Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آذر ۲, پنجشنبه

پیامی کوتاه به برگزار کنندگان کنفرانس پراگ

علت شکست نیروهای مخالف رژیم ایران  1 سادلوحی و خوشباوری و عدم تجربه سیاسیست
 پیامی  کوتاه به برگزار کنندگان کنفرانس پراگ همینی که دارد اینجا حرف میزند یکی از مهرهای وزارت اطلاعات است به بین سادلوحهای بد بخت  ما هم تحت عنوان اینکه خودخوانده خود را نماینده کردها میدانند و هم دنبال اینها راه افتاده اند
آقای عبدالله مهتدی یکی از پیشمرگان کومه له میباشد و سالها ی سال در درون این تشکیلات بوده نمیدانم چه شده است و مثل یک فرد سالوح رفتار میکنند آیا به سبب  متحدان رژیم میباشد که بر ایشان فشار آورده اند؟
آری جانم خودشه پیداش کردم من را رو به خانه یا منزل پدری هدایت میکند همان پدری که با اسم ولایت فقیه شناخته شده است
در اين فايل نوري زاده با افتخار با فردي به صحبت مي نشيند و وي را راس حلقه اپوزيسيون مي نامند كه چندي بعد مشخص مي گردد وي عنصر نفوذي اداره اطلاعات ايران بوده است . جالب اينجاست كه پس از اينكه موضوع حضور مدحي در اعترافات جالب وي مشخص ميشود همين اقاي نوري زاده ادعا ميكند هيچ رابطه اي با مدحي نداشته و اين سخنان دروغ است.

//////////////////////////////

اعزام ناوهای روسیه به بندر طرطوس سوریه

مسکو - وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ناوگروه تاکتیکی ناوگان دریای سیاه روسیه که برای انجام ماموریت مبارزه با دزدان دریایی در نزدیکی سواحل سومالی آماده می شود، ممکن است وارد بندر طرطوس سوریه شود.
به گزارش ایرنا، در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است: ارائه خدمات فنی از جمله ماموریت های ناوهای ناو گروه تاکتیکی ناوگان دریای سیاه روسیه در این سفر دریایی است.
در این اطلاعیه از انجام تعمیرات سبک توسط متخصصان روسی کارگاه شناور ˈپ ام ـ 56ˈ مستقر در بندر طرطوس به عنوان یکی از برنامه های ویژه ناوهای ناوگان دریای سیاه روسیه در سفر به سوریه یاد شده است.
بر پایه این اطلاعیه، در حال حاضر ناو گروه تاکتیکی ناوگان دریای سیاه روسیه از رزمناو موشک انداز ˈماسکواˈ، ناو نگهبان ˈسمتلیویˈ و ناوهای بزرگ نفربر ˈنووچرکاسکˈ و ˈساراتوفˈ و همچنین کشتی های پشتیبانی تشکیل شده است که برای مرحله بعدی ماموریت های آموزشی ـ رزمی جهت مبارزه با دزدان دریایی آماده می شود.
بنا بر این اطلاعیه، ناو گروه تاکتیکی ناوگان اقیانوس آرام روسیه نیز در دهه اول ماه دسامبر به ناو گروه تاکتیکی ناوگان دریای سیاه این کشور در مسیر سفر به سوریه خواهد پیوست.
ناوگان دریای سیاه روسیه پیش از این نیز در چندین نوبت به بندر طرطوس سوریه به عنوان تنها پایگاه دریایی باقی مانده از دوران شوروی سابق روسیه سفر کرده اند.
هر چند مقام های روس پیش از این اعلام کرده اند که ناوهای ناوگان دریای سیاه این کشور در سفر به سوریه هیچ برنامه ای را برای مقابله با مخالفان مسلح دولت سوریه یا هشدار به کشورهای ثالث در خصوص اجتناب از دخالت نظامی در سوریه ندارند، ولی کارشناسان نظامی از این اقدام به عنوان یک عامل بازدارنده در مقابل زیاده خواهی غربی ها به ویژه ناتو برای مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل و نیز نمایش قدرت روس ها در برابر یک جانبه گرایی آمریکا و متحدان اش یاد می کنند.
/////////////////

مسکو خواستار گفت و گوی مخالفان با رژیم اسد شد

مخالفت روسیه با استقرار موشک های ناتو در مرز ترکیه و سوریه

دبی-العربیه.نت فارسی
روسیه روز پنجشنبه 22-11-2012 به طور رسمی نسبت به استقرار موشک های پاتریوت ناتو در مرز ترکیه - سوریه هشدار داده است.

به گزارش تلویزیون العربیه به نقل از خبرگزاری رویترز، الکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به درخواست ترکیه از ناتو برای استقرار موشک پاتریوت در مرزش با سوریه گفت:" نظامی کردن مرزهای ترکیه و سوریه نشانه ای نگران کننده به شمار می رود و از دوستان ترک می خواهیم با نفوذی که در میان مخالفان دارند کمکی به ایجاد ثبات و آغاز گفت و گو میان مخالفان و دولت سوریه بکنند."

ناتو روز چهارشنبه تایید کرد که ترکیه از این پیمان نظامی برای مراقبت از مرزهایش درخواست کمک کرده است و آندره فو راسموسن دبیر کل ناتو در بیانیه‌ای خبر داد که این درخواست بدون تاخیر از سوی اعضا بررسی خواهد شد.

از سوی دیگر لوران فابيوس وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد دولت متبوعش از استقرار موشک های پاتریوت در مرز ترکیه حمایت می کند.

وی تاکید کرد با توجه به شرایط موجود در مرز ترکیه دلیلی برای رد تقاضای ترکیه وجود ندارد.

ترکیه رسما چهارشنبه گذشته رسما از ناتو خواسته بود که برای دفاع از حریم هوایی خود در مرزهایش با سوریه موشک های پاتریوت مستقر کند. 

در همین حال آندرسون راسموسن دبیر کل ناتو گفته بود :"استقرار این موشک ها به قدرت دفاعی ترکیه برای حمایت کشور و مردم خود کمک خواهد کرد.

قرار است هفته آینده گروهی از کارشناسان ناتو برای بررسی مکان‌های احتمالی استقرار این موشک های استراتژیک به ترکیه سفر کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر