Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

قتل مادر و فرزند ایرانی در هلند

قتل مادر و فرزند ایرانی در هلند

یک مادر بیست و هفته ساله ایرانی به نام لعیا و پسر چهار ساله اش آیدین در حومه لاهه به قتل رسیده اند.

احتمال می‌رود یک مرد هلندی در این قتل نقش داشته باشد ولی هنوز اطلاعاتی از محل اقامت او برای پیگیری موضوع در دسترس نیست.

روزنامه هلندی «تلخراف» امروز گزارش کرده که پیکر بی جان این مادر و فرزند، دیروز، پنجشنبه، هشتم اکتبر، زمانی روی تخت‌خواب در خانه‌شان پیدا شد که ماموران پیگیری اجاره‌خانه، همراه با پلیس وارد خانه آنها شدند.

اجاره محل زندگی این مادر و فرزند ایرانی، از ماه‌ها پیش، پرداخت نشده بوده است. آنها در منطقه رَیسوَیک در حومه لاهه زندگی می‌کردند.

ماموران پلیس در برخورد با جسد لعیا و آیدین تلاش کرده‌اند که با کمک‌های اولیه آنها را نجات دهند ولی تلاش آنها به نتیجه نرسید. اینکه از شب پیش از قتل تا بامداد روز بعد در این خانه چه رخ داده هنوز روشن نیست و پلیس تنها اعلام کرده است که نشانه‌ها حاکی از وقوع قتل است.

ساکنان محل به شدت از کشته شدن لعیا و آیدین متاثر و بهت زده شده‌اند. شاهدان گفته‌اند که مادر بزرگ آیدین که در نزدیکی خانه آنها زندگی می‌کند، در کنار حفاظ امنیتی پلیس ایستاده و در حالیکه شوک شده بوده است با صدای لرزان می‌پرسیده: «دخترم کجاست...»

شهرداری ریس‌ویک دیروز در بیانیه‌ای از این حادثه ابراز تاسف کرد و یک گردهمایی خصوصی برای ساکنان محل برگزار کرد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


http://zamaaneh.com/news/2010/10/post_14517.htm

-----------------------------------------------------------------------

خبر تکمیلی از سنندج :این درگیری معلوم شد توسط خود چاقوکشهای ولی فقیه انجام گرفته است در بیم مردم تفرقه و تنش به انداز و حکومت بکن تف به این دولت و این رژیم

بر اساس آخرین اطلاعات، کشته‌های درگیری دیروز سنندج به ۶ تن تغییر و زخمی ها به ۸ تن تقلیل پیدا کرده است. بدین صورت حدس زده می‌شود که یکی از مجروحین حادثه که با وضعیت وخیم به بیمارستان منتقل شده بود به لیست کشته شدگان پیوسته است. اسامی چند تن از کشته‌ها و مجروحین از طرف وبسایت کردی بیان منتشر شده است که بدین شرح است:
علی محمدی از شهروند اهل سنندج و چهار تن نظامی به اسامی رامین امین قلی، شهرام نصرالهی، احمد جعفری و مصطفی کرامت کشته شده و اسامی مجروحین، علی خسروی، سهراب نجفی و رسول سولگی نقل شده است.

تصویر میدان اقبال بعد از حادثه
(از وبسایت بیان

///////////////////////////////////////

امروز در مقابل کنسولگری ایران فرانکفورت به دعوت جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی تظاهراتی به مناسبت روز جهانی علیه حکم اعدام برگزار شد. شرکت کنندگان که به شکل سمبولیک طناب دار به گردن آویخته بودند در پایان طناب های دار را به آتش کشیدند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر