Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

سران رژیم سرکوبگر آدمکش و تروریست پرور ایران اعتراف نمودند که نیروهای شاخی نظامی حماس موسوم به قسام وابسته به سپاه پاسداران میباشند


سران رژیم سرکوبگر آدمکش و تروریست پرور ایران اعتراف نمودند که  نیروهای شاخی نظامی حماس موسوم به قسام وابسته به سپاه پاسداران میباشند

با اشاره به نقش جمهوری تیروریستی اسلامی در غزه و سوریه تاکید کرد

یک فرمانده سپاه: گردان‌های عزالدین از ایران فرمان می‌گیرند نه از حماس


دبی-العربیه.نت فارسی
جواد کریمی قدوسی از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی ایران و از فرماندهان سپاه پاسداران گفته است که گردان های عزالدین قسام تحت امر جمهوری اسلامی ایران هستند و از رهبران گروه فلسطینی حماس دستور نمی گیرند. 


گردان های عزالدین قسام به شاخه نظامی گروه فلسطینی حماس گفته می شود که هم اکنون بر نوار غزه حکومت می کند.


به گزارش سایت "ندای سبز آزادی" به نقل از روزنامه "خراسان" جواد کریمی قدوسی که در جلسه برگزار شده توسط حوزه بسیج امام حسین در موسسه غیر انتفاعی تابران سخن می گفت، اظهار داشت: "گردان های قسام گردان های بسیجی تحت امر ایرانند نه تحت امر اسماعیل هنیه، خالد مشعل و... برای این که اگر روزی کشورهایی خواستند رهبران فلسطین را بخرند، گردان ها تحت امر ایران باشند."


اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت برکنار شده حماس است. خالد مشعل نیز ریاست دفتر سیاسی این گروه فلسطینی را بر عهده دارد. 


میانجی گری مصر به آتش بس میان حماس و اسرائیل در جنگ هشت روزه اخیر این دو طرف انجامید. این در حالی است که مقام های ایرانی مخالف این میانجی گری بودند. حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان هم که متحد جمهوری اسلامی ایران است، با انتفاد شدید از میانجی گری های کشورهای عربی تاکید می کرد که باید به فلسطینی ها سلاح رساند.


نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر کمک جمهوری اسلامی ایران به گروه های فلسطینی خاطرنشان کرد: "50 هزار موشک و هزاران موشک ضد تانک به غزه محاصره شده فرستاديم که اگر دفاع نکنيم بايد در خيابان هاي مشهد تلفات بدهيم."


در جنگ اخیر، گروه های فلسطینی، موشک های فجر 5 ساخت ایران به سمت اسرائیل شلیک کردند. خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در یکی از آخرین سخنانش، از جمهوری اسلامی ایران به خاطر کمک به گروه های فلسطینی تشکر کرد. محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران نیز گفت که ایران فنآوری ساخت موشک فجر5 را در اختیار فلسطینی ها قرار داده است.


جواد کریمی در ادامه سخنان خود با اذعان به حضور ایران در سوريه و دخالت در حوادث این کشور گفت: "در سوریه هم قرار بود به گمان صهيونيسم، ظرف چند روز جمع شود [رژیم بشار اسد سقوط کند] اما بسيج در سوريه تشکيل شد و شيعيان مسلح شده اند و نيروهايي قوي تر از حزب ا... لبنان در سوريه در حال تشکيل است."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر