Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۲۹, پنجشنبه

طارق الهاشمی معاون رئيس جمهوری عراق بازداشت شد»

فرمان دستگیری طارق الهاشمی از سوی دستگاه قضایی رژیم ایران صادر شده است 
چرا چون خبرگزاریهای رژیم با تاب و شتاب خبر حکم دستگیری طارق الهاشمی را منتشر میکنند و ایشان را به کافر و تکفیر متهم میکنند 
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=111393
http://www.fardanews.com
http://www.tabnak.ir

عراق میان کشمکش رژیم ایران و مخالفان رژیم ایران مبدل شده است

بنابر گزاری تائید نشده طارق الهاشمی توسط نیروی سپاه قدس بازداشت شده است
بنابر همین خبرهای که بدست رسیده است آمده است که نزدیک 1200 نفر از نیروهای سپاه قدس وارد اقلیم کردستان شده اند با لباس شخصی
و در مرز الاعماره و کویت یک تیپ رزمی و آموزش دیده از نیروهای سپاه قدس وارد خاک عراق شده اند بنابر این خبر امروز در ساعت 15 به وقت محلی یک کاروان از نیروهای سپاه قدس رسما وارد خاک عراق شده اند.
طارق الهاشمی معاون رئيس جمهوری عراق بازداشت شد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری النخيل، منابع آگاه اعلام کردند: نيروهای واکنش سريع که از تیپهای از سپاه قدس تشکیل شده اند عراق با حضور در اقليم کردستان طارق الهاشمی معاون رئيس جمهوری را دستگير و روانه بغداد کردند.
فرمان دستگیری طارق الهاشمی از تهران صادر شده است
این خبر هنوز توسط هیچ رسانه ای تائید نشده است خبر موثق نیست تابحال هیچ منابعی این خبر را تائید نه نموده است خبر دستگیری طارق الهاشمی
////////////////////////////
افزایش دامنه دستگیری روزنامه نگاران درتهران :دوکوهکی، بورقانی و رسولی در زندان
با دستگیری سه تن دیگر از روزنامه نگاران جوان، ناامنی امنیتی بار دیگر در فضای مطبوعاتی پایتخت ایران سایه خود را گستردانده است. پرستودوکوهکی (۲۵ دی ماه)، مرضیه رسولی و سهام الدین بورقانی ( هردو۲۷ دی ماه) سه روزنامه نگار دستگیرشده اخیر به فاطمه خردمند و احسان هوشمند زاده دو روزنامه نگار دیگری پیوستند که روز ۱۷ دی ماه دستگیر شدند.در موج جدید بازداشت ها سه روز نامه نگار جوان این هفته بازداشت شدند. پرستو دوکوهکی ، مرضیه رسولی و سهام الدین بورقانی روزنامه نگاران اصلاح طلب توسط ماموران امنیتی در منزل شخصیشان بازداشت شدند. بازداشت هر سه این روزنامه نگاران با تفتیش خانه و ضبط اموال شخصی همراه بوده است.

---------------------------------------------------

انتقال سه زندانی امنیتی به قرنطینه و بهداری زندان ارومیه

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

ظهر امروز دو زندانی کرد به دستور مسئولین زندان ارومیه به قرنطینه این زندان منتقل شدند.
هم بندی های این افراد در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکریان در مهاباد ضمن اعلام این خبر اظهار داشتند: ظهر امروز پنج شنبه 29 دیماه نود دو زندانی امنیتی زندان ارومیه به نام های کیوان داودی و رزگار افشاری به دستور مسئولین این زندان، به قرنطینه منتقل شدند.
تا لحظه تنظیم خبر از علت انتقال این دو زندانی به قرنطینه زندان هیچ اطلاعی در دست نیست.
یادآور می گردد که کیوان داودی به اتهام همکاری با احزاب مخالف به 10 سال زندان و رزگار افشاری به اتهام عضویت در احزاب مخالف و... به اعدام محکوم محکوم شده اند.
همچنین براساس گزارش دیگری که از زندان ارومیه به آژانس خبری موکریان رسیده، صبح امروز در پي وخامت اوضاع جسمی علی افشاری زندانی بوکانی، نامبرده ابتدا به بهداری زندان و سپس به بیمارستانی در ارومیه انتقال يافت.
یادآور می‎گردد علی افشاری آذرماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به علت زخمی بودن در هنگام بازداشت مدتی را در بیمارستان بستری بود که اخیراً از طرف دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم شده است.
--------------------------------

صدور حکم زندان برای دو شهروند کرد

آژانس خبری موکریان 
سرویس حقوق بشر

یک شهروند اهل مهاباد توسط دادگاه انقلاب اسلامی این شهر به زندان محکوم شد.
براساس گزارش رسیده به آژانس خبری موکریان، یک شهروند مهابادی به نام جعفر(سلطان) افشاری از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف به تحمل پنج سال حبس محکوم شد.
گفتنی است جعفر(سلطان) افشاری که حدود یک سال است در زندان به سر می برد، هم اکنون در زندان مرکزی ارومیه دوران محکومیت خود را سپری می نماید.
همچنین بنا به گزارش دیگری که به آژانس خبری موکریان رسیده، یک شهروند اهل بوکان واقع در استان آذربایجان غربی به حبس محکوم شد.
این شهروند که هادی حسن زاده نام دارد از طرف دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اتهام امنیتی به 3 سال حبس محکوم شده است.
گفته می شود نامبرده که پیشتر مدتی را در بازداشت بسر برده بود با قرار وثیقه از زندان آزادشده است.
--------------------------------------------------------
آن گاه به روال روزهای پنجشنبه، برنامه هفتگی "راهی به دیار روشنایی"، ویژه گزارش های پزشکی و تکنولوژی، از همکارمان آقای ایگال سبطی، به علاقمندان تقدیم شد که این هفته به گزارش هایی درباره این موضوع ها اختصاص یافت:
  • فرانسه در پی بررسی هایی اعلام داشت سیلیکون پیوندی ساخت شرکت فرانسوی "پیپ" حاوی مواد نفتی سرطان زا است و لذا وحشت سراسر جهان را فرا گرفت و وزارت بهداری اسرائیل نیز اعلام کرد که هزینه خارج کردن سیلیکون پیوندی را از بدن زنان و دختران تقبل می کند.
  • در اسرائیل نوعی قلب مصنوعی در سینه یک بیمار کار گذاشته شده که همانند یک لوله مارپیچ فلزی است و بخشی از آن به شاهرگ قلب و بخش دیگر به دهلیز چپ قلب وصل است و در خارج از بدن به یک کابل متصل است که در آن دو باطری وظیفه شارژ قلب را انجام می دهند و هر دوازده ساعت یک بار باید عوض شوند.
  • دانشمندان در پی یک بررسی اعلام داشتند بازی های کامپیوتری و فعالیت جسمانی موجب تقویت حافظه می شوند.
  • سازمان ملی بهداشت در ایالات متحده به افرادی که بدنشان دارای کلسترول بد زیاد است توصیه کرد رژیم غذایی بگیرند، فعالیت جسمانی داشته باشند و جلوی اضافه وزن خود را بگیرند.
  • کارشناسان غذایی برای آنکه در زمستان چاق نشویم، توصیه می کنند کمتر شیر، عسل، مربا و شیرینی جات صرف کنیم و در مقابل میوه خشک و انواع سوپ ها را بخوریم.
  • --------------------------------------------

  • گلشیفته خیلی ها را شیفته تر ولی بسیاری را نیز خشمگین کرد

    شاهین نجفی به گلشیفته: سر تعظیم در برابرت فرود می آورم 


    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل بحث بر سر یک تصویر نیمه عریان منتشر شده از خانم گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی مقیم فرانسه همچنان یکی از جنجالی ترین بحث ها در میان ایرانیان است. در حالی که برخی از چهره های سرشناس هنری همچون آقای شاهین نجفی، رپ خوان پرآوازه و متفاوت ایران، این حرکت را ستوده اند، پدر و مادر گلشیفته در تهران ناچار شدند زیر فشار رژیم، مدعی شوند که تصویر منتشر شده، عکس دختر آنها نبوده است.
    اما خانواده گلشیفته در حالی مدعی شدند که عکس منتشر شده، مونتاژ است، که این عکس نه تنها در مجله "مادام لافیگارو" منتشر شده، بلکه در صفحه فیس بوک خود گلشیفته فراهانی نیز انتشار یافته است.
    ولی در این میان، شاید کمتر کسی حتی به اصل ماجرا توجه کرده باشد؛ و آن این است که این تصاویر، برای جشنواره سینمایی سزار برداشته شده که همانند اسکار در فرانسه است. در کلیپ کوتاهی که به مناسبت این جشنواره تهیه شده است، گروهی از بازیگران ساکن فرانسه، بخشی از بدن خود را عریان کرده اند که گلشیفته نیز یکی از آنها است.
    اما در همین حال، برخی نیز کوشیده اند این عمل گلشیفته فراهانی را با کار آن دختر جوان مصری مقایسه کنند که چندی پیش در اعتراض به اسلام گرایان افراطی، تصاویر عریان خود و دوست پسرش را در اینترنت منتشر کرد.
    در هر صورت، این عمل خانم فراهانی باز خوردهای مثبت و منفی بسیار داشته است؛ شاید همانگونه که برخی کاربران اینترنت گفته اند، هم اکنون می توان گلشیفته فراهانی را تنها با یک تن مقایسه کرد: طاهره قرة العین. بانویی که یک قرن پیش با برداشتن حجاب از سر، راه رسیدن به آزادی فردی و زندگی اجتماعی را، با قربانی کردن خویش، برای زنان ایرانی گشود.
    شاهین نجفی در نامه حمایت از گلشیفته فراهانی از جمله نوشته است: «به کلی که شیفته کرد ما را ... امروز تو یک خط شکنی.... خوش آمدی قربانی چرا شادی ام را پنهان کنم.... اینک تویی برهنه در برابر چشمان از حدقه درآمده تاریخی هولناک... آنها هزاران سال، زن و دختر ایرانی را به زنجیر کشیدند.... من در برابرت سر تعظیم فرود می آورم و شرمنده ام و از هم اکنون تمام وجودم اشک و ترس است از دشنام هایی که نثار تو دختر معصوم خواهد شد».
    ------------------------

    فرمانده پدافند: آنفلوانزای مرغی ناشی از حمله بیولوژیکی غرب است


    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل فرمانده سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی در سخنانی شگفت انگیز مدعی شد که شیوع بیماری آنفلوانزا در مرغداری های ایران، به دلیل "حمله بیولوژیک" غرب بوده است. سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی مدعی شده گفت: «هم اکنون نیز تهدیدهای بیولوژیک علیه جمهوری اسلامی ایران در حال اتفاق افتادن است». معاون اطلاعات این سازمان نیز مدعی شد که آمریکا وارد جنگ بیولوژیک با ایران شده است و گفت که چند تن نیز در این زمینه دستگیر شده اند.
    ریییس سازمان پدافند غیرعامل ایران در حالی این ادعا را مطرح کرد، که کارشناسان علوم دامی می گویند دلیل اصلی شیوع بیماری های دامی در مرغداری های ایران، عدم توجه به اصول بهداشتی و مهندسی است. در بسیاری از مناطق ایران، به ویژه در مناطقی چون کرج، فاصله مطمئن بین سالن های مرغداری رعایت نشده و دیگر موارد توصیه شده برای جلوگیری از همه گیری بیماری های دامی نیز نادیده گرفته می شود. ولی به نظر می رسد که مسئولان حکومت ایران، همانگونه که رییس جمهوری اسرائیل هفته گذشته گفت، عادت کرده اند که هر اتفاقی در ایران را به اسرائیل و غرب ارتباط دهند.
    --------------

    اعدام جوان 31 ساله امروز در میدان خواجوی کرمان




    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل یک جوان دیگر امروز در ایران در ملاء عام به دار آویخته شد. فرد اعدامی، یک جوان 31 ساله بود که به اتهام تجاوز جنسی به دار آویخته شد. این جوان 31 ساله در میدان خواجوی کرمان اعدام شد.
    هفته گذشته نیز 12 تن در شهر شیراز به دار آویخته شدند که پنج تن از آنها در ملاءعام به دار آویخته شدند.
    حکومت ایران بیشترین شمار اعدام نسبت به جمعیت خود را در جهان دارد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر