Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

سواستفاده از کودکان برای انسانکشی در جمهوری جنون اسلامی

این را یاد آور میکنم آخوندها از این کودکان باز سواستفاده جنسی هم میکنند

نامه یکی از خوانندگان به ئاژانسی ده نگو باسی کوردستان از داخل کشور.

سواستفاده از کودکان برای انسانکشی در جمهوری جنون اسلامی دوستان وقتیکه ما میگویم جنون اسلامی بیخودی نیست و هیچ حرفی که از سوی کسانی که در این باره دست به تحقیقات زده باشند بیخودی گفته نمیشود.

سلام من یکی از نگهبانان زندان اوین هستم که در سال گذشته ما چند نفری را اخراج نمودند اما هنوز ارتباط مستقیم با تیم اعدام دارم چند باری از آنها این سئوال را مطرح نموده ام ایا با آویزان و یا حلق آویز کردن انسانها چه لذتی میبرند باجوابهای گوناگونی مواجه شده ام که به مدت 3 هفته ما را بازداشت نمودند به خاطر چنین سئوالاتی از آقای قاضی و تیم اعدام صلواتی.

روز جمعه ظهر بود دقیقا چند روز پس از اعدام 5 کرد بود که یکی از آنها معلم کرد فرزادکمانگر یکی از اعدام شدگان بود.

ما داشتیم ناهار میخوردیم من و 3 نفر دیگر همراه با تیم اعدام به اضافه رئیس زندان نشسته بودیم آنها در باره استفاده از تریاک و نشه شدن و عشق بازی خودشان حرف میزدند یکی از انها بنام امیری فرد یک چیز خیلی مهمی تعریف نمود که برای من خیلی تازه بود که گفت قبلا در زمان لاجوردی برای اعدام کردن باید پیش از اینکه بریم کسی را اعدام کنیم از تریاک و مورفین خیلی زیاد استفاده میکردیم تا از دیدن صحنه اعدام و حلق آویز نمودن افراد منافق و ضد انقلاب لذت به بریم که اما امام در طی یک نوشته برای نهادهای دولتی این بار را کمتر نموده و از نهادهای سپاه پاسداران و بسیج درخواست نمود که هرچی سریعتر کودکان بی سرپرست را از مهدکودکان و معابر عمومی جمع آوری و بیرون به بکشند و به اموزشگاهای ومخصوص کشتن و جان گرفتن به برند خلاصه اول منتظری با این طرح مخالفت نمود گفت دودش به چشم خودمان میرود روزی خوب اگر ما کودکان را آموزش بدهیم که به آسانی انسانها را بکشند ما هم باید روزی از خودمان ترس داشته باشیم خلاصه این ابهامات با نشست بین امام و منتظری برطرف شد به شرطی که طوری این کودکان بی سرپرست آموزش بدهند که حاضر باشند برای امام و نظام اللهی جان و خون خویش را فدا کنند در سال 1358 بدستور امام در تمامی استانهای کشور دست به جمع آوری کودکان بی سر پرست نمودند انها را به چند آموزشگاه جداگانه در چند شهر مختلف برپا شده بود منتقل نمودند که به گفته امیریفرد تعداد کودکان بی سرپرست در ان زمان به 12 هزار میرسید که وقتیکه گزارش تعداد کودکان جمع آوری شده به امام رسید بسیار خوشحال شد و گفت ماشاالله اینها سربازان امام زمان در آینده هستند و در ادامه صحبتهایش گفت ابتدا در اولین مرحله اموزشی کودکان بی سر پرست اوردن چند مرغی بود که به دست انها یک قامه میدادند و با قامه ها گردن مرغها را قطع میکردند یک سال بعد افراد ضد انقلاب و منافق را با دستبند میبرند و تا توسط این کودکان گردنشان قطع بشود و افراد زندانی محکوم به مرگ را میبردند و کودکان با قامه و یا با کلت به سر انها میزدند و میکشتند هر کسی هم زودتر میکشت امتیازش بیشتر بود.

به کودکان بی سر پرست این آموزشها داده میشد.

1= آموزش کاراته بازی و وزنه برداری برای اینکه از قدرت بالای برخوردار باشند برای کشتن ضد انقلاب.

2-کونفو و اموزشهای قرآنی و دینی که بغیر از قرآن و دین نباید انها چیز دیگری بخوانند.

3- سربریدن و کشتن از کشتن خر گرفته تا بزقاله و حیوانات دیگر مثل مرغ گربه و سگ را میکشتند تا ترسشان کمتر بشود برای کشتن باور کنید امیریفرد که خودش یکی از آن کودکان میباشد چیزهای دیگری نیز تعریف میکرد که خیلی دردناک بود برای من ایرانی

یکی از آن اموزشهای که به کودکان بی سرپرست داده میشد قطع گردن دختران و زنان بی حجاب بوده است در خراسان.

من هم در این میان یک سئوال از آقای امیریفرد نمودم آیا هنوز آن اموزشگاها در کشور وجود دارند؟

در جواب گفت بله در حال حاضردر کشور هزاران اموزگاه داریم که کودکان بین 3 تا 10 ساله در آن مراکز مشغول آموزش هستند که زیر نظر مستقیم سپاه و نیروی مقاومت بسیج قرار دارند در این آموزشگاها.

در سال 1360 تعداد این کودکان بی سرپرست به علت جنگ بین ایران و عراق به 35 هزار کودک رسید که در 20 آموزشگاه جداگانه مشغول کشتن و سربریدن بودند که زیر نظر مستقیم سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج این آموزشها را دیده اند.

و در سال 1367 که اواخر جنگ بین ایران و عراق بود این کودکان بی سر پرست به 70 هزار کودک افزوده شد تا سال 1370 این تعداد به 120 هزار کودک رسیده و در حال حاضر نزدیک به 2 میلیون و 500 هزارکودک میرسند البته تعدادی از این کودکان عراقی و افغانی هستند که به نیروی مقاومت بسیج پیوسته اند و حاضر هستند برای ایران و امام و نظام اسلامی خون خود را فدا کنند.

و در این گفتگو گفت من اخبار دقیقی در دست ندارم شاید تعدادشان از این ارقام بیشتر باشند که در حال حاضر از این کودکان گروه انتحاری نیز آموزش داده میشود هر کدامشون جرئتشان بیشتر باشد به جمع انتحارین میپیوندند.

آیا تعداد کودکانی که در آموزشگاه های انتحاری مشغول آموزش هستند تعدادشان به چقدر میرسد؟

بین 200 تا 3500 هزار کودک در آموزشگاه های انتحاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه قدس آموزش میبنند...

//////////////////////// سئوال از یکی دیگر از حاضرین که خودش با اعدام سروکار دارد بنام حسین م ع.

خلاصه من یک سئوال متوجه یکی از حاضرین بنام حسین نمودم که این سئوال خیلی وقت بود من برای مطرح نمودنش برای فرصتی میگشتم.

ع س! آقای حسین شما یکی از کسانی هستید بقول خودت نزدیک به 2000 نفر را اعدام نموده اید و یا شاهدش بوده اید هنگامیکه کسی را اعدام میکنید چه احساساتی دارید؟

چه نوع احساساتی پیدا میکنید در هنگام حلق اویز کردن و یا تیرباران نمودن یک زندانی سیاسی و یا مجرم؟

حسین! بسمه تعالی . من باور کنید از اعدام نمودن 3 نوع بشر خیلی لذت میبرم یک کردها به خاطر کشتن برادرم دو بلوچها و منافقین و از حلق آویز نمودن ضعیفه ها بسیار لذت میبرم چرا چون خیلی زبان درازی میکنند حجاب اسلامی را رعایت نمیکنند و با مامورین درگیر میشوند و خیلی کارهای زشت میکنند و دوست دارند با چند تا مرد ارتباط جنسی داشته باشند.

از اوائل کمی نگران و ناراحت میشدم بعدا دیگر امری عادی پیدا کرد برای من عادی شد کشتن و یا اعدام افراد ضد انقلاب چرا چون این نه حرام است و نه خلاف قانون اسلامی و شرع قوانین شریعت به ما دستور میدهد و ما هم اجرا میکنیم این چیزی نیست که خودمان بریم کسی را بیگناه بکشیم مراحل تحقیقاتی با مجرم و ضد انقلاب انجام میگیرد و بعد از این مراحل دادگاه هم حکم مرگش را صادر میکند و ما هم اجراش میکنیم حتی اگر هم بیگناه و حرام باشد ما گناهکار نیستیم چرا چون قرآن دستور خود را داده است باید فرد کشته بشود تا در جامعه کمتر با مشکلات روبرو بشویم اینها وجودشان برای جامعه مثبت نیست وباید برداشته بشوند و این را یادآور میکنم کشور ما بر اساس قوانین قرآنی اداره میشود.

این ضد انقلابها این قدر پر رو هستند حتی جلو چشم خودمان به نظام جمهوری اسلامی دست به توهین میزنند و شعار مرگ بر نظام سر میدهند خوب اینها در زیر دست ما این شعارها را سر میدهند اگر آزاد باشند دست به اغتشاش میزنند و جامعه را برهم میزنندو خطری بزرگ میباشند برای نظام از نظر من باید کشته بشوند تا دیگران هم درس عبرت بیگرند.

ع س! خیلی خوب میتوانم یک سئوال از آقای نادر بکنم که او هم خیلی در این اعدامها حضور داشته است و حتی چند باری برای تعقیب ضد انقلاب به خارج از کشور سفر نموده اند.

نادر م س! بسمه تعالی والله من چیزی ندارم برای گفتن فقط چیزی که به ذهنم میرسد پرروی فرزادکمانگر بود عضو گروهک تروریستی پژاک تا اخرین ساعت اعدامش به نظام اسلامی توهین میکرد و شعار های بدی سرمیدادو به روی رئیس زندان تف انداخت و بعدش که پیش از اینکه حلق اویزشان کنیم با زبان کردی یک چیزهای میخواندن که برای من خیلی با سرود گروهکهای تروریستی نزدیک بود آشنا میرسید.

خلاصه بعد از نشست برای ما ایرانیانی که صاحب وجدان هستیم روشن شد که این رژیم برای بقایی خویش دست به هر کاری میزند.

امیدوارم این نامه را منتشر کنید اما ایمیل و اسم بنده را خواهشا منتشر نکنید با امید دیدار با امید آزادی من حالا دوست دارم به جنبش سبز به پیوندم.

--------------------------------------------------------

درگیری با مزدوران ولی فقیه در سنندج

تیراندازی به سوی مردم در سنندج

یک نوجوان 12 ساله به ضرب گلوله ی ناجا زحمی شد

حادثه در میدان گاز سنندج روی داد

ضارب گروهبان سوم پوریا فقیه سلیمانی است

که با دستور آتش ستوان سوم نوروزی به سوی مردم شلیک کرد

یک مرد میانسال نیز هدف حمله وحشیانه با باتوم و اسپری فلفل قرار گرفت

/////////////////////////////////////////

امروز میدان سعادت آباد شاهد جنایت دیگری بود ولی اینبار به دست عوامل رژیم همان عواملی که نتوانستند سه ماه پیش جلوی مرگ جوانی را در آن میدان بگیرند. برای نمایش این وحشیگری تعدادی را صبح زود در محل جمع کرده بودند حتی کودکان خردسال نیز شاهد این صحنه وحشتناک قرون وسطایی بودند. فرد محکوم به اعدام گریه کنان به ماموران می گفت: "اعدامم نکنید". ...صدا و سیمای رژیم با پخش خبر اعدام این فرد با مردی گفتگو کرده که گویا پدر مقتول بوده است. و این مرد هم خواهان قصاص قاتل فرزندش بوده و با ابراز رضایت از اجرای حکم قصاص، قاتل فرزندش را نامرد می خواند و از عوامل نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای رسیدگی سریع به این پرونده تشکر می کند... این است اجرای قانون قصاص در حکومت اسلامی. قانونی مملو از وحشیگری و جنایات قرون وسطایی که خشونت و آدمکشی را بطور مستمر در جامعه باز تولید میکند. قانونی که تمامی شئون انسانی را پایمال کرده و با قرار دادن شهروندان جامعه در جایگاه مجریان حکم، اشاعه خشونت و کینه توزی را بین آحاد جامعه دامن میزند. قانون قصاص مروج خشونت و آدمکشی و جرم و جنایت در جامعه و ابزاری در دست حکومت اسلامی برای بقاء خود از طریق ایجاد رعب و وحشت است. رهایی از این اعمال وحشیانه قطعا مستلزم مبارزه ای پیگیر و مستمر با جمهوری اسلامی و قوانین قرون وسطايی آن تا زمان سرنگونی این رژیم خونخوار است

----------------------------------------------

به دنبال احضاریه دادگاه اسپانیا، رئیس پلیس عراقی منکر نقش خود در حمله به کمپ اشرف شد.

سه‌شنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ / ۰۴ ژانویه ۲۰۱۱

خبرگزاری فرانسه ـ بغداد ـ ساعت ۱۶:۰۰ ـ ۴ ژانویه ـ یک رئیس پلیس عراقی که در جریان تحقیقات قضایی حول حمله مرگبار نیروهای عراقی به یک کمپ مخالفان ایرانی، توسط دادگاه اسپانیا، برای حضور در دادگاه احضار شده بود، روز سه شنبه نقش خود را در این حمله انکار کرد.

خبرگزاری فرانسه افزود: نیروهای امنیتی .

عراقی در ۲۸ ژوئیه ۲۰۰۹ به کمپ اشرف در استان دیالی عراق که محل استقرار اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران (PMOI)، اپوزیسیون اصلی در تبعید است، حمله کردند. منابع امنیتی و پزشکی در عراق گفتند که ۱۱ نفر در جریان این حمله کشته و صدها نفر مجروح شدند.

خبرگزاری فرانسه افزود: ژنرال عبدالحسین الشمری، رئیس پلیس استان دیالی به خبرگزاری فرانسه گفت «من بیگناهم».

شمری افزود: نیرویی که وارد کمپ شد از بغداد آمده بود و آنها نیروی مسلحی بودند که در این حمله شرکت داشتند و نه پلیس.

او گفت: بعد از این که آنها وارد کمپ شدند، آنها از پلیس استان دیالی خواستند که یک ایستگاه پلیس در داخل کمپ برقرار کند و این کاری بود که ما کردیم.

وی افزود: من متعجبم که چرا آنها علیه من شکایت کرده اند. من هیچ کاری در رابطه با آنچه انجام شد، نداشتم. من تکرار می کنم که نیرویی که وارد کمپ شد از خارج استان دیالی آمده بود.

خبرگزاری فرانسه اضافه کرد: یک وکیل خانواده قربانیان گفت: یک دادگاه ملی اسپانیا در روز ۲۷ دسامبر، حکمی را به نفع تحقیقات در رابطه با این حمله صادر کرده است، این حکم روز سه شنبه بعد از ۵ روز که مهلت استیناف بوده، فعال شده است.

قاضی فرناندو آندرو به شمری دستور داد که روز هشتم مارس ۲۰۱۱ به عنوان اولین قدم از این تحقیقات در برابر دادگاه حاضر شود. یک نسخه از این حکم توسط وکیل خوان گارسه به خبرگزاری فرانسه فرستاده شده است.

ژنرال شمری، متهم است که حمله به این کمپ را فرماندهی کرده است.

این کمپ در زمان صدام حسین رئیس جمهور پیشین عراق برای حمله علیه دولت ایران برپا شده بود

----------------------------------------------

انتقال چهار زندانی سیاسی به قرنطینه زندان ارومیه

به گزارش آژانس خبری موکریان روز سه شنبه، 14 دی ماه، چهار زندانی کرد به نام های حبیب ا... گلپری پور ، حسین میرزایی ، علی احمد سلیمان و احمد تموئی به دستور مسئولین زندان ارومیه به قرنطینه این زندان منتقل شدند.

تا لحظه تنظیم خبر از علت انتقال این چهار زندانی به قرنطینه زندان هیچ اطلاعی در دست نیست.

یادآور می گردد که حبیب گلپری پور به اتهام همکاری با احزاب مخالف به اعدام ، حسین میرزایی به اتهام عضویت در احزاب مخالف به دو سال حبس ، علی احمد سلیمان بلاتکلیف و احمد تموئی نیز به اتهام ارتباط با یکی از احزاب کردبه 15 سال زندان محکوم شده اند.
/////////////////////////

روونكردنه‌وه‌یه‌ك له‌سه‌ر كوژرانی‌ 2 كاسبكار‌ی سنه‌یی

هه‌واڵده‌ریی كوردستان پێشتر له‌ هه‌واڵێكدا رایگه‌یاندبوو كه‌ 2 كاسبكار به‌ ناوه‌كانی‌ فه‌رشید محه‌ممه‌دی‌‌و سامان غه‌فاری‌ خه‌ڵكی‌ سنه‌ له‌ نزیك شاری‌ قوم وه‌به‌ر ده‌ستڕێژ كه‌وتوون‌و كوژران. به‌ گوێری‌ هه‌واڵ گوایا پاش لێكۆڵینه‌وه‌ ده‌ركه‌وتووه‌ كه‌ ئه‌م دوو كه‌سه‌ به‌ شێوه‌یه‌كی‌ زۆر دڕندانه‌ هه‌ر یه‌كه‌‌و 3 گوله‌یان له‌سه‌ر داون‌و ئێعدام كراون نه‌ك ده‌ستڕێژ. چوونكه‌ ماشینی‌ هه‌ڵگری‌ باری‌ ئه‌م دوو كه‌سه‌ نه‌ ته‌قه‌ی‌ لێكراوه‌، ‌و نه‌ وه‌رگه‌ڕاوه‌ به‌ڵكوو به‌ شێوه‌یه‌كی‌ گوماناویی‌ ئێعدام كراون‌و ته‌رمه‌كانیان له‌ لایه‌ن ئیداره‌ی ئیتلاعاته‌وه‌ بۆ سنه‌راگوێزراوه‌‌و به‌شێوه‌ی‌ نهێنی‌ له‌ لایه‌ن بنه‌ماڵه‌كانیانه‌وه‌ به‌خاك سپێردراون
///////////////////////////////////////////////////////////////

جزئیات چگونگی کشته شدن دو کاسبکار سنندجی

خبری اعلام کرد که دو کاسبکار به اسامی فرشید محمدی وسامان غفاری از اهالی سنندج در نزدیکی شهر قم مورد اثابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند . بر طبق گزارشات رسیده مشخص شده که این افراد بصورت وحشیانه ای با شلیک سه گلوله به سر هر یک از این افراد اعدام شده اند . زیرا که ماشین آنها نه واژگون گشته و نه اثری از اثابت گلوله مشاهده شده است . این افراد به صورت مرموزی اعدام شده اند و پیکرشان از طرف اداره اطلاعات به سنندج انتقال یافته و بصورت پنهانی از سوی خانوادهایشان به خاک سپرده شده اند . درهمین ارتباط حزب دمکرات کردستان ایران این جنایت را محکوم کرده ومراتب همدردی خود رابه خانواده قربانیان ابراز می دارد
//////////////////////////////////////////////////////////////

فراخوان به توقف اعدام حبيب الله لطيفي

Save Habibollah Latifi




حبیب الله لطیفی دانشجوی کرد در آستانه اعدام است....از حاکمان کشور بخواهیم به کشتن جوانان ایران زمین پایان دهند....بیایید یک صدا فریاد بزنیم : "بس کنید" ا



--------------------------------------------------------------
مردم سنندج به نیروهای سرکوب اسلامی حمله کردند!
درگیری مردم با نیروهای سرکوب اسلامی در میدان آزادی
بدنبال تجمع اعتراضی مردم برای جلوگیری از اعدام حبیب لطیفی روز شنبه 4 دیماه در شهر سنندج که عملا رژیم اسلامی را وادار به عقب نشینی نمود، از یک سو یک فضای مملو از همبستگی و هیجان در میان مردم و از سوی دیگر یک حکومت نظامی اعلام نشده از سوی رژیم اسلامی در شهر سنندج حاکم است. رژیم اسلامی کاملا روحیه همبستگی و خشم مردم را درک کرده و از این رو بسیار در هراس است. برای مقابله با اعتراضات احتمالی مردم، رژیم اسلامی نیروهای سرکوب خود را در شهر رها کرده و آنها مردم را مورد اذیت و آزار قرار می دهند.
امروز چهارشنبه پانزده دیماه ساعت 13 و 15 دقیقه نیروهای سرکوب اسلامی در میدان آزادی قصد دستگیری یک عابر را داشتند. این فرد در مقابل دستگیری مقاومت می کند و با صدای بلند به مامورین اعتراض می کند. نیروهای سرکوب جوان را با باتوم مورد ضرب و شتم قرار می دهند و در چشمانش اسپری فلفل می پاشند. مردمی که در محل حضور داشتند با مشاهده این صحنه سریعا نیروهای سرکوب را محاصره می کنند، جوان را فراری می دهند، باتوم ها را از دست مزدوران درمی آورند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. نیروهای سرکوب دست به تیراندازی می زنند که در نتیجه آن متاسفانه یک کودک 12 ساله از ناحیه زانو زخمی می شود. تعدادی کودک مجروح را سریعا به بیمارستان انتقال می دهند. و بقیه نیروهای مزدور را مورد بازدید بدنی قرار می دهند و کارت شناسایی مزدوری که آن کودک را مجروح کرده بود، توقیف می کنند. نام این فرد پوریا فقیه سلیمانی، گروهبان کلانتری 11 در انتهای شهرک سعدی است.
بدنبال این واقعه مهم و تحسین برانگیز، شهر سنندج ناآرام و ملتهب است. رژیم اسلامی در شهر حالت فوق العاه اعلام کرده و در تمام خیابان ها و میدانهای اصلی شهر نیروهای سرکوب خود را مستقر کرده است.
مردم آزادیخواه و مبارز سنندج!
مقاومت و اعتراض شما به نیروهای سرکوب اسلامی تحسین برانگیز است. حزب اتحاد کمونیسم کارگری به شما بخاطر شجاعت و همبستگی تان درود می فرستد. باید این فضای اعتراض و مقاومت را زنده نگاه داریم. نباید اجازه دهیم که رژیم اسلامی این چنین بی محابا مردم را مورد اذیت و آزار قرار دهد و همه ما را در یک زندان بزرگ اسیر نماید. تنها با اعتراض جمعی و متحد می توانیم این رژیم را عقب بنشانیم. هرگاه متحد و همبسته عمل کرده ایم، موفق شده ایم رژیم را عقب بنشانیم. اما این رژیم سرکوب و اعدام همواره پس از عقب نشینی بشکل دیگری یورش می کند. باید هشیار باشیم. باید متحد و همبسته باقی بمانیم. باید متشکل شویم. رژیم اسلامی از مردم متشکل و سازمانیافته بشدت در هراس است. تا زمانیکه حرکات ما مجزا و خودانگیخته است، این رژیم با تحمل یک عقب نشینی موقت، بلافاصله به ما حمله می کند. باید در سازمان های خود متشکل شویم: در شوراهای محلات، شوراهای کارگری، دانشجویی، محصلین، شوراهای سرخ ها. این تنها راه عقب نشاندن رژیم تا سرنگونی آنست.
مرگ بر جمهوری اسلامی
آزادی، برابری، حکومت کارگری
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب اتحاد کمونیسم کارگری
15 دیماه 1389- 5 ژانویه 2011
-----------------------------------------------------

دو تن از بانوان دستگیرشده روزعاشورا توسط صلواتی به اعدام محکوم شدند
روز یکشنبه 12 دی ماه قاضی فرمایشی صلواتی حکم ضدبشری اعدام را علیه زندانی سیاسی زهرا بهرامی از زنان دستگیر شده روز عاشورا و شهروند ایرانی – هلندی به وکیل وی خانم ژینوس شریف رازی ابلاغ نمود.صلواتی وکیل خانم بهرامی را تهدید نمود و به او هشدار داد که از مصاحبه کردن با رسا...نه های و داشتن ارتباط با سفارت هلند در ایران پرهیز کند در غیر اینصورت با تبعات آن مواجه خواهد شد.صلواتی در ادامۀ تهدیدات خود خطاب به خانم شریف رازی گفت :که صدور حکم اعدام را به به خانم بهرامی و خانواده اش اعلام نکند و فقط به آنها بگوید که حکمی علیه او صادر شده است.صلواتی همچنین دستور مصادره تمامی اموال خانم بهرامی مانند منزل شخصی،ماشین ، پول نقد و سایر اموال وی را صادر نمود.حکم صادر شده اعدام تنها مربوط به یکی از اتهامات نسبت داده شد و دروغین حمل و فروش مواد مخدر می باشد که در 16 آذر ماه مورد محاکمه قرار گرفت. خانم بهرامی در دادگاه این اتهام را رد کرد و به صلواتی گفت که او تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات وادار به اعتراف شده است.این حکم غیر قابل تجدید نظر می باشد و پس از تایید محسنی اژه ای دادستان کل قابل اجرا می باشد.قرار است در جلسۀ دوم دادگاه که تا 2 ماه دیگر برگزار می شود به اتهامات سیاسی خانم بهرامی رسیدگی شود. یکی از اتهامات سیاسی خانم بهرامی محاربه است و به گفتۀ صلواتی مجددا حکم اعدام برای او صادر خواهد کرد.قاضی فرمایشی صلواتی خواست بازجویان وزارت اطلاعات و همکاران سابق خود را بر آورده می کند و او تابه حال علیه چندین زندانی سیاسی حکم اعدام صادر کرده است که تعدادی از این احکام به اجرا در آمده است و آخرین آن، به اجرا در آوردن حکم ضد بشری اعدام علیه شهید راه آزادی مردم ایران علی صارمی بود.صلواتی یکی از جنایتکاران علیه بشریت می باشد که باید تحت تعقیب و مورد محاکمه در دادگاه های بین المللی قرار گیرد.فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،صدور حکم اعدام توسط قاضی فرمایشی و از جنایتکاران علیه بشریت علیه زندانی سیاسی زهرا بهرامی از دستگیر شدگان روز عاشورا را محکوم می کند و از دبیر کل، کمیسر عالی حقوق بشر،گزارشگران ویژه زنان و اعدام سازمان ملل و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر