Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ شهریور ۲۹, جمعه

دروغ عمرش کوتاه است و به مرور زمان روی دروغگوها سیاه میشود و زمان اجازه نمیدهد به این راحتی دروغگوها برای همیشه دروغهایشان پنهان بماند از دید مردمان...

دروغ عمرش کوتاه است و به مرور زمان روی دروغگوها سیاه میشود و زمان اجازه نمیدهد به این راحتی دروغگوها برای همیشه دروغهایشان پنهان بماند از دید مردمان...
دروغگو به کسانی میگوئیند که دارای وجودان ذاتی نیستند و به طور علنی توان پخش دروغهایشان را ندارند بلکه دزدگی و بزدلانه دست به دروغپردازی میزنند.
روزی در کنار یکی از ساختمانهای شهر نشسته بودم آقای سیاسی دروغگو و بیمارروانی از نوع اغراقگویی  آمد و گفت زن و بچه هایش در کردستان هستند اما بعدها روشن شد که در ایران بوده اند بر اساس اطلاعاتی که توسط دوستان داخل کشور همراه با عکس و مشخصات این افراد را برای ما ارسال نموده اند زن و بچه های این آقایون بیمارروانی مهمان وزارت اطلاعات نیز بوده اند.


و اگر سیاسی هستید چرا زن و بچه هایت به اداره اطلاعات شهر کرمانشاه رفته بودند؟ میتوانید روشن کنید آنها در آنجا چکار داشتند در اداره اطلاعات شهر کرمانشاه؟
 خوب اگر جاسوس نیستید زن و بچه هایتان در اداره اطلاعات شهر کرمانشاه چکار میکردند آقای جاسوس؟
اینها چند نفری هستند که در کشور سوئد بر سر میبرند این اشخاص تمامی نوشتها بر روی وب سایتهای خارج کشور کپی میکنند و اسم مدیر وب سایت مربوطه همراه با آدرس صاحب وب سایت را به وزارت اطلاعات میدهند هنگامیکه به ایران سفر میکنند این خودفروشان.
و تمامی ویدئو کلیپهای که مخالفین رژیم در خارج از کشور درست میکنند و بر روی یوتوبه قرارش میدهند این مزدوران  در کامپیوترشان پیاده میکنند و سپس همراه با نام و اسم کسانی که این کلیپها را ساخته اند زمانیکه به ایران سفر میکنند بلافاصله به اداره اطلاعات رفته و تمامی ویدئوها همراه با اسم و آدرس کسانی که این کلیپها را ساخته اند به وزارت اطلاعات میدهند  و اینهایکه این کار را میکنند خودرا عضو حزب دموکرات کردستان ایران معرفی میکنند.
نام و مشخصات این افراد در دست میباشد در صورت لزوم نام و عکس این مزدوران منتشر میشود.
این اشخاص در شهر کارلستاد و چند شهر دیگر  سوئد بر سر میبرند و مسئول مخصوص در وزارت اطلاعات دارند که نام مسئول مخصوص این مزدوران در بخش برون مرزی وزارت اطلاعات چند کرد خودفروش هستند با نامهای  مظفرو چند نفر دیگر مظفر کسی بود که خود شخصا فرماندهی گروه هی میکرده که 5 گریلای حزب حیات آزاد کردستان را شهید نمودند در منطقه ی دالاهو.
این حاجی مظفره کسی است که عضو تیمهای مخصوص بخش برون مرزی وزارت اطلاعات در بخش نظارت بر تحرکات اکراد نامیده میشود کار میکنند و دارای نفرات و گارد ویژه میباشند در شهر کرمانشاه.
افرادی که دست به این کارها میزنند در عین حال دست به ترور شخصیتی نیز میزنند و با اسم مستعار در یوتوبه کانال درست میکنند و در زیر همان کارهایشان دست به جاسوسی میزنند البته این اشخاص تنها نیستند بلکه تعدادی هستند که باید در آینده پلیس مخفی این کشورها دست به تحقیق بزنند در باره اشان و روزی به درون خانه اشان بروند و درون کامپیوترهایشان چک کنند برای اثبات این ادعا که دارند خبر چینی میکنند برای وزارت اطلاعات ایران در این کشورها.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر