Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه

نتانیاهو: “اسرائیل آماده انجام هر کاری برای دفاع از مردمش است”


نتانیاهو: “اسرائیل آماده انجام هر کاری برای دفاع از مردمش است”



بنظر بنده باید هم اسرائیل و هم فلسطینیها  برای حل مشکلات فی مابین  راه چاره ای بیابند  در حقیقت  جنگ فقط باعث ویرانی و خون ریزی میشود و در طول چندین سال جنگ و خونریزی باید به این نتیجه برسند طرفین که جنگ راه حل نیست  تنها راه حل گفتگو و دیالوگ است و گروه های فلسطینی هم نباید گول کشورهای همچون ایران و سودان بخورند  در حقیقت ما در عصر تکنولوژی و عصر ارتباطات  مدرن بر سر میبریم  متاسفانه  بعضی از گروه های فلسطینی  تحت تاثیر کشورهای یهودی ستیز قرار میگیرند و تحریک میشوند و ارتش اسرائیل هم مجبور میشود پاسخ بدهد و در این صورت در بین طرفین درگیر  رویا روی نظامی  به وجود می آید و در این درگیری خیلی از کودکان و انسانها کشته میشوند. و برای حل این مشکل  صلح راه حل اصلی میباشد .


با ادامه تنشها میان اسرائیل و حماس که حدود 15 کشته و بیش از 100 زخمی در دو طرف درگیر بر جا گذاشته، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل طی سخنانی تاکید کرد که کشورش کاملا آماده دفاع از مردم خود است.
او گفت: “اسرائیل در 24 ساعته گذشته به وضوح نشان داده حمله موشکی و راکت علیه غیرنظامیانش را تحمل نخواهد کرد. امیدوارم که حماس و دیگر سازمانهای تروریستی در غزه پیام را گرفته باشند. در غیر این صورت اسرائیل آماده انجام تمام کارهای لازم برای دفاع از مردمش است.”
همزمان گزارش می رسد که محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، سفر اروپایی خود را نیمه کاره گذاشته و در راه بازگشت به کرانه باختری است.
http://persian.euronews.com/tag/benjamin-netanyahu/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر