Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آبان ۳۰, سه‌شنبه

دستور دانایی فر به دولت عراق برای جلوگیری از فروش اموال اشرف


دستور دانایی فر به دولت عراق برای جلوگیری از فروش اموال اشرف

سه‌شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۱ / ۲۰ نوامبر ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت: سفیر رژیم ایران به دولت عراق ابلاغ کرد از فروش اموال ساکنان اشرف و ورود تجار به اشرف جلوگیری کند
بر اساس گزارشهایی که مقاومت ایران از درون رژیم دریافت کرده است، رژیم آخوندی دستورات جدیدی را برای جلوگیری از 
فروش اموال ساکنان اشرف و تشدید فشار و محاصره علیه مجاهدین کمپ لیبرتی به دولت عراق ابلاغ کرده است.

بنا بر این گزارشها هفته گذشته دانایی فر و معاون وی نوبخت, که هر دو از سرکردگان نیروی تروریستی قدس هستند, در منطقه سبز با فالح الفیاض العامری مشاور امنیت ملی مالکی دیدار و تأکید کردند دولت عراق باید از فروش اموال مجاهدین و ورود تجار به اشرف به این منظور جلوگیری کند و تعداد معدودی از ساکنان را، هم که برای نگهداری و فروش اموال باقیمانده اند، هر چه زودتر مجبور به ترک اشرف کند. طبق دستورالعمل دانایی فر محاصره لییرتی باید تشدید شود، از انتقال اموال ساکنان به لیبرتی و از ورود اجناس مورد نیاز ساکنان به این کمپ جلوگیری شود.
مقاومت ایران در اطلاعیه های ۱۴ و ۱۷ آبان۱۳۹۱ خود اعلان کرد پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس، از مشاور امنیت ملی دولت عراق خواسته است تا وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی عراقی با جعل اسناد مدعی مالکیت قسمتهای مختلف اموال ساکنان اشرف شوند. به همین منظور کمیته تحت سرپرستی فالح فیاض گزارش مجعول و سراپا دروغی تهیه کرده است که به موجب آن, ۷۵درصد اموال مجاهدین, متعلق به ادارات مختلف دولت عراق است. این یک زمینه سازی آشکار برای سرقت و تصاحب اموال است.
مقاومت ایران با قویترین اعتراض نسبت به غارت اموال ساکنان اشرف توسط دولت عراق, از دبیر کل ملل متحد می خواهد طی بیانیه یی حق مالکیت ساکنان بر اموال منقول و غیرمنقولشان را مورد تأیید قرار دهد و دولت عراق را ملزم نمایند به این حق احترام گذاشته و کارشکنی در راه فروش اموال ساکنان را متوقف کند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


۳۰ آبان۱۳۹۱ (۲۰ نوامبر۲۰۱۲)
http://www.hambastegimeli.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر