Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

در 16/3/1988 نیروی هوایی صدام گوربگور به رهبری علی حسن مجید با گازهای شیمیایی و میکروبی به شهر حلبچه حمله نمود و 6000 انسان را بقتل رساند


در 16/3/1988 نیروی هوایی صدام گوربگور به رهبری علی حسن مجید با گازهای شیمیایی و میکروبی به شهر حلبچه حمله نمود و 6000 انسان را بقتل رساند
چند روزی باقی نمانده است به سالروز قتلعام کردها بدست صدام حسین در 16/8/1988 نیروی هوایی
صدام گوربگور به شهر شهیدان حمله نمود و بیشتر از 6000 هزار زن کودک پیر و نوجوان را با گازهای میکروبی و
شیمیایی به شهادت رساند اشغالگران کردستان با انواع شیوه های ضد بشری در صدد نابودی این ملت کوشش نموده اند خمینی تی یک فتوای ضد انسانی دستور قتلعام کردها را صادر نمود و خلخالی جنایت کار را به کردستان فرستاد صدام همچون خمینی گوربگور حسن علی مجید را به کردستان فرستاد برای قتلعام کردها در ترکیه ارکنگون و جنرالهای جنایتکار را به کردستان فرستاد برای قتلعام کردها و هنوز در ایران با نامهای گوناگون کردها قتلعام میشوند قرار است در کرماشان تحت نام قاچاق موادمخدر 13 تا از نوجوانان کرد را قتلعام کنند و در سال گذشته اعدام دستجمعی 5 کرد یک نوع قتلعام قانونی میباشد توسط قوانین بربریت جنون اخوندی بر کردها تحمیل شده است و هزاران کرد در حال حاضر در زندانهای رژیم بر سر میبرند و در زیر شکنجه های طاقتفرسا قرار دارند جامعه جهانی هم در برابر این همه جنایت در ایران سکوت اختیار نموده است.
با تشکر ساموئیل کرماشانی .


کوردکان له‌ هه‌مۆ میلتانی دیکه‌ مۆسلمان تره‌ن چی ئه‌نفالمان ده‌که‌ن ئیسلامیکان
انفال و جینوساید ملت کرد توسط دشمنان ملت کرد با شیوه های گوناگون ادامه دارد رژیم بوگند جنون اسلامی در ایران فرزندان ملت کرد را با نامهای خرافاتی گوناگون اعدام میکند تا بحال خیلی از فرزندان ملت کرد را اعدام نموده است رژیم جنون بوگند اسلامی در ایران مادران کرد بچه هایشان با هزاران درد و رنج بزرگ میکنند که وقتیکه به بلوغ رسیدند به این آسانی توسط جلادان جنون خونخوار اسلامی کشته میشوند


---------------------------------------------
ملت قهرمان ایران زمین ! ضمن ارج نهادن به قربانیان سال ۱۳۸۹ توسط رژیم جهل و خرافات جمهوری اسلامی

با برگزاری هر چه با شکوه تر چهار شنبه سوری , با فریاد و نور و آتش و شادی به جنگ سکوت و تاریکی‌ و غم برویم . ما هستیم و میائیم




/////////////////////////////////////////////////////

اطلاعیه مطبوعاتی حزب سوسیال دموکرات‌ در رابطه با انتخاب نامزد رهبری

Håkan Juholt och Carin Jämtin presenteras som valberedningens förslag till partiledare och partisekreterare i Socialdemokraterna på partihögkvarteret på Sveavägen 68 i Stockholm på torsdagen. Foto: Fredrik Sandberg/Scanpix.
حزب سوسیال دموکرات‌ در یک اطلاعیه مطبوعاتی در رابطه با انتخاب نامزد رهبری این حزب نوشته‌اند؛ سوسیال دموکرات‌ها یک جنبش مردمی با بیش از ۱۰۰ هزار عضو رسمی هستند. این حزب از حمایت نزدیک به یک سوم از رأی‌دهندگان در انتخابات گذشته برخوردار بوده است.
این بیانیه می‌افزاید؛ اما ما در دو انتخابات پیاپی موفق به دریافت حمایت کافی برای تشکیل یک دولت به رهبری سوسیال‌دموکرات‌ها نشدیم. در نتیجه همه‌ی ما وظیفه داریم که به حزب خود برای یک شروع تازه یاری رسانیم. این مسئله در انتخاب رهبران ارشد ما، رهبر و دبیر حزب نیز باید در نظر گرفته شود.
کمیته معرفی نامزدهای انتخابات Valberedning کار و فعالیت گسترده‌ای را در سطح مناطق حزبی با همکاری کمون‌های کارگری انجام داده‌اند که شرایط و الزامات مورد توجه و نیاز را در برابر کسانی که رهبری حزب را بعهده خواهند گرفت، تدوین کنند.
کمیته معرفی نامزدهای انتخابات پیشنهاد کرده است که در کنگره فوق العاده حزب سوسیال‌دموکرات که در روزهای ۲۵تا ۲۷ ماه مارس سال ۲۰۱۱ برگزار می‌شود به اتفاق آرا "هوکان یوهولت"Håkan Juholt بعنوان رهبر حزب سوسیال‌دموکرات و "کارین یمتین" را به عنوان دبیر این حزب، انتخاب شوند.
"هوکان یوهولت"Håkan Juholt ، از سال ۱۹۹۴ عضو پارلمان سوئد و از سال ۲۰۱۰ رئیس کمیسیون دفاع این حزب در پارلمان سوئد است. "هوکان یوهولت" که در هیئت رهبری حزب سوسیال‌دموکرات حضور دارد، رهبر منطقه‌ی حزبی در "کالمار" Kalmar نیز هست. او تولد سال ۱۹۶۲ میلادی است.
"کارین یمتین" عضو شورای مشورتی اپوزیسیون دولت در استکهلم و نایب رئیس کمون این شهر است.
او نیز عضو هیئت رهبری حزب سوسیال‌دموکرات است و عضو علی‌البدل در کمیته‌ی اجرایی این حزب است.
"کارین یمتین" وزیر همکاری‌های توسعه و کمک‌های اقتصادی به کشورهای در حال رشد biståndsminister، بین سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ بوده و وزیر موقت امور خارجه در اوایل سال ۲۰۰۶ بوده است. "کارین یمتین" متولد سال ۱۹۶۴ میلادی است.
--------------------------------------------

بررسی دوباره سوء ظن‌ نسبت به یک سیاستمدار

تحقیقات مقدماتی از یک سیاستمدار محلی استکهلم که مظنون به آدم‌ربایی است، از سر گرفته خواهد شد.
این سیاستمدار مظنون به همدستی در طراحی آدم‌ربایی به همراه یک دیپلمات سوریه‌ای است. این دو مظنون به طراحی برای ربودن دختر این دیپلمات سوریه‌ای هستند.
-----------------------------------

سربازجوی پلیس پرونده‌ی آسانژ، دوست نزدیک شاکی ,معشوقی یکی از ان خانمهای میباشد که از آقای آسانژ

شکایت نموده اند!

Julian Assange. Foto: Matt Dunham/Scanpix
جولیان آسانژ در راه دادگاهی در لندن

یک بررسی که توسط روزنامه‌ی اکسپرسن Expressen انجام شده حاکی از این است که؛ سربازجوی پلیس در پرونده‌ی جولیان آسانژ Julian Assange بنیانگذار سایت ویکی‌لیکس Wikileaks، دوست نزدیک یکی از دو زنی است که از آسانژ بدلیل سوء استفاده جنسی شکایت کرده‌‌اند.
روابط و تماس‌هایی که بر روی وب سایت‌های اینترنت قرار گرفته بودند، نشان می‌دهد که سربازجوی پلیس در پرونده‌ی جولیان آسانژ و یکی از زنانی که در این پرونده شاکی آسانژ هستند از ماه آوریل سال ۲۰۰۹ یعنی ۱۶ماه پیش از شکایت این زن از جمله در رابطه با تجاوز به عنف در تماس و ارتباط بوده‌اند.
سربازجوی پلیس در پرونده‌ی جولیان آسانژ در صفحه فیس‌بوک خود دو هفته پیش ضمن ستایش از وکیل زنان، جولیان آسانژ را به یک "حباب بیش از حد باد شده و در حال ترکیدن" تشبیه کرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر