Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

جلادان جنون اسلامی یکی دیگر از فرزندان ملت کرد را به شهادت رساندند


جلادان جنون اسلامی یکی دیگر از فرزندان ملت کرد را به شهادت رساندند
یک زندانی سیاسی کورد متهم به عضویت در پژاک اعدام شد
ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام
حقوق بشر ایران، ۲۵ دیماه ۱۳۸۹: بنا به گزارش های که امروز به سازمان حقوق بشر ایران رسیده است ، یک زندانی سیاسی کورد در زندان ارومیه به دار آویخته شد.

بنا بن این گزارش ها این زندانی به اتهام محاربه و عضویت در پژاک به اعدام محکوم شده بود.

هویت این زندانی هنوز معلوم نیست .

دو هفته پیش سازمان حقوق بشر ایران در مورد اعدام احتمالی زندانی سیاسی کورد حسین خضری هشدار داده بود.

خانواده حسین خضری نیز نسبت احتمال اجرای حکم اعدام فرزندشان ابراز نگرانی کرده بودند.

سازمان حقوق بشر ایران در گزارشهای بعدی در مورد هویت این زندانی خواهد نوشت.
به احتمال زیاد این شهید خسین خضری باشد
حسین خضری، صبح امروز در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.

بنا به اطلاع ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دوازدهم دی ماه سال جاری تیم ویژه ای از تهران برای اعدام حسین خضری به زندان مرکزی ارومیه آمده بودند تا شبانه وی را اعدام کنند، اما مسئولان به دلایل نامعلوم اجرای این حکم را به تعویق انداختند.



صدا و سیمای جمهوری اسلامی در خبری اتهامات حسین خضری را "شرکت در عملیات مسلحانه و کشتن یکی از ماموران نیروی انتظامی در پاسگاه مرزی گل شیخان شهرستان ارومیه در سال 1383" عنوان کرده است.

حسین خضری پیش تر تمامی این اتهامات را رد کرده بود و در ملاقات با خانواده اش از تلاش ماموران وزارت اطلاعات برای اخذ اعترافات تلوزیونی دروغین از وی خبر داده بود.

شایان ذکر است که برادر این زندانی سیاسی شب گذشته در گفتگو با هرانا احتمال داده بود که مسئولان آقای خضری را مخفیانه اعدام می کنند.

مسئولان طی مدتی که حسین خضری از بندش خارج شده بود، هیچ اطلاع دقیقی از وضعیت و محل نگهداری وی به خانواده اش نداده بوند.
////////
دوستان و رفقای عزیز و مبارز ، ما مردم داخل ایران، بخاطر رسانیدن پیام فراخوان جهانی 29 ژانویه بگوش زندانیان داخل زندانهای اوین، گوهردشت و سنندج، از شما تقاضا داریم با استفاده از امکانات رسانه ای خود، از مردم داخل ایران نیز جهت ترتیب دادن تظاهرات در محل زندانهای یاد شده،دعوت بعمل آورید ؛ چرا که مهمترین بخش پیام این فراخوان جهانی رسانیدن آن بگوش عزیزانیست که در بند رژیم هستند و خود از همه بهتر میدانید این پیام چه تاثیری در روحیه آنها خواهد داشت
در فرصت کوتاه باقیمانده و با توجه به کمبود امکانات اطلاع رسانی در داخل ، و جو سرکوب و خفقان رژیم، امکان انتشار این پیام بوسیله مردم داخل ایران امکانپذیر نیست ، لذا شما میتوانید این فراخوان را در سطحی وسیعتر بگوش مردم داخل برسانید
از حسن نظر شما و تلاش بیوقفه تان برای رهانیدن جان یکایک انسانهای شریف دربند رژیم صمیمانه مراتب تشکر و امتنان را داریم
بامید برقراری آزادی، برابری و حکومت انسانی
ارادتمند
مبارزی گمنام از داخل
جوان کشی‌ در ایران اسیر دست جمهوری ننگین اسلامی هر روز بیش از پیش ادامه دارد .... نظام کارش به جنون کشیده ! ما هم ساکت ننشینیم و هر کس در حد توان صدای ملت را بیش از پیش به گوش جهان برسانیم .. هر کار می‌کنیم فقط سکوت نکنیم!! این جوان‌ها برای آزادی من و شما اینچنین جان خود را فدا میکنند ! با شکستن سکوت از آنان قدر بدانیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر