Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

خودتان قضاوت کنید چطوری این چوپانهای بیسواد و نادان چطوری دست به توهین میزنند

خودتان قضاوت کنید چطوری این چوپانهای بیسواد و نادان چطوری دست به توهین میزنند
tu yek ensane be tamame maena ghati va ravani hasti hagh nadari hech baraye man bnvesid tu be andazaye ye besavad va ye chopan sheure ensani nadari kodam sheorat??? baraye man share bede
///////////////////////
جوابی با ادبیات خود او
این نوشتهای که د بالا میبینید ادبیات دست پروردهای حزب دموکرات کردستان ایران هنوز خیال میکند چوپان میباشد.
جواب من به این بیمار
شما دقیقا خود را نشاندادی و خود شما یک چوپان بیسواد روانی اگر واقعا روانی نبودی زنت ازت جدا نمیشد خاک بر سرت این نوشته شما را زیر عکس خودتان مینویسم
شما یک انسان به تمام معنا روانی و بیمار هستی که در طی تماسی با خانمت همه چیز برایم روشن شده است که شما یک بیمار روانی هستی که زن خود را مورد تحقیر قرار داده اید
دوست دارید گزارش دکتر روانپزشک محل زندگیت درباره روابط شما با
همسرت منتشر کنم؟
که شما چطوری همسر خودت را تهدید نموده اید و مورد تحقیر انجام داده اید؟ راستی شما خیلی و بدون داشتن علم و بدون اینکه مقالات بنده را مطالعه کنید بیماری که خودتان دارین به دیگران برچسپ میزنید؟

ئازیزان و به‌ریزانم ره‌یخراویک به‌ ناوه‌ی یاریکورد ده‌روست کراوه‌ له‌ ئه‌سلدا کومیته‌ ناوچیه‌ ی حیزبی دیمۆکراتی کوردستانئ ئیرانن ئه‌م گروپه‌ هیچ باوهره‌یان پی مه‌کن
برای خواندن در باره یاریکورد اینجا را کلیک مکنید
------------------------------------------------------------

ته‌قینه‌وه‌یه‌کی به‌هێز له‌ لورستان نزیکه‌ی 40 کوژراو و برینداری لێ که‌وته‌وه‌

ته‌قینه‌وه‌یه‌کی به‌هێز له‌ یه‌کێک له‌ ناوه‌نده‌ نیزامییه‌کانی سپای پاسداران چه‌ندین کوژراوی لێ که‌وته‌وه‌. هه‌واڵده‌رییه‌ ره‌سمییه‌کانی کۆماری ئیسلامی بڵاویان کردۆته‌وه‌ که‌ به‌هۆی ته‌قینه‌وه‌یه‌ک له‌ به‌شی ئه‌نباری چه‌ک و چۆڵی
ناوه‌ندێکی نیزامی له‌ پارێزگای لورستان ژماره‌یه‌کی زۆر له‌ هێزه‌کانی رێژیم کوژراون.
جێگری فه‌رمانده‌ی سپای ئه‌بولفه‌زلی لورستان به‌ راگه‌یه‌نه‌کانی راگه‌یاندووه‌ که‌ ئه‌م ته‌قینه‌وه‌یه‌ ساعه‌تی 12 دوێنی نیوه‌ڕۆ له‌ ئه‌نباری چه‌ک وچۆڵی ته‌قه‌مه‌نیی پادگانی ئیمام عه‌لی شاری خوڕه‌م ئاباد ‌ رووی داوه و کوژران و بریندار بوونی زیاتر له‌ 40 که‌سی لێ که‌وتۆته‌وه‌.
----------------------------------------------------

احمدی نژاد رئیس جهمور گماشته شده ولی فقیه وارد لبنان شد

untitled

رئیس جمهوری ایران برای دیداری رسمی وارد لبنان شده است.

صبح روز چهارشنبه، 21 مهر (13 اکتبر)، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری، در راس هیاتی از مقامات ارشد دولتی ایران به دعوت مقامات لبنانی برای دیداری دو روزه وارد بیروت، پایتخت این کشور شد

محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، منوچهر متکی، وزیر امور خارجه، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید، و اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهوری، از جمله اعضای هیات همراه آقای احمدی نژاد هستند

قرار است هیات ایرانی با میشل سلیمان، رئیس جمهوری، سعد حریری، نخست وزیر، و نبیه بری، رئیس مجلس نمایندگان لبنان دیدار رسمی داشته باشد و با سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان نیز ملاقات کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد با اعضای خانواده امام موسی صدر، از روحانیون برجسته شیعه لبنان که در دهه هفتاد ظاهرا در سفری به لیبی ناپدید شد، دیدار می کند.

محمود احمدی نژاد قبل از عزیمت به مقصد بیروت، در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه تهران گفت که هدف از این سفر تبادل نظر پیرامون موضوعات دوجانبه و منطقه ای، گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و تلاش برای تعمیق روابط دو کشور در زمینه های مختلف است.

خبرگزاری دولتی ایران – ایرنا – گزارش کرده است که در جریان این سفر، تفاهم نامه هایی در زمینه های تجاری، صنعتی، آب و برق، بهداشت، محیط زیست و همکاری های علمی و آموزشی بین هیات ایرانی و مقامات لبنانی امضا خواهد شد

پیش از این برخی از منابع جمهوری اسلامی از تبادل نظر پیرامون مبادلات و کمک های نظامی ایران به ارتش لبنان در جریان این سفر نیز خبر داده بودند اما تا کنون در این مورد، گزارش رسمی انتشار نیافته است.

مقامات اسرائیلی و آمریکایی دولت جمهوری اسلامی را به حمایت مخفیانه نظامی و تسلیحاتی از جمله تحویل موشک به جنبش حزب الله متهم کرده اند هر چند مقامات ایرانی تنها حمایت سیاسی از این گروه را مورد تایید قرار داده اند.

قرار است آقای احمدی نژاد در این دیدار، به مناطق جنوبی لبنان هم، که تحت نفوذ جنبش حزب الله قرار دارد، سفر کند و سخنرانی در اجتماعی در یک ورزشگاه نیز در برنامه وی گنجانده شده است.

گفته می شود که سید حسن نصرالله نیز در این مراسم حضور خواهد داشت اما مشخص نشده است که آیا وی شخصا در این محل حاضر می شود و یا مطابق معمول، از طریق ارتباط تله ویدیویی در مراسم شرکت می کند.

سفر بحث برانگیز

به گزارش خبرگزاری فارس، هیات ایرانی در دیدار از جنوب لبنان، که منطقه هم مرز اسرائیل است، طرح موسوم به "بوستان ایران" را که با هزینه جمهوری اسلامی در شهر مرزی مارون الراس ساخته شده افتتاح می کند.

در هفته های اخیر، موضوع سفر آقای احمدی نژاد به لبنان و به خصوص برنامه حضور او در مناطق جنوبی این کشور واکنش های متفاوتی را در پی داشته است

دولت اسرائیل حضور آقای احمدی نژاد در مناطق مرزی لبنان با این کشور را اقدامی تحریک آمیز دانسته به خصوص اینکه برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که وی در نظر دارد طی مراسمی، به یادبود انتفاضه فلسطینیان، به سنگ پرانی به سوی مرز اسرائیل مبادرت کند.

مقامات جمهوری اسلامی این خبر را تکذیب کرده اند.

همچنین، دولت آمریکا به شهروندان این کشور در لبنان هشدار داده است که در طول سفر محمود احمدی نژاد، از محل های ازدحام و اجتماع مردم خودداری ورزند زیرا بیم درگیری در این محل ها می رود.

در روزهای اخیر، گروهی موسوم به عبدالله عزام، که از آن با عنوان یک گروه سلفی تندرو منشعب از شبکه القاعده یاد شده، به جنبش حزب الله لبنان، به عنوان یک سازمان شیعه، اخطار کرده است که در صورت سفر احمدی نژاد به مناطق جنوبی لبنان، به اقدامات خشونت آمیز دست خواهد زد.

به گزارش برخی خبرگزاری ها، گروهی از اعضای جناح حاکم در پارلمان این کشور نیز از برنامه سفر محمود احمدی نژاد انتقاد کرده و با اشاره به مصوبات شورای امنیت در تحریم ایران، این سفر را برای وجهه جهانی کشور خود سودمند ندانسته اند

در مقابل، رسانه های دولتی در ایران از خرسندی مقامات و شخصیت های لبنانی از سفر محمود احمدی نژاد و آمادگی مردم این کشور برای استقبال گسترده از هیات جمهوری اسلامی خبر داده اند.

براساس این گزارش ها، طرفداران جمهوری اسلامی در لبنان برای استقبال از آقای احمدی نژاد، به نصب پرچم های دو کشور و پوسترهای حاوی تصاویر رهبران ایران و سازماندهی مردم برای حضور در مسیر عبور و مکان های حضور هیات جمهوری اسلامی مبادرت کرده اند.

جمهوری اسلامی ارتباط نزدیکی با جنبش حزب الله دارد و دولت و نهادهای حکومتی ایران، از جمله بنیاد شهید، حمایت های مالی قابل توجهی را از این گروه و طرفداران و ساکنان مناطق تحت نفوذ آن به عمل می آورند.

در آستانه سفر آقای احمدی نژاد به بیروت، منابع خبری ایران گزارش کردند که وی شامگاه سه شنبه با ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی، گفتگوی تلفنی داشت و دو طرف بر لزوم حفظ وحدت ملی در لبنان تاکید نهادند.

در حالیکه حکومت های ایران و سوریه از حامیان اصلی گروه شیعه حزب الله محسوب می شوند، عربستان سعودی از دولت لبنان به رهبری سعد حریری حمایت می کند که از طرفداری غرب نیز برخوردار است و از آن به عنوان یکی از رقبای جنبش حزب الله در صحنه سیاسی لبنان یاد می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر