Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

بنابر خبرهای که بر روی وب سایت کوردانه منتشر شده است آقای خالد عزیزی رهبر حزب دموکرات کردستان با مسئولین سازمان مجاهدین خلق ایران دیداری انجام داده است در جهت اتحاد نیروهای مخالف رژیم ایران.


بنابر خبرهای که بر روی وب سایت  کوردانه منتشر شده است آقای خالد عزیزی رهبر حزب دموکرات کردستان با مسئولین سازمان مجاهدین خلق ایران دیداری انجام داده است در جهت  اتحاد نیروهای مخالف رژیم ایران.
ملاقات عزیزی در پاریس با مجاهدین و نشست سه روز در بروکسل
کردانه:محمدرضا اسکندری: طبق خبری که به دست کردانه رسیده است آقای خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان در پاریس با رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران ملاقاتی داشته است. متن کامل:



ملاقات خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان در پاریس با سازمان مجاهدین خلق ایران و نشست سه روز در بروکسل
طبق خبری که به دست کردانه رسیده است آقای خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان در پاریس با رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران ملاقاتی داشته است. ارگانهای میدیائی حزب دمکرات کردستان و سازمان مجاهدین خلق ایران تا کنون با سکوت خود، در رابطه با این ملاقات و چه مسائلی مورد بحث بوده و برای چه در این شرایط پس از سالها قطع ارتباط این ملاقات صورت گرفته است گزارشی منتشر نکرده اند. تا کنون هیچ کدام از طرف ها حتی یک کلمه در این رابطه انتشار نداده است. بعضی از رهبران حزب دمکرات کردستان زمانی که حزب دمکرات کردستان رهبری انقلابی بنیانگذاری کرده بودند در جبهه مجاهدین بودند ولی پس از برگشت به حزب مادر ارتباط آنها با مجاهدین قطع شد. این ملاقات دقیقا پس از اعلام بیرونی تفاهم نامه حزب دمکرات کردستان ایران و حزب کومه له کردستان ایران بوده است و صاحبنظران کرد این حرکت رهبری حزب دمکرات کردستان را باز کرد یک جبهه جدید در مقابل دوستان قدیم خود می دانند. در ادمه این ملاقات آنها امروز اعلام نمودند که در بروکسل یک نشست سه روزه با شرکت نمایندگان احزاب، سازمانها و صاحبنظران ایرانی
برگزار خواهند کرد. تاریخ این نشست روزهای ٧، ٨ و ٩ دسامبر خواهد بود. خبرنگار کردانه در ارتباط فیس بوکی با مسئول روابط خارجی حزب دمکرات کردستان آقای کاوه آهنگری از وی در رابطه با نفرات شرکت کننده و شیوه دعوت انها پرسید. آقای آهنگری نوشت که حزب دمکرات برای انها دعوت نامه ارسال نموده است. سئوال بعدی آیا از سازمان مجاهدین برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آمده است؟ آقای آهنگری در جواب نوشتن مگر شما نماینده مجاهدین هستی و سئوال را بی جواب گذاشتند. از ایشان در رابطه با ملاقات آقای خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان در پاریس با سازمان مجاهدین خلق ایران پرسیدم که متاسفانه باز هم جوابی داده نشد. خبرنگار کردانه تلاش نمود که با آقای خالد عزیزی تماس بگیرد و مسئله ملاقات و عدم انتشار خبر ملاقات را سئوال نماید که متاسفانه تلفن ایشان هم خاموش بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر