Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ مهر ۵, جمعه

قتل عام و اعدام جمعي در اشرف- شماره 64




قتل عام و اعدام جمعي در اشرف- شماره 64
هفت گروگان اشرفي به زندان شرف در پشت ساختمان نخست وزيري در بغداد منتقل شدند
دستور مالكي براي بازديد ملل متحد از زندان لشكر طلايي بعد از انتقال گروگانها 

بر اساس گزارشهاي رسيده از درون رژيم آخوندي هفت گروگان اشرفي در روز يكشنبه 22 سپتامبر از زندان لشكر كثيف مالكي به زندان موسوم به شرف در منطقه سبز بغداد، پشت ساختمان نخست وزيري منتقل شده اند. گروگانها با خودروهاي ويژه يي كه به همين منظور به محل لشكر كثيف رفته بودند، منتقل شدند. زندان شرف، زندان مخوفي است كه در اختيار دستگاه مبارزه با تروريسم مالكي است كه افراد نيروي تروريستي قدس در آن حضور فعال دارند.
مالكي در يك اقدام فريبكارانه دستور داده است كه بلافاصله بعد از انتقال گروگانها از زندان لشكر كثيف، از سازمان ملل دعوت شود كه به مقر اين لشگر در فرودگاه بغداد رفته و همه جا از جمله زندانهاي آن را بازرسي كند و دفتر ثبت زندانها را چك كند تا مطمئن شود اين هفت نفر در آنجا حضور ندارند. 
مقاومت ايران با يادآوري مسئوليت مستقيم آمريكا و ملل متحد در حفاظت ساكنان اشرف و ليبرتي، خواستار مداخله فوري آنها براي ديدار از گروگانها، ممانعت از تحويل آنها به فاشيسم ديني حاكم بر ايران و آزادي آنها است. 
مقاومت ايران همچنين مدافعان حقوق بشر را به پيوستن به كارزار جهاني براي آزادي گروگانها و نجات آنها از شكنجه هاي وحشيانه دژخيمان مالكي فرامي‌خواند
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
3 مهر 1392(25 سپتامبر2013)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر