Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

رژیم ایران رفته 110 کیلو طللا و 14 تن مس مجانی برای درست به عراق داده است در حالیکه مردم دارند از گرسنگی میمیرند در ایران آخوندی

این عکسها خودشان شاهد حال ملتی رنجدیده و ستمدیده میباشد که در طول 31 سال حکومت به اصطلاح عدل علی و عدالت اسلامی به این ملتها هدیه شده است








شهر کاظمین عراق همزمان با پایان یافتن مراحل طلاکاری دو گنبد این حرم امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه رونمایی شد.


فقط 110 کیلو طلا و 14 تن مس بصورت مجانی از طرف ایران صرف این گنبد ها و گلدسته ها شده

در حالیکه مردم به نان شب محتاج هستند و واقعا این رژیم ضد مردمی میباشد خلاصه عکسها خودش جوابگو میباشد که نیاز نیست من بیشتر در این باره توضیح بدهم



ایران، وجود 48 میلیون نفر زیر خط فقر
feqiri
در حالیکه ‌ایران یکی از غنی‌ترین کشورهای منطقه ‌و حتی جهان است، و همزمان با توجه ‌به‌ افزایش بی‌سابقه ‌قیمت نفت در چند ساله‌ اخیر، انتظار می‌رفت که ‌ساکنان این سرزمین از معضل فقر در امان باشند، در حالیکه ‌بعضی از آمارها بیانگر آنست که ‌حدود دو سوم مردم ایران زیر خط فقر بسر می‌برند.
سایت آینده نیوز در گزارشی در این ارتباط می‌نویسد: نگاهی به شرایط اقتصادی جامعه ایران در دوران احمدی‌نژاد، نشان می‌دهد که اختلاف طبقاتی در جامعه به شدت افزایش یافته است تا آنجا که مطابق با آمار رسمی، 48 میلیون نفر یا دو سوم خانواده‌های ایران زیر خط فقر قرار گرفته‌اند.
آمارهای رسمی نشان می‌دهند که استفاده از خودروهای گران قیمت خارجی و داخلی، که متوسط بهای آن در بازار ایران بیش از سی میلیون تومان است، به سرعت افزایش یافته و طی 5سال گذشته تعداد خودروهای لوکس در کشور به بیش از 400هزار خودرو بالغ شده است.
بررسیهای اقتصادی نشان می‌دهند که سرمایه‌داران سنتی و طبقه ثروتمند جامعه ،همچون گذشته در حد چند ده‌ هزار خانواده است و بخش عمده طبقه مرفه فعلی افراد جدیدی هستند که به مدد سیاستهای دولت احمدی‌نژاد، اعمال نفوذ و بهره گرفتن از وامهای کلان از بانکهای دولتی و رانتخواری، موفق به کسب درآمدهای هنگفت و ثروتهای نجومی در همین پنج ساله شده‌اند.




/////////////////////////////////////////

کارشناس روسی: اسرائیل به هر حال به ایران حمله خواهد کرد

گئورگی میرسکی" کارشناس ارشد "انستیتو اقتصاد جهانی و روابط بین الملل" آکادمی علوم روسیه در مصاحبه‌ای با مجله‌ی "اکو" در خصوص مسائل پیرامون ایران نظرات خود را بیان کرده است.

به گزارش ریانووستی، میرسکی می‌گوید: فعلا خطر ایجاد درگیری مسلحانه بین ایران و اسرائیل کاهش یافته، اما از بین نرفته است.

وی می‌گوید: بر کسی پوشیده نیست که برنامه‌ی هسته‌ای ایران، اسرائیل را به حمله‌ای تحریک می‌کند که می‌تواند برای کل منطقه خاورمیانه فاجعه آمیز باشد.

کارشناس ارشد "انستیتو اقتصاد جهانی و روابط بین الملل" آکادمی علوم روسیه می‌گوید :"اسرائیل به هر حال به ایران حمله خواهد کرد. نه الان، شاید یک یا دو سال دیگر.

پس از آن دیگر دیر خواهد بود زیرا بر اساس برخی اطلاعات ایران تا 6 سال دیگر موشک‌های بالستیک مجهز به کلاهک هسته‌ای خود را می سازد.اسرائیل این همه صبر نخواهد کرد.

میرسکی می افزاید : مطلب دیگر این است که حمله‌ی نظامی به مراکز هسته ای ایران می‌تواند برنامه هسته ای ایران را فقط برای چند سال به تاخیر بیندازد، اما مطمئنا احمدی نژاد را برای دست یابی به سلاح هسته‌ای راسخ تر خواهد کرد. در هر صورت دولت اسرائیل باز هم رژیم ایران را تهدیدی برای خود تلقی خواهد کرد که باید آن را با استفاده از تمام سلاح های موجود از جمله سلاح هسته‌ای دفع کرد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر