Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی و عکسهای سران جنایتکار رژیم اسلامی. ۵ یونی، اسلو مقابل سفارت رژیم اسلامی. تظاهرات بر علیه اعدام و برای آزادی زندانیان

به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی و عکسهای سران جنایتکار رژیم اسلامی. ۵ یونی، اسلو مقابل سفارت رژیم اسلامی. تظاهرات بر علیه اعدام و برای آزادی زندانیان .



به‌شداری ئێوه‌ ده‌توانێت فریای گیانی ڕۆڵه‌کانی نیشتمانه‌که‌مان که‌وێت ، تکایه‌ بڵآوی که‌نه‌وه‌

http://www.gopetition.com/petition/39780.html حسین خضری
http://www.gopetition.com/petition/36720.html حبیب گلپری
http://www.gopetition.com/petition/40162.html سعید ملک پور
http://www.gopetition.com/petition/38164.html جعفر کاظمی
http://www.gopetition.com/petitions/save-zeynab-jalalian.html زینب جلالیان
http://www.gopetiti/
www.gopetition.com
Your Excellency, With respect, we would like to bring this cruel and inhuman treatment of Iranian citizens to your attention. We the undersigned request and beg of you to stop the execution of Hussein Khezri. He has been...
--------------
نێوده‌وڵه‌تی - ئێران؛ ئه‌مڕۆ دوازده که‌س له‌سێداره دران
به گوته‌ی به‌رپرسانی دادوه‌ریی ئێران، سه‌رله‌به‌یانیی ئه‌مڕۆ 12که‌س له دوو شاری ئه‌م وڵاته له‌سێداره دراون.
به پێی هه‌واڵێکی سایتی فه‌رمیی حکومه‌تی ئێران، "مسته‌فا به‌رزگه‌ر گه‌نجی" دادوه‌ری گشتیی دادگای شۆڕشی شاری "قوم" رایگه‌یاندووه، سه‌رله‌به‌یانیی ئه‌مڕۆ، 8که‌س له‌م شاره به تاوانی بازرگانی به ماده هۆشبه‌ره‌کان له‌سێداره دراون.
به‌رزگه‌ر هه‌روه‌ها گوتی: ئه‌م تاوانبارانه دوو جار داوای لێبوردنیان پێشکه‌ش کردووه، به‌ڵام هه‌ردوو جار ئه‌م داوایه‌یان له‌لایه‌ن ده‌زگای دادوه‌ری ره‌ت کراوته‌وه و ئه‌مڕۆش له‌سێداره دران.
به پێی یاسایه‌کی نوێی دادوه‌ریی ئێران، هه‌ر که‌س زیاتر له 30گرام ماده‌ی هۆشبه‌ری لێبگیرێت، ته‌نانه‌ت ئه‌گه‌ر ماده‌که، ماده‌یه‌کی هۆشبه‌ری پیشه‌سازی بێت(وه‌ک کراک، شیشه و حه‌به هۆشبه‌ره‌کان)، سزای سێداره‌ی هه‌یه.
هه‌روه‌ها ئه‌مڕۆ له شاری "زاهیدان" له رۆژهه‌ڵاتی ئێران، چوار که‌س به تۆمه‌تی "فیساد له‌سه‌ر زه‌وی" له‌سێداره دران.
ئیبراهیم حه‌میدی" سه‌رۆکی گشتیی ده‌زگای دادی پارێزگای "سیستان و به‌لووچستان" گوتی: ئه‌م چوار که‌سه ناوه‌کانیان مه‌حمود به‌راهویی، شه‌هرام نارویی، زهوور ئه‌حمه‌د عاسف‌دووست و جه‌هان‌به‌خش به‌راهویی بووه و ده‌ستیان له دزیی به چه‌ک و چه‌ته‌یی و رفاندنی خه‌ڵک هه‌بووه.
دوو هه‌فته له‌مه‌وبه‌ریش، 11که‌س له شاری زاهیدان، به تۆمه‌تی ئه‌ندامه‌تیان له رێکخراوی ئیسلامیی "جوندوڵڵا" له‌سێداره دران.
-------------------------------------------------------------------

!!تاریخچه ی اعدام‌های ایدئولوژیکی در ایران
از چه زمانی‌ انسانها یکدیگر را چون سنگی‌ بر سر راه خود دیده و قصد برداشتن او را
نمودند بدرستی در تاریخ مشخص نیست ! اما میتوان حدس زد که نخست بر سر شکار و چراگاه‌ها و سپس بر سر اختلافات قبیله‌‌ای و پس از آن بر سر سرزمین‌ها و کشور‌ها و سپس بر سر دین و باور و عقاید و ایدئولوژی بوده است !! اما از چه زمانی‌ اعدام پدید آمد و انسانها ی نیمه وحشی به این گمان رسیدند که اگر این شخص را بر چوبه ی دار بیاویزیم علاوه بر از سر راه برداشتن وی به دیگران هم این درس عبرت را آموخته ایم که عاقبت هر کس بر خلاف ما بیندیشد و بر خلاف ما قدم بگذارد همین است ... این عمل به دوران قرون وسطی بازمیگردد ... در ایران بعد از اسلام که بسیار میتوان از کشتار‌های خونین اسناد محکمی بدست آورد که مسلمین با نیاکان ما چه کردند!! برخورد می‌کنیم با زندگانی‌ منصورابن حلاج که در کودکی همراه پدر از شهر کازرون به نجف برده میشود تا در آنجا به آموزش دروس دین اسلام بپردازد و حلاج در آنجا بعد از سالها خود عالم این دین میشود ... اما گویا هرچه به ذات این دین پی‌ میبرده است بیشتر به ملیّت و گذشته ی خود علاقه مند میگشته !! تا آنکه رفته رفته بر ضدّ دین اسلام برمیخیزد و همو جمله ی معروف : ویران سازید این کعبه خانه ی فساد را !!!!! بازمیگوید و به دل تاریخ می‌سپارد .... بیضه داران دین که سخت به وحشت افتاده بودند و میدیدند که او هر روز دارای پیروان بیشتری میگردد برای بقای خود به یافتن وی مصمّم گشته و تمام توان خود را برای نابود کردن وی بکار میگیرند ! تا آنکه بالاخره حلاج را بدام انداخته و برای درس عبرت دیگران پوست بدنش را زنده زنده میکنند و سپس اعضای بدن وی را تکه تکه کرده و بر سر دروازه‌ها می‌‌آویزند و حتی بخشی از بدن وی را برای برادر و دیگر یارانش که هنوز به دام نیفتاده بودند میفرستند ... حلاج قطعه‌‌ قطعه‌‌ شد و بیضه داران اسلام گمان بردند که قصه ی حلاج تمام شد ! اما در حقیقت حلاج به دل هر ایرانی‌ رفت و بر سر زبان همه جاری گشت و شد مقیاسی برای اندازه گیری توانایی انسانی‌ ، شرافت ، گذشت و فداکاری و آگاهی‌ !! که امروزه میگوئیم انجام بده ببینم چند مرده حلاجی !! ... حال به این آقایان باید گفت : فرزاد‌ها ، سهراب‌ها ،شیرین‌ها ، ترانه‌ها ، ندا‌ها و هزاران هزار از این دست را شما نمی کشید که به جاودانگی روانه میسازید !! اینها همه در قلب تک تک هر ایرانی‌ حتی آنهایی که اکنون همراه شما هستند به جاودانگی رسیدند ... و ننگ ابدی برای روح و روان شما.
---------------------------------------------
اعدام 8 نفر در قم و حکم اعدام برای 16 تن دیگر
خبرگزاري حکومتی فارس:‌ دادستان عمومي و انقلاب قم از اعدام هشت نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در اين استان خبر داد.
مصطفي برزگر گنجي بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اين افراد طي سال گذشته و سال جاري در زمينه قاچاق مواد مخدر دستگير شده بودند كه به پرونده آنها رسيدگي شده و پرونده مراحل قانوني را طي كرده بود.
وي با اشاره به اينكه هر كدام از اين قاچاقچيان مواد مخدر دو بار تقاضاي عفو كرده بودند، بيان داشت: در هر دو مرتبه تقاضاي عفو اين افراد رد شده بود و در نهايت اين هشت نفر هفته گذشته در زندان مركزي قم به دار مجازات آويخته شدند.
دادستان عمومي و انقلاب قم تصريح كرد: همچنين براي 16 نفر قاچاقچي ديگر نيز در استان قم حكم اعدام صادر شده است كه اين افراد يك مرحله تقاضاي عفو كرده‌اند كه در كميسيون عفو درخواست آنها رد شده است و در صورت رد شدن تقاضاي عفو در مرحله دوم، بايد حكم‌هاي اين قاچاقچيان مواد مخدر را نيز اجرا كنيم.
----------------------------------------
ایران چهار نفر را در بلوچستان اعدام کرد
رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان در شرق ایران، صبح امروز (شنبە) از اجرای حكم اعدام چهار نفر بە اتهام شرکت دریک باند مخوف آدم ربا صبح خبر داد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی اسامی اعدام شدگان امروز را "محمود براهویی" "شهرام نارویی"، "ظهور احمد عاصف دوست" و "جهان بخش براهویی" اعلام کرد
دادستان استان سیستان و بلوچستان بە خبرگزاری ایرنا گفت: متهمان پس از گروگان گیری افراد بیگناه در سطح سیستان و بلوچستان با زورگیری از خانواده‌های آنان و در مواردی با كشتن گروگانها باعث ایجاد ترس و ناامنی شده بودند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر