Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

نهایت ناب اسلام توحید تهران را خواهند کرد ویران عقل ناسالم آخوندستان ایران و ایرانی را کرد ویران



نهایت ناب اسلام توحید تهران را خواهند کرد ویران عقل ناسالم آخوندستان ایران و ایرانی را کرد ویران
آیا سران جمهوری باد آورده اسلامی دلشان به حال ملتهای ایرانی میسوزد؟  اگر دلشان به حال ملتهای ایران میسوخت حالا چنین بلاهای بر سر این ملتهای ستمدیده را نمی آوردند  سرکوب زنان به خاطر پوشش عشق حرام است بوسه حرام است عاشق شدن حرام است شادی کردن حرام است رقصیدن حرام است  خوب چه چیزی حلال است گریه کردن و همیشه غمگین بودن برای حسین  یعنی فیلم صمد آقای و گریه برای بروس علی 
بیمارای در خاورمیانه همه بدنبال استوره شدن هستند کسی به فکر مردم و ملت نیست این تفکر را باید در بوجود آمدن پیغمبران خود خوانده بعدا کلام الله شدند  و احادیث و دروغ پردازی ساختند و قوانین زن ستیزی را بنیان نهادند و تفکر عقبمانده و بذر کینه توزی  دشمنی در جامعه کاشتند  ما بهره اش در ایران و در کشورهای دینزده را بوضوح میبینیم.
من برای کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند متاسفم که هیچ کدام  از کسانی که با احساسات ملت بازی نموده اند و شعارهای توخالی فقط و فقط برای رسیدن به هدف آزادی برابری دموکراسی حق مردم حق انتخاب حق .آزادی بیان و ابراز آزادانه آن لاکن وقتیکه به قدرت رسیده اند بدترین دشمن آزادی و بشریت بوده اند
کسانی که ادعای آزادی و دموکراسی و از این شعارهای توخالی سر میدهند باید در اولین مرحله فکر و اندیشه خویش را آزاد کنند درون و تفکر خویش را از قید و بندهای که آنها در اسراتش هستند آزاد کنند آنگاه ادعای آزادی بکنند.
یک درون اسیر یک تفکر اسیر که در یک چهارچوب اسیر باشد نمیتواند آزاد اندیش باشد.
با تشکر ساموئیل کرماشانی 24/1/2012
---------------------------------------

كارخانه پارچه پَر تبريزي = منبع پولشويي براي پاسدار عراقي!

خبر رسيده نشان مي دهد كه  كارخانه توليد پارچه پر در شهر آهار, در خدمت شخصي به نام پاسدار بحريني است
و درآمد آن به جيب اين فرد مي ريزد كه اصليتي عراقي دارد! او منصوب حكيم در عراق است.  اين توليدي نيز منبعي است براي پول شويي  حكيم در ايران! و عايدات آن در جيب ماموران عراقي جمهوري اسلامي مي رود!  شايان ذكر است  كه بحريني   وارد كننده ماشين پورشه به ايران است.
////////////////////////////////////

هرانا؛ دو فعال سیاسی و فرهنگی در شهرستان خوی و اهر بازداشت شدند

خبرگزاری هرانا – مهندس شهرام رادمهر، فعال سیاسی در شهر خوی و علی پاکباز در شهرستان اهر بازداشت شدند
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از تبریز، شهرام رادمهر فعال سیاسی و عضو شواری مرکزی یکی از احزاب هویت طلب آذربایجان که سال گذشته به همراه سایر اعضای شواری مرکزی این حزب دستگیر و ماهها در زندان انفرادی به سر برده بود، امروز در شهر خوی بازداشت شد.
دادگاه انقلاب پیشتر وی را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرده بود که احتمال می رود دستگیری وی جهت اجرای حکم صادره پیشین باشد
هم چنین در شهرستان اهر نیر علی پاکباز از فعالین فرهنگی این شهر امروز دستگیر و کتابفروشی وی نیز پلمپ شد
طی روز های اخیر بازداشت فعالین مدنی و فرهنگی از جمله پیمان پاک مهر (خبرنگار)، شاهرخ زمانی و محمد جراحی فعالین چپ کارگری، یونس سلیمانی و حمیده فرج زاد بازداشت شدند
پیمان پاکمهر امروز از زندان اوین آزاد شد و از سوی  دیگردو تن دیگر از فعالین مدنی به نامهای ابراهیم رشیدی و افشین شهبازی در تبریز بازداشت شدند
-------------------------------------


The ''Islamic system'' in Iran Explained by Golshifteh Farahani گلشیفته از دردها در ایران میگوید،درد زنانی که زیر بار تبعیض خورد می شوند و دردهایی که کودکان را برای بقای زنده ماندن، دوچهره میکند و و و.

--------------------------------



شش ناو جنگی وارد خلیج فارس شدند؛ «بلوف»های جمهوری اسلامی «توخالی» از آب در آمد

غرب با اعلام تحریم‌های گسترده نفت بانک مرکزی ایران از یک سو و در عین حال فرستادن ناو هواپیمابر هسته‌ای «لینکلن» به همراهی شش ناو جنگی از سوی دیگر، «توخالی» بودن ‌بلوف‌های جمهوری اسلامی، یعنی تهدید عدم ناوگان جنگی آمریکایی در صورت ورود به خلیج فارس، و تهدید به بستن تنگه هرمز در صورت اعلام تحریم‌های نفتی علیه ایران را به طور همزمان «رو» کرده است.



روزنامه «سیدنی مورنینگ هرالد» در مقاله‌ای تحت عنوان «کشتی‌های جنگی سه کشور در خلیج فارس بلوف ایران را رو می‌کنند» از این نکته نوشته است که «در پیامی معنی دار از سوی سه کشور امریکا، انگلیس و فرانسه به جمهوری اسلامی»، آن هم درست هم‌زمان با اعلام تحریم‌های دوگانهٔ نفت و بانک مرکزی ایران توسط اروپا، شش ناو جنگی متعلق به این کشورها به همراهی یکی از بزرگترین ناوهای هواپیمابر دیگر امریکایی از تنگه هرمز گذشتند و وارد خلیج فارس شدند.



این روزنامه ادامه می‌دهد: «این حرکت نظامی، که با تصمیم های جدید برای مقابله با جمهوری اسلامی نیز هم‌زمان شده است، چالشی مستقیم به بلوف‌های اخیر ایران محسوب می‌شود که ادعا کرده بود تنگه هرمز را خواهد بست.»



به این صورت غرب با اعلام تحریم‌های گسترده نفت بانک مرکزی ایران از یک سو و در عین حال فرستادن ناو هواپیما بر هسته ای «لینکلن» به همراهی شش ناو جنگی از سوی دیگر، تو خالی بودن دو بلوف عمده جمهوری اسلامی، یعنی تهدید به عدم امنیت ناوهای جنگی آمریکایی در صورت ورود به خلیج فارس، و تهدید به بستن تنگه هرمز در صورت اعلام تحریم های نفتی علیه ایران را به طور همزمان «رو» کرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر