Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

گەلی ئەمریکا کوردی خۆش دەوێت. ئەوەش نمونەیەکیان کە چۆن دیفاع لە گەلی کورد دەکات وە ڕاستیەکان کە دەوڵەتی تورک بە هاوکاری دەوڵەتی ئەمریکا دەخاتە ڕو.


گەلی ئەمریکا کوردی خۆش دەوێت. ئەوەش نمونەیەکیان کە چۆن دیفاع لە گەلی کورد دەکات وە ڕاستیەکان کە دەوڵەتی تورک بە هاوکاری دەوڵەتی ئەمریکا دەخاتە ڕو. 
‌زۆربەی خەڵکی ئەمریکا ئێمەی خۆش دەوێت وە دڵنیاشم لەوەی کە ئەمریکا پشتی تورکیا بەرئەدات وە چۆن لە باشوری کوردستان بۆ بە پشت وە پەنامان،ئاواش لە بەشەکانی تر دەبێت بە پشت وە پەنامان.
-------------------------------

نامه یک دوست از ایران:
"خوب دوستان عزیزی که این چند وقت بواسطه فیس بوک باهاتون اشنا شدم و.....
2012 که میگفتن پایان دنیاست زیاد بیراه نگفتن ، لااقل ما رو که از دنیا جدا کردن...
به هر حال خیلی زود دیگه ارتباط ما از ایران با دنیا قطع میشه، دوستانی که در خارج از ایران هستند، دلم براتون تنگ میشه ، اگه خدا قسمت کرد و کشور عزیز و همسایۀ گرامیمون افغانستان وبزا داد حتما یه روز میام از اونجا نت و تجدید دیدار باهاتون میکنم....
دوستانی هم که در ایران عزیز اسلامی هستند ، که دیگه غیر نتی در ارتباطیم، و اگه عمری بود برنامۀ کافه به راهه....
خلاصه اینکه تو این مدت اگه خوبی ، بدی، شوخی ، هر چی دیدین حلال کنین، چون اگه حلال هم نکنین فایده نداره ، من عمرا اون دنیا به روی خودم نمیارم...
با اجازتون تا اخر این ماه شمسی در خدمتتون هستم و از ماه دیگه طبق یک حرکت انتحاری دیگه نت رو تمدید نمیکنم که بیشتر از این موهام سفید نشه....
همتونو دوست دارم ، به امید شب ازادی چون روزشو که من خوابم..."
بله سال 2012 سال قطع کامل ملتهای ایرانی بود با جهان  با آغاز سال جدید 2012  ما را یعنی ایرانیان داخل کشور را در فقسی تنگنا قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر