Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

فیلم دلخراشکنند کشتار پناهندگان افغان توسط پاسداران رژیم ایران

فیلم دلخراشکنند کشتار پناهندگان افغان توسط پاسداران رژیم ایران.
این فیلم خیلی دلخراش و بد میباشد از همه خوانندگان عزیز خواهش میکنم اگر مشکلات قلبی و یا هر نوع مشکلی دیگر دارند به این فیلم نگاه نکنند و بچه های زیر 16 سال نباید این فیلم را نگاه کنند


--------------------------------------------------------------------------
هر روز به بهانه ای در گوشه ای از ایران طناب دار بوسه بر گردن جوانان این مملکت میزنه و ما کاری جز محکوم کردن نداریم،امروز در زاهدان و قم فردا در تهران و پس فردا در کردستان هفته دیگه دوباره زاهدان بعدا کردستان بعد از اونم تهران، این سناریو چندین سال تکرار میشه و ما فقط در دنیای مجازی خود آن را محکوم میکنیم، وای بر ما.
--------------------------------------------
سوء استفاده جنسي از ???? دختر به وسيله فيس بوک +عکس يک پستچي انگليسي که با فريب ???? کودک در فيس بوک و ببو ، از آنها سوء استفاده جنسي کرده بود ، به ? سال زندان محکوم شد.
به گزارش بانکي ، "ميشاييل ويليام" تحت عناوين شغلي مختلف ماننده راننده تاکسي، دونده مدرسه ، بازيکن فوتبال و غيره ، ? اکانت جعلي در اين سايت ها براي خود ايجاد کرده بوده و بدين وسيله جوانان را هدف فکر شوم خود قرار مي داد.
مجرم ?? ساله ، با تغيير ظاهر خود سعي داشته هويت خود را پنهان کند. وي به ظاهر در ميان همسايگان انسان شاد و نيکوکار شناخته شده بود. اما در پس اين چهره مثبتي که براي خود ساخته بوده است ، کودکان و نوجوانان را به روش هاي متعدد به اعمال خلاف اخلاق در شبکه هاي اجتماعي دعوت مي کرده است.

استفاده از وب کم ، قرار در پارک و دعوت به منزل خود همه راه هايي است که وي براي رسيدن به اهداف شوم خود از آنها استفاده کرده است. پليس همچنين هزاران عکس مستهجن از قربانيان را بر روي کامپيوتر شخصي وي پيدا کرده است.
يکي از قربانيان وي که دختري ?? ساله است ، پس از آن که به برخي از نوشته هاي و عکس هاي غيراخلاقي وي در کامپيوتر اين مرد شيطاني پي مي برد با پليس تماس مي گيرد.
هر چند پليس ??? قرباني اين اتفاق وحشتناک را مستقيما شناسايي کرده است، اما طبق شواهد و مدارک بيش از ???? کودک قرباني اين انسان بيمار بوده اند.
او در دادگاه علاوه بر کودک آزاري ، براي نگهداري و سعي در سوء استفاده از عکس هايي که در اختيار داشته نيز محکوم شده است.

جالب اينجاست که اين فرد که نزديک به ???? دختر جوان و نوجوان را دچار مشکلات روحي کرده ، تنها به ? سال زندان محکوم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر