Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

زن ليبيايی که مورد تجاوز قرار گرفته وکیل دادگستری است


دستگاه سی ای ای و دستگاهای اطلاعاتی کشورهای دیگر مثل کشور اسرائیل به این زودی از دولت سوئد درخواست میکنند که در باره وجود مزدوران رژیم و وجود افراد تروریست در خاک سوئد بر کشور سوئد فشار خواهند آورد میخواهند از راه درست کردن تشکلاهای مثل اتحادیه ها و انجمنهای فرهنگی به تروریستها ی ضد اسرائیلی یاری برسانند و در عین حال میخواهند تحریم اقتصادی که علیه رژیم ایران اعمال میشود نقض کنند و پول به داخل ایران ارسال کنند. و این پولها از کمونهای این کشور دریافت میکنند. من آی پی
آدرس یکی از این مزدوران که نوشتهای من را مستمرا کپی میکند و مبتلا به جنون دوقطبی میباشد اینجا میگذارم در زیر.
شماره کارت ایده کارتش در دست میباشد آدرس خانه اش فعلان نمیگذارم اما آی پی آدرس و نوع شرکتی که در آن انترنت را کشیده است اینجا میگذارم.



--------------------------------------------------------------------------------
زن
ليبيايی که مورد تجاوز قرار گرفته وکیل دادگستری است


پدر و مادر زن لیبیایی که در گفتگو با خبرنگاران خارجی در طرابلس از تجاوز نیروهای قذافی به خود خبر داده بود، ربوده شدن وی را تایید کردند.



به گزارش الجزیره، مادر ایمان العبیدی تاکید کرد اعضای گردانهای امنیتی قذافی پس از ربودن دخترش از یک ایست بازرسی در طرابلس به او تجاوز کردند.



وی افزود، مقامات رژیم قذافی با ما تماس گرفتند و از ما خواستند در برابر دریافت پول، دخترمان را به تغییر حرفهایش راضی کنیم.



وی ادامه داد معمر قذافی یک جنایتکار است و دختر من اکنون گروگان آنهاست.



وی گفت پس از آنکه از باب العزیزیه (مقر مزدوران قذافی) با من تماس گرفتند من با دخترم سخن گفتم و به او توصیه کردم مقاومت کند و حرفهایش را تغییر ندهد.



پدر ایمان العبیدی هم اتهام رژیم قذافی به دخترش درباره عقب ماندگی ذهنی او را رد کرد و گفت، دختر من مدرک دانشگاهی دارد و در سلامت کامل ذهنی است. دختر من وکیل است. این عکس او در دانشکده حقوق طرابلس است

و سپس عکسی از او نشان داده است.

/////////////////////////////////////
image

بی

خبری ازسرنوشت یک شهروند بازداشتی در سنندج

خبرگزاری حقوق بشر ایران - رهانا

از سرنوشت یک شهروند سنندجی به نام عارف الوندی که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اطلاعی در دست نیست.

تاکنون از سرنوشت عارف الوندی که حدود یک هفته پیش از سوی نیروهای امنیتی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده خبری در دست نیست.
به گزارش آژانس خبری موکریان، این شهروند متأهل، ساکن سنندج و اهل روستای گلن از توابع این شهر می باشد.
شایان ذکر است علیرغم پیگیری‌ خانواده الوندی، تاکنون مقامات مسئول توضیحی در رابطه با محل نگهداری این شهروند و اتهامات احتمالی وی نداده‌اند
.

-------------------------------------------------

حمله افراد ناشناس به ماشین انتظامی در سنندج

خبرگزاری مهر: دوشنبه شب یک واحد گشت پلیس راهنمایی و رانندگی در ابتدای خیابان کوسه هجیج واقع در محله غفور در شهر سنندج مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت.

در این حادثه افراد مسلح به ماشین گشت پلیس تیراندازی کردند که تا این لحظه از وضعیت سرنشینان این ماشین اطلاعاتی در دست نیست ولی گفته می شود که وضعیت آنها مناسب است.

پنج شنبه شب نیز در پی افراد مسلح ناشناس و در دو اقدام جداگانه با فاصله زمانی دو ساعته دو نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان در سنندج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و دو نفر دیگر نیز در این حوادث زخمی شدند

---------------------------------------------

پیام قذافی به غرب که به اعلام آتش بس شبیه است

به گزارش خبرگزاری فرانسه از طرابلس، قذافی امروز در پیامی خطاب به کشورهايی که قرار است در کنفرانس لندن در باره لیبی شرکت کنند، گفت، دست از سر مردم لیبی بردارید و بگذارید آنها راحت زندگی کنند!

قذافی در پیام خود که به اعلام آتش بس شبیه است، خطاب به غربیها گفت، حملات خود را متوقف کنید و اجازه دهید اتحادیه آفریقا به این مسئله رسیدگی کند، من هرگونه تصمیم آنها را می پذیرم.

اين عقب ‌نشينی قذافی در حالی صورت می گیرد كه به گفته ناظران، نیروهای بین المللی و مخالفان قذافی خود را برای حمله نهايی به مواضع نیروهای قذافی در شهر طرابلس، پایتخت لیبی آماده می کنند.

گفته می شود تصمیم در باره اقدام نهايی علیه رژیم قذافی امروز در کنفرانس لندن که تا ساعاتی دیگر با حضور نمایندگان حدود 30 کشور جهان برگزار خواهد شد، اتخاذ می شود.

در کنفرانس لندن که در آن از جمله وزیران خارجه آمریکا، فرانسه و انگلیس حضور دارند، در باره ادامه عملیات نظامی در لیبی که از این پس تحت فرماندهی ناتو انجام می شود و همچنین روند انتقال قدرت در لیبی نیز بحث و گفتگو خواهد شد.

رادیو آلمان در گزارشی در باره کنفرانس لندن نوشت، برای دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا که میزبان این کنفرانس است، از همان آغاز روشن بوده که او خواستار یک لیبی بدون قذافی است. کامرون می‌گوید، پیام من به قذافی این است که او از مقام خود کناره ‌گیری کند و برود.

نخست‌وزیر بریتانیا می‌افزاید که رهبری قذافی هیچ آینده‌ای در لیبی و برای مردم این کشور ندارد و او بهتر است تسلیم شود.

سخنگوی وزارت خارجه‌ آلمان نیز سخنانی مشابه نخست‌وزیر بریتانیا ابراز داشته است. به گفته‌ی وی، قذافی بهتر است میدان را خالی کند تا ترسیم آینده‌ لیبی را بتوان بهتر امکان‌پذیر ساخت.


/////////////////////////////////////////

اقایان و خانمهای وطن پرست، ای عاشقان تمامیت ارضی به قیمت ناتمامی جانهای ناقابل "دیگرانی" که ان تمامیت را نمی پسندند، باور کنید که جدایی طلبی بیش از هر چیز ایده ای سیاسی است و فعال تجزیه طلب هم در نهایت متهمی سیاسی و دفاع از حقوق قانونی او دفاع از حقوق یک فعال سیاسی مخالف است. سکوت تائید امیز شما دامن گیر خواهد شد و شریک شدن در جنایت علیه فعالینی است که جرمشان به باور شما هر چه قدر هم بزرگ، در نهایت جرمی سیاسی است
---------------------------------------------------------------
کمک آلمان به «معامله مخفیانه» میان ایران و هند
روزنامه اقتصادی "هندلزبلات" روز دوشنبه (۲۸ مارس / ۸ فروردین) در گزارشی نوشت، بعد از رای ممتنع آلمان به قطعنامه‌ی شورای امنیت درباره لیبی، که به نظر این روزنامه "زیانبار" بوده، دولت آلمان اکنون بار دیگر در معرض انتقادها و حملات متحدان خود قرار گرفته است. علت این حملات، کمک دولت آلمان به یک معامله‌‌ی پنهانی میان ایران و هند است که هندلزبلات از آن به عنوان "معامله میلیاردی مشکوک" نام برده است.

روزنامه هندلزبلات نوشته که اطلاعات خود را از محافل دولتی و مالی آلمان به دست آورده است. به نوشته این روزنامه، با وجود آنکه دولت ایران از طرف اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا زیر تحریم‌های شدید اقتصادی قرار دارد، آلمان به دولت ایران کمک می‌کند که این تحریم‌ها را دور بزند.

واسطه‌گری آلمان برای معامله پنهان میان ایران و هند توسط "بوندس‌بانک"، بانک مرکزی آلمان، صورت گرفته است. این بانک مسئول تامین و گردش پول در بازار آلمان است. بوندس‌بانک در عین حال در مناسبات خارجی آلمان، مسئول نقل و انتقالات پولی است؛ موضوعی که به نوشته هندلزبلات کمتر کسی از آن خبر دارد.

چراغ سبز دو وزیر

به نوشته هندلزبلات، چراغ سبز معامله با ایران یک ماه پیش از سوی دو وزیر وزارتخانه‌های خارجه و اقتصاد آلمان داده شده است.


ساختمان بوندس‌بانک در شهر فرانکفورت
براساس گزارش هندلزبلات، در ماه فوریه ۲۰۱۱ بانک مرکزی هند خبر داد که از این پس می‌خواهد پول نفت خریداری شده از ایران را، که بالغ بر ۹ میلیارد یورو می‌شود، از طریق بوندس‌بانک پرداخت کند. این خبر از سوی وزارت دارایی ایران تایید شده، اما بوندس‌بانک آلمان حاضر به توضیح در این‌باره نیست.

بانک مرکزی هند زیر فشار ایالات متحده آمریکا از اواخر سال گذشته میلادی از ارائه تسهیلات بانکی برای خرید نفت خام از ایران خودداری می‌کند. براساس تصمیم بانک مرکزی هند، شرکت‌های نفتی ایران و هند برای پرداخت مبادلات خود باید منبعی دیگر پیدا می‌کردند، درغیر این صورت بایستی خرید نفت خام از ایران متوقف می‌شد.

براساس گزارش روزنامه هندلزبلات، شرکت‌های هندی چنین امکانی را در آلمان یافته‌اند. "بوندس‌بانک" آلمان پول‌های پرداخت شده توسط شرکت‌های هندی را از طریق "بانک تجاری اروپا و ایران" (EIHB) به ایران رسانده‌اند. "بانک تجاری اروپا و ایران" که در شهر هامبورگ آلمان فعالیت می‌کند، به بانک صنعت و معدن ایران تعلق دارد.

همکاری با بانکی که زیر نظر است!

"بانک تجاری اروپا و ایران" مستقر در هامبورگ، از طرف ایالات متحده آمریکا به "تامین مالی برنامه هسته‌ای ایران" متهم است و در فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری این کشور قرار دارد.

تابستان گذشته (ژوئن ۲۰۱۰) روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌جورنال، در گزارشی نوشته بود، "بانک تجاری اروپا و ایران" تاکنون معاملاتی به ارزش میلیاردها دلار به نیابت از سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با برنامه هسته‌ای و موشکی ایران انجام داده است.

در همین‌ راستا در ماه فوریه سال جاری، شماری از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای به گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان، خواستار جلوگیری از فعالیت این بانک شدند. دولت آلمان نیز بلافاصله اعلام کرد فعالیت‌های این بانک به شدت زیر نظر نهادهای نظارت بر بانکداری در آلمان قرار گرفته است.

افشای واسطه‌گری پنهانی بانک دولتی آلمان در معامله با ایران در حالی صورت گرفته که دولت آلمان به خاطر رای ممتنع در شورای امنیت به قطعنامه ۱۹۷۳ شورای امنیت درباره لیبی در داخل و خارج با انتقادهای شدیدی روبروست. این قطعنامه خواهان برقراری ممنوعیت پرواز بر فراز لیبی برای دفاع از جان مردم در برابر جنگنده‌های سرهنگ قذافی بود.

در داخل آلمان منتقدان می‌گویند، رفتار دولت آلمان در شورای امنیت باعث از دست رفتن شانس این کشور برای عضویت دائم در این نهاد شده است. روزنامه‌ی هندلزبلات به دولت آلمان کنایه زده که گویا صدمات ناشی از این رفتار دولت کافی نبوده، اکنون این کشور باید به خاطر کمک به معامله پنهانی با ایران در کانون حملات بین‌المللی قرار گیرد.
---------------------------
واشنگتن پست: جمهوری های قلابی منطقه زنجيروار سقوط می کنند
«رها کردن سوريه از دست ديکتاتور،» عنوان مقاله ای است در ستون نظرات واشنگتن پست. اين روزنامه می نويسد سلاطين خاورميانه در صورت ايجاد اصلاحات و تغييراتی در کشور می توانند بقای حکومت شان را تضمين کنند؛ اما جمهوری های قلابی منطقه زنجيروار سقوط می کنند؛ و اکنون نوبت سوريه فرارسيده است. مقاله، با مرور گوشه هايی از جنايات خانواده اسد در طول چهل سال «به اصطلاح» رياست جمهوری بر سوريه، اشاره می کند که حافظ و پسرش بشار اسد عامل ورود تروريست های اسلامی تحت عنوان جهاديون به عراق برای کشتن نيروهای آمريکايی در آن کشور بودند؛ ترور رفيق حريری نخست وزير پيشين لبنان را صورت دادند، و با کمک دولت جمهوری اسلامی ايران، سوريه را به مأمن گروه های تروريستی از جمله حماس و حزب الله تبديل کردند. کمک به سقوط بشار اسد، نه تنها برای مردم سوريه، بلکه برای خاورميانه اثرات مثبتی در بر خواهد داشت؛ چرا که به نفوذ دولت تهران در منطقه نيز پايان می دهد.
ديلی تلگراف چاپ لندن يمن و سوريه را برای غرب خطرناک تر از ليبی دانسته و نوشته است عملکرد دولت هر سه کشور در عرصه داخلی يکی است؛ و مخالفان را بی رحمانه سلاخی می کنند؛ اما در عرصه بين المللی، حکومت های سوريه و يمن با گسترش شبکه های تروريستی و تروريسم بين المللی تهديد بزرگی برای جهان به شمار می روند.
نشريه فرانسوی ليبراسيون می نويسد در پی به خشونت کشيده شدن تظاهرات در پايتخت اردن جنبش موسوم به جوانان بيست و چهارم مارس خواستار برکناری نخست وزير آن کشور شده است. روز پنجشنبه بيست و چهارم مارس حمله گروهی از هواداران دولت اردن به تظاهرکنندگان در امّان يک کشته و بيش از يکصد وسی زخمی بر جا گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر