Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

ایران به یک زندان بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است

ایران به یک زندان بزرگ تبدیل شده است برای ایرانیان داخل کشور در کشوری که انسانها در اماکن خصوصی در محیط خانه خویش آزاد نباشند و حتی نتوانند آزادانه به برنامه تلویزیونهای دلخواه خویش نگاه کنند به این معنا میباشد که در زندانی بزرگ گرفتار شده اند. در ایران آخوند زده زندگی خصوصی هم وجود ندارد شهروندان ایرانی در خانه های خویش راحت و آزاد نیستند
وحشت حكومت آخوندي ازماهواره

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر: رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان گفت: ماموران این کلانتری موفق شدند ۹هزارو ۷۳۵قطعه شامل تجهیزات دریافت ماهواره در محدوده سه‌راه امین‌حضور کشف و ضبط کنند.بنا‌به این گزارش، سرهنگ احمدی علی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش تجهیزات ماهواره در سه‌راه امین‌حضور توسط دو نفر به نامهای (ع – م) و (‌ ح – ا)، بلافاصله ماموران کلانتری وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی از یک دستگاه پراید پارک شده در این محل ۱۰۷دستگاه ریسیور، ۹هزارو ۵۷عدد ال. ان. بی، ۱۰۸دستگاه موتور دیش‌گردان، هشت عدد فانور، ۵۹دستگاه تقویت‌کننده، ۳۹۶قطعه کارت مخصوص دریافت از ماهواره و ۱۷۰عدد قیچی کشف و ضبط شد.
http://newsagency-ina.com/News-Details.aspx?newsId=40722&back=1
/////////////////////////////
همکاری رژیم ایران با القاعده و کمک مالی و لوجستیکی به این گروه تروریستی
حكومت آخوندي جلیقههای انتحاری مجهز به دوربین برای حملات نیروهای القاعده تولید کرده است

گروه جهاد فلسطینی دارای جلیقههای مجهز به دوربین، مشابه در عراق است. ایران این نوع از بمب جلیقهیی را برای القاعده تولید و ارتقا داده است .
منابع ضدتروریستی نظامی دبکافایل، افشاگریهای ویکی لیکس را مورد تأیید قرار دادهاند که ایران تحت راهنماییهای دفتر گروه جهاد اسلامی در تهران، جلیقههای مجهز به دوربین برای حملات نیروهای القاعده علیه نیروهای آمریکایی تولید کرده است.
منابع ما کشف کردهاند که ”تیپ بیت المقدس ”جهاد اسلامی با همان نوع از ”تجهیزات کمربند انفجاری اصلاح شده انتحاری ” مجهز شدهاند و بعضی از این تجهیزات را به سلولهای القاعده در این منطقه [مناطق اشغالی ] منتقل کردهاند.
منابع نظامی ما گزارش کردند که این کمربند پیچیده با یک دوربین مینیاتوری مجهز شده است که به فرد انتحاری این امکان را میدهد که تصاویر صحنه را قبل از رسیدن به هدف، رله نماید.
بدینوسیله فرد انتحاری میتواند در یک تماس نزدیک با گردانندگانش قرار داشته باشد و توجیهات گردانندگانش را در هر قدم از اقدامش، دریافت نماید و توضیحی راجع به صحنهیی که وارد آن خواهد شد و موانعی که در قدمهای بعدی با آن مواجه خواهد شد را دریافت نماید .
یک افسر اسرائیلی به دبکافایل گفت، این دوربینهای کوچک ”تقریبا از دست دادن هدف توسط فرد انتحاری را غیرممکن میکند. این امر فرد انتحاری را تبدیل به یک موشک هدایت شونده میکند“.
وجود این ”تجهیزات کمربند انفجاری اصلاح شده انتحاری ” در دستان جهاد اسلامی و القاعده در نوار غزه، اخیراً توسط ماموران اطلاعاتی حماس علنی گردیده است، این بخشی از تعمیق یافتن همکاری بین گروه جهاد اسلامی مزدور ایران و گروههای سلفی محلی که به القاعده و اسامه بن لادن اظهار وفاداری کردهاند و تیغی در پهلو حاکمان حماس هستند، میباشد.
فرماندهان گروه جهاد تیمهای القاعده را برای استفاده از این تجهیزات آموزش میدهند، تجهیزاتی که دقیقاً از همان نوعی است که ایران در عراق به القاعده تحویل داده است… .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر