Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آذر ۷, سه‌شنبه

پنجاه و نهمين قطعنامه محکوميت رژیم دیکتاتوری مذهبی ایران تصويب شد


پنجاه و نهمين قطعنامه محکوميت رژیم  دیکتاتوری مذهبی ایران تصويب شد

پنجاه و نهمين قطعنامه محکوميت رژیم جمهوری  جنون اسلامی بخاطر نقض حقوق بشر در کميته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصويب رسيد.


به گزارش خبرگزاریها، این قطعنامه که توسط کشور کانادا و با حمایت ايالات متحده آمریکا و کشورهای عضو اتحاديه اروپا ارائه شده بود، با 83 رای موافق تصویب شد.
نماينده کشور کانادا هنگام ارائه این قطعنامه، جمهوری اسلامی را بدترين ناقض حقوق بشر در جهان معرفی کرد.
برخی کشورها که خود از ناقضین حقوق بشر بشمار می روند نظیر چین، کوبا و روسیه با تصویب قطعنامه محکومیت جمهوری اسلامی مخالفت کردند.
تلاش هيئت نمايندگی جمهوری اسلامی برای تطميع برخی کشورها يا فريبکاری برای جلوگيری از تصویب این قطعنامه با شکستی مفتضحانه مواجه شد.

اين قطعنامه رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی را بخاطر ارتکاب مستمر جنايات ضدانسانی از جمله اعدامهای دسته جمعی و مخفيانه، اعدام کودکان و نوجوانان، اعدام به اتهام محاربه، سنگسار و مجازاتهای غیرانسانی، قتل زندانيان زير شکنجه، بازداشتهای خودسرانه، جلوگيری از برگزاری اجتماعات، نقض آزادی عقيده و بيان، سانسور اينترنتی، پارازيت انداختن روی تلويزيونهای ماهواره ای، سرکوب وکلا و روزنامه نگاران، تبعيض علیه زنان، سرکوب اقلیتهای قومی و مذهبی و دخالت خودسرانه در حريم شخصی افراد، بشدت محکوم کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر