Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

آتش قیام همه منطقه را فرا می‌گیرد و انقلابات در منطقه


سعودیه کودکستان دیکتاتورها میشود

از ملکه سعودی سئوال شده است چرا به دیکتاتورها اجازه میدهید تا به کشورتان بیایند در جواب میگویند دیکتاتور یعنی چی اگر اینطوری باشد ما هم دیکتاتور هستیم چندین سال است بر سر قدرت هستیم ما آلسعود یعنی در دنیا دیکتاتور وجود ندارد اینها مهمان ما هستند و شغلی هم دست پا میکنند در سعودی. در سئوال دوم آیا دیکتاتورها چه شغلی در سعودی دست و پا میکنند ملکه سعودی جواب داد در این کشور مگزها زیاد هستند یعنی بقول خودمان پشها زیاد هستند و دیکتاتورها چون تجربه کشتن خوب دارند بخوبی پشها را میکشند و بی رحمانه به پشها حمله میکنند لاکن افراد عادی حاضر نیست پشها را به آسانی بکشد. و سئوال سوم از ایشان شده است آیا اگر سران رژیم ایران بخواهند به سعودی پناهنده بشوند به آنها پناه میدهید در جواب گفت بله اینجا ما از تجربیات آنها برای کشتن دگر اندیشان استفاده میکنیم.
////////////////////////////
آتش قیام همه منطقه را فرا می‌گیرد و انقلابات در منطقه
دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ / ۳۱ ژانویه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

قیام شکوهمند عاشورا, لرزه سرنگونی بر پیکر رژیم آخوندی  قیام در مصر و تونس و برخی دیگر از کشورهای عربی ادامه دارد. یک عضو انستیتوی صلح در آمریکا گفت: پیداست که تونس جرقه آتش شورشها را در منطقه و مخصوصا مصر زده است. وضعیت در بسیاری از کشورها در خاورمیانه انفجاری است… ولی به نظر من در این نقطه باید به دو کشور دیگر برای مرحله بعدی نظر داشت. یکی یمن است و دومی که ممکن است باعث تعجب شود، ایران است. گزارشی از تلویزیون سی.ان.ان:
عضو انستیتوی صلح در آمریکا گفت: یک سال و نیم پیش مردم ایران قیام کردند. سپاه پاسداران به سرکوب این قیام پرداخت. اکنون مردم ایران تحولات در منطقه را نظاره می‌کنند. آنها به تمامی رسانه‌ها و امکانات ارتباطی دسترسی دارند و وقایع مصر را می‌بینند و از خود می‌پرسند، «اگر در مصر شد، چرا در ایران نشود؟» اگر مردم ایران دوباره تصمیم بگیرند به خیابانها بریزند، یک فاکتور جدید به اوضاع اضافه می‌شود. اندرو پیر افزود: سونامی که با این قیامها ایجاد شده است ادامه خواهد داشت. زیرا فقر، بیکاری، عدم وجود آزادی و حقوق‌بشر در این کشورها وجود دارد.

عضو انستیتوی صلح در آمریکا تصریح کرد: … ایران به واقع نقطه آغاز این جنبشها در سراسر منطقه بود. مردم ایران نشان دادند که استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند (توئیتر و فیس بوک) چگونه می‌تواند ابزار قدرتمندی در این کار باشد. همین درس را مردم مصر از مردم ایران گرفتند. سی.ان.ان گفت: فهم این مطلب بسیار مهم است که کشورهای دیگر از ایران چه درسی گرفتند… تکنولوژی می‌تواند در دوران انقلابها همه چیز را تغییر دهد. در سال ۲۰۰۹ تظاهراتها در ایران به همین صورت بود. رژیم ایران تلاش کرد رسانه‌های اجتماعی را ببندد و تعطیل کند و سیستم ارتباطی را مختل کند. ولی با وجود همه این تلاشها، مردم ایران از راههای مختلف به اطلاع‌رسانی ادامه دادند و این اطلاعات خارج شد. به همین صورت بود که جهان وقایع داخل ایران را مشاهده کرد… .

http://www.hambastegimeli.com

------------------------------------------------------

كبودوند:من به عنوان کوشنده حقوق بشر هیچ گاه فعالیت هایم را غیرقانونی و قابل ندامت نخواهم دانست
محمدصدیق کبودوند در پیامی کوتاه به خانواده خود توصیه نموده است که؛ «از آنجا که دستگاه قضایی همچون دیگر ارکان های جمهوری اسلامی رفتاری تبعیض آلود توام با کینه و نفرت نسبت به فعالین کرد و حق طلبان این ملت دارد و مصادیق بارز این رفتار غیرقانونی و غیرانسانی در صدور احکام بسیار سنگین و اعدام و برخوردهای تبعیض آمیز با زندانیان سیاسی کرد دیده می شود و از آنجا که اینگونه برخوردها و رفتارهای مسئولان دستگاه قضایی با خانواده من همچون یک خانواده کرد به مرز غیرقابل تحمل رسیده است بدین وسیله از خانواده و به ویژه همسرم تقاضا دارم از این پس هیچگونه تقاضایی جهت اخذ ملاقات شش ماه یک بار و درخواست مرخصی و غیره از مسئولان مدعی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی نکنند و من ملاقات و مرخصی را در شرایط فعلی یک نوع گدایی می دانم چرا که این آقایان ملاقات و مرخصی را در قبال ابراز ندامت و پشیمانی از فعالیت و تقاضای بخشش و نیز پذیرش اتهام های وارده به مثابه جرم به زندانی ارائه می دهندو البته این گونه رفتار از سوی دستگاه قضا نقض حقوق بشر و خلاف شان و کرامت انسانی است و من به عنوان کوشنده حقوق بشر هیچ گاه فعالیت هایم را غیرقانونی و قابل ندامت نخواهم دانست.

///////////////////////////////

گویا مصری‌ها قیمت آزادی را میدانند و آماده هستند تا آنرا بپردازند !! تا به اینجا نرسیم آزاد نمیشویم !! اینکه عده‌ای در میان گود باشند و مابقی بایستند و نگاه کنند تا اینان کشور را آزاد سازند که تا آنها هم آزاد شوند این پیام را به این نظام خونخوار میدهد که هر چه میخواهی‌ با اینان بکن که من دهانم را گچ گرفته‌ام ... اینگونه به آزادی نخواهیم رسید ... زمانی‌ به آزادی میرسیم که تو هم همراه ما باشی‌ !! آیا زن و مرد میدان هستی‌ ؟؟؟؟

////////////////////////////////

برای کمک به لقمان مرادی و زانسار مرادی بر روی این پیتشن کلیک کنید و امضا کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر