت: می‌خواهی تو را برسانم؟ دختر گفت: نه، تا قبر مادرم راهی نیست! مرد دیگرنمی‌توانست چیزی بگوید٬ بغض گلویش را گرفت و دلش شکست. طاقت نیاورد٬ به گل فروشی برگشت٬ دسته گل را پس گرفت و ۲۰۰ کیلومتر رانندگی کرد تا خودش آن را به دست مادرش هدیه بدهد! شکسپیر می‌گوید: به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می‌آوری، شاخه ای از آن را همین امروز بیاور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر