Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

رژیم ایادی خود را وارد شهرهای لیبی کرده است نزدیک به 800 نفر از ایادی رژیم که بعضی از آنها لبنانی هستند برای خرابکاری وارد شهرهای لیبی شده اند


رژیم ایادی خود را وارد شهرهای لیبی کرده است نزدیک به 800 نفر از ایادی رژیم که بعضی از آنها لبنانی هستند برای خرابکاری وارد شهرهای لیبی شده اند.
به گفته یکی از شاهدان عینی در شهر بنغازی و شهرهای دیگر لیبی که به دست مردم افتاده اند نزدیک به 200 نفر را دیده اند که لبنانی و ایرانی هستند و برای تخریب و کارهای تخریبی وارد لیبی شده اند این به دستور علی خامنه ای این کاتر صورت گرفته است و فرمانده این این بان خرابکاری یکی با اسم علی موسوی بر عهده گرفته است که بر زبان عربی تسلط خاصی دارد. البته این اسم مستعار میباشد که خیلیها بر این باور هستند که این فرد یکی از معاونین سفارت رژیم در تونس میباشد چرا چون بر زبان فرانسی نیز تسلط دارد و این افراد تحت فرماندهی این شخص دارند در بین مردم لیبی دست به تفرقه اندازی میزنند و میخواهند به جنگ قبیله ای دامن بزنند در شهرهای لیبی این 800 نفر به چهار قسمت تقسیم شده اند که هر گروه 200 نفره بر شهرهای لیبی پخش شده اند و باید نیروهای آمریکای مواظب رفتار مزدوران رژیم در شهرهای لیبی باشد.
توسط تماس تلفنی از یکی از شهرهای لیبی از شهر بنغازی
با تشکر ساموئیل کرماشانی
اعتراضات مردمی علیه نظام دیکتاتوری مذهبی در ایران ادامه دارد و به زودی فیلم تظاهراتها و اعتراضات داخلی پخش میشود

جنگ و گریز جوانان و نیروهای رژیم در خیابانهای تهران

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران نوشت، تظاهر‌کنندگان و نیروهای امنیتی در نقاط مرکزی تهران درگیر شده اند. این درگیری به ‌صورت جنگ و گریز ادامه دارد.

مبارک بن علی‌ نوبت سید علی‌ ۱۰ اسفند شیراز

حمله وحشیانه مزدوران رژیم به مردم مشهد ۱۰ اسفند
حمله ماموران گارد ویژه و لباس شخصی ها و بسیج به مردم و استفاده از گاز اشک آور برای پراکنده کردن جمعیت در مشهد


مشهد 10 اسفند 1389

یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر به تجمع اعتراضی مردم در میدان انقلاب

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر موتور سوار تیپ آل محمد سپاه پاسداران به مردم و جوانان در میدان انقلاب و مورد ضرب و جرح قرار دادن آنها و دستگیری تعدادی از مردم

حوالی ساعت 18:45 نیروهای موتور سوار تیپ آل محمد سپاه پاسداران به تجمع اعتراض مردم در میدان انقلاب یورش بردند و آنها را آماج باتونهای خود قرار دادند مردم و جوانان به دفاع از خود برخواستند و با آنها درگیر شدند . مردم در حین دفاع از خود اقدام به سر دان شعار علیه ولی فقیه علی خامنه ای نمودند.

درگیری بین مردم و جوانان با نیروهای سرکوبگر همچنان در میدان انقلاب و اطراف آن ادامه دارد و با تاریک شدن هوا جوانان با ایجاد دسته های مختلف اقدام به سر دادن شعار علیه علی خامنه ای می کنند.

نیروهای سرکوبگر بصورت پیاده ، موتور سوار و با خودروهای خود در نقاط مرکزی شهر حضور دارند . از بعد ظهر تا به حال تعدادی از مردم توسط نیروهای سرکوبگر ولی فقیه دستگیر و به نقاط نامعلومی منتقل شدند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

10 اسفند 1389 برابر با 01 مارس 2011

------------------------------------------------------------

اعتراضات گسترده مردم به صورت زنجیره ای ادامه دارد

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر دمکراسی در ایران" اعتراضات گسترده مردم و جوانان اکثر نقاط تهران را در بر گرفته است و هر لحظه بر شدت اعتراضات و تجمع مردم در خیابانها افزوده می شود.

از حوالی ساعت 18:00 مردم و جوانان در میادین و خیابانهای تهران دست به اعتراضات گسترده زده اند و اعتراضات بصورت زنجیره ای اکثر نقاط تهران را فرا گرفته است.هر لحظه بر شدت و ابعاد آن افزوده می شود . اعتراضات گسترده در حال حاضر در خیابانهای ولی عصر ،چهار راه ولی عصر ، میدان ولی عصر، میدان امام حسین،میدان ونک ،میدان هفت تیر،میدان انقلاب خیابان آزادی،میدان فردوسی ،جمال زاده ،قریب و سایر نقاط ادامه دارد.

حوالی ساعت 18:30 مسافرین یکی از اتوبوسهای بی آر تی اقدام به سر دادن شعار علیه خامنه ای نمودند که با واکنش جنون آمیز نیروهای سرکوبگر مواجه شدند . نیروهای سرکوبگر به بدنه و شیشه های اتوبوس تندرو بی آر تی با باتون می کوبیدند. راننده بی آر تی از متوقف کردن اتوبوس سر بازد و با این عمل شجاعانۀ خود مانع دستگیری مسافرین توسط نیروهای سرکوبگر شد.

نیروهای سرکوبگر خیابان ولی عصر را به سمت میدان انقلاب و میدان فردوسی بطور کامل مسدود کرده اند و مسیر رفت و آمد تنها به سمت میدان راه آهن باز است.

در میدان انقلاب نیروهای سرکوبگر اقدام به تیراندازی نمودند و حوالی ساعت 19:30 بیش از 15 نفر از مردم توسط نیروهای موتور سوار سپاه پاسداران دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.همچنین حوالی ساعت 18:30 در خیابان ولی عصر یکی از جوانان توسط نیروهای سرکوبگر دستگیر شد. 10 اسفند 1389 برابر با 01 مارس 2011

------------------------------------------------

بازداشت ۵۰ تن از شهروندان معترض در میدان انقلاب

خبرگزاری هرانا - در پی تجمع‌های پراکندهٔ مردم معترض در برخی میادین و خیابان‌های اصلی پایتخت و دخالت نیروهای امنیتی، دستکم ۵۰ نفر در میدان انقلاب بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در پی وقوع درگیری های گسترده در میدان انقلاب تهران، نیروهای امنیتی با یورش به سمت مردم معترض دستکم ۵۰ تن از ایشان را بازداشت و به نقطهٔ نامعلومی منتقل نمودند.

این در حالیست که نیروهای امنیتی در میدان انقلاب از عصر امروز بار‌ها به پرتاب گاز اشک آور برای متفرق کردن و سرکوب معترضین روی آورده‌اند.

گفتنی ست جو میدان انقلاب و نواحی اطراف ان تا لحظهٔ تنظیم خبر متشنج توصیف شده است.

لازم به یادآوری ست که برخی از معترضان به دولت ایران مقرر کرده بودند که از ساعت ۵ عصر روز سه شنبه، ۱۰ اسفند ماه در اعتراض به بازداشت مهدی کروبی و میرحسین موسوی به همراه همسرانشان، فاطمه کروبی و زهرا رهنورد، دست به تجمع بزنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر