Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

دوستان و آشناسان و مبارزین راه راستین و کسانی که با رژیم ایران مرزبندی سیاسی دارین و دورو نیستید مثل برادران ما که مثل توتیله و بی بیله و راز گرگها و گفته بودند مادر ما سفید است رفته بود خود را به خاک سفید نموده بود بعدا گفتند مادرما سیاه است رفت رنگ خودش را عوض نمود.


مزدوران رژیم ایران در اروپا و راز ته تیله و به بیله با گرگها یادم افتاد شبی بارانی بود رفتم برای خریدن نان سنگک که در آن زمان 8 سالم بود مادرم برای اینکه بنده را راضی کند با خواهر کوچلویم دعوا نکنم قول راز ته تیله و به بیله داد خلاصه من هم به یاد این ته تیله و به بیله افتادم وقتیکه در باره مزدوران رژیم در اروپا دست به تحقیق زدم.
خلاصه مزدوران برای اینکه کشف نشوند خود را به هر رنگ و بویی عوض میکنند تا ماهیت کثیفشان کشف نشود روزی بنام اتحادیه کردان روزی بنام ضد اسرائیلی  آمریکایی روزی سنگی به سینه زدن در عین حال خانه ویران و پریشانشان برهم ریختن شیرازه زندگیشان نمایان است برای همگان. از موادمخدر فروشیشان گرفته تا دزدی و خانه بریدنشان از امامشان یادگرفته اند احمیدنژاد فردی خاکی و بوی کمونیست ازش میاد؟ این حرف یکی از مزدوران میباشد.
دوستان و آشنایان و مبارزین راه راستین و کسانی که با رژیم ایران مرزبندی سیاسی دارین و دورو  نیستید  مثل برادران ما که مثل توتیله و بی بیله و راز گرگها و گفته بودند مادر ما سفید است رفته بود خود را به خاک سفید نموده بود بعدا گفتند مادرما سیاه است رفت رنگ خودش را عوض نمود.
رژیم ایران چند نفری تحت نام روزنامه نگار بین المللی به ترکیه اعزام نموده است و در چند وب سایت تحت نام تشکیلات مشکیلات نام سر کله ی این جماعت ظاهر شد اما طی یک تحقیقات اطلاعات لازم را بدست آورده ایم. 
اینها عضو بخش سرویس مخفی وزارت اطلاعات هستند.
بخش  برون مرزی سپاه قدس با همکاری وزارت اطلاعات از وب سایتهای نیمه فعال خواسته اند که اطلاعیه ها و نوشتهای بنده را منتشر نکنند افرادی که خود رژیم در یک پایگاه مخصوص وزارت اطلاعات در کردستان که مرکز این آموزش در ارومیه میباشد تعدادی تحت نام روزنامه نگار بین المللی که حتا تقاضایی عضویت در روزنامه نگاران اسرائیلی نیز نموده اند زیر نظر بخش برون مرزی وزارت اطلاعات آموزشهای لازم و دقیق دیده اند و در حال حاضر تعدادی از این مزدوران در کشور ترکیه بر سر میبرند متاسفانه بعضی از سایتهای متعلق به جامعه یارسان مقالات این آقایان را با شتاب و تاب منتشر میکنند لاکن بنده برای آنها چند باری مقالات ارسال نمودم مقالات بنده را منتشر نکردند و طی یک تماس تلفنی در این باره با آنها حرف زدم گفتند سایت ما چون تشکیلاتی است نمیشه همه چیز در آن منتشر نمود خوب مقاله بنده روانشناسی بود برای یاد گیری بود برای خانوادها مفید بود آیا این تشکیلات هم تحت تاثیر بخش برون مرزی وزارت اطلاعات قرار گرفته است؟. 
در این باره هر کسی که دوست دارد مقاله نحویی مزدور شناسی را بخواند  این مقاله متاسفانه دیگر مجانی نیست و پولی خواهند بود بنابر درخواست دستگاه های امنیتی این کشورها که خود مقاله تا حدی مطالعه نموده اند گفته اند چون اطلاعات مفید و ثمربخشی در آن وجود دارد باید هرکسی که بخواهد در این باره این مقاله را مطالعه کند باید پول به پردازد.
مقاله نحویی و شیوه ی کار مزدوران و رفتار و عملکرد آنها و چه در نوشتن و چه در حرف زدن در مقابل رژیم معتادانه حرف میزنند بدان چیزی زیر آب است و در این مقاله ها عکس و ومشخصات افراد مزدور و حد مزدوری آنها و نحویی تماس این مزدوران با بخش برون مرزی وزارت اطلاعاتو نحویی کار این مزدوران به صورت کتابی منتشر خواهند شد در آینده اما تا زمان انتشارش که تعداد این مقالات به 250 صفحه میباشند که تعداد اندکی از این مقالات منتشر شده است اما مقالات جدید به طور کلی منتشر نشده است .
برای نمونه اگر دیدین کسی به هیچ عنوان حاضر نیست در باره رژیم ایران چیز بگوید و بیشتر به اسرائیل و آمریکا و یا دولت اقلیم کردستان بدگویی میکنند بدان دست پروردی سپاه قدس میباشد  . در سالهای 2003و 2004  یک دسته از افراد متعلق به سپاه قدس با نامهای بهرام میرزایی علی کریمیان صادق محمدپناه  علی موسویی به کمپ التاش رفته بودند و با مردم ملاقات نموده  وبعداز اینکه ملت از ترس جنگ به منطقه مرزی اردن و عراق پناه آوردند در کمپی بنام کمپ الکرامه دوباره یک دسته دیگر وابسته  به وزارت اطلاعات و آموزش دیده وزارت اطلاعات ایران تحت نام روزنامه نگاری در آن کمپ  ظاهر شدند و مهمان چند نفری  بودند  و توانستند تعدادی را جزب کنند متاسفانه جزب شدگان  در حال حاضر در سوئد و کشورهای نوردیک بر سر میبرند در این باره عکس و مشخصات در دست میباشد همراه و با همکاری یاران خود در مقالات آینده گنجانده میشود و متاسفانه در دید عموم بیشتر از این قرار نخواهند گرفت برای خریدن این مقالات و نام و عکس مزدوران بابت  این مقالات 360 کرون سوئدی میباشدکه 250 صفحه همراه با عکس مشخصات تاریخ دیدار مزدوران و نحویی کار آنها در آن گنجانده شده است و زود باش مقالات را بخرید مفید خواهند بود.
این مقالات عبارتند از عکس  مستند گفتگوی مستقیم با خود مزدوران  در کشورهای اروپایی و تحقیقات روانکاوانه بر روی رفتار این افراد انجام داده ام  و تعدادی عکس ار دوستان داخل کشور همراه با اطلاعات شخصی مزدورانی که ساکن خارج کشور هستندو با داخل کشور ارتباط دارند و در آنجا زمین و خانه خریده اند.
تحقیقات روانکاونه صدا شناسی نحویی صدا در برابر گفتهای ضد رژیم و عوض شدن صدای آنها  در روانشناسی صدا شناسی بدست آمده است  .صدا شناسی چهره شناسی رفتار شناسی برای شناسی ماهیت مزران به کار رفته است با تشکر از نیروهای امنیتی این کشورها که خیلی چیزها را نیز در اخیار بنده قرار داده اند مثل تماس ایمیل و تلفنی .
خلاصه اطلاعات دقیق و ثمربخش همراه با ساعت ملاقات مزدوران با بخش برون مرزی وزارت اطلاعات در این کشورها.
منتظر باشید در این باره اطلاعات جدید و دقیق در اختیار همه قرار خواهند گرفت
با تشکر ساموئیل کرماشانی
//////////////////////////////

مقام ارشد پیشین سپاه: چهار سردار سابق در 4 روز جان داده اند!

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-   در پی مرگ سرتیپ پاسدار احمد سیاف زاده در ایران، شمار فرماندهان ارشد سابق سپاه که در یک هفته گذشته جان سپرده اند، به چهار تن رسید.
اکثر این فرماندهان از جمله سپاهیانی بودند که در ماه های اخیر مواضعی را در مخالفت با سیاست های جاری در کشور اظهار کرده بودند و سرتیپ پاسدار سیاف زاده که سابقاً رییس دانشگاه عالی سپاه بود، در انتخابات دو سال و نیم پیش، از حامیان آقای میرحسین موسوی بود. 
/////////////////////
دیده بان حقوق بشر: در سال گذشته 600 تن در ایران اعدام شده اند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-   دیده بان حقوق بشر (Human Rights Watch) در گزارشی پیرامون وضعیت حقوق بشر در جهان در سال گذشته میلادی (2011)، با تأکید بر محکومیت آنچه "سرکوب گسترده و سیستماتیک فعالان سیاسی و مخالفان" در جمهوری اسلامی نامید، از افزایش شمار اعدام ها در ایران ابراز نگرانی کرد.
براساس گزارش این سازمان که مقر آن در نیویورک است، در سال 2011 میلادی، بیش از 600 تن در ایران اعدام شده اند که حدود نیمی از اعدام ها مخفیانه انجام شده است. این گزارش می افزاید که حکومت ایران بیشترین شمار اعدام ها برای مجرمان زیر هجده سال را دارد و سران جمهوری اسلامی، با رفتار خود "جامعه جهانی را به تمسخر گرفته اند".
همزمان، مجموعه فعالان حقوق بشر و دموکراسی در ایران، "هرانا" گزارش داد که نیروهای امنیتی رژیم، یک شهروند ایرانی – نروژی را که دانشجوی دکترای رشته اطلاعات در بریتانیا است، در تهران بازداشت کرده اند. براساس این گزارش، آقای افشین شافعی که به منظور عیادت پدرش به ایران رفته بود، ماه گذشته توسط نیروی امنیتی ربوده و به مکان نامعلومی برده شد.
مسئولان امنیتی به خانواده او گفته اند که آقای شافعی به "اقدام علیه امنیت ملی" متهم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر