Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

خبرهای از سوئدعبورماه از نزدیک ترین فاصله به زمین

خبرهای از سوئد

عبورماه از نزدیک ترین فاصله به زمین

ماه
دراین هفته، کره ماه از نزدیک ترین فاصله به زمین در۲۰ سال گذشته، عبورمی کند.
روزشنبه ۱۹ مارس، کره ماه ازفاصله ی ۳۵۶۵۷۸ کیلومتری زمین می گذرد که نزدیک ترین فاصله و تقریبا هم اندازه با فاصله ای ست که ماه درسال ۱۹۹۲ از کنارزمین گذشت.
برخی اظهارنظرها براین تاکیددارند که بسیاری ازحوادث طبیعی مانند زمین لرزه، توفان و سونامی های شدید درزمانی روی داده که کره ماه از نزدیک ترین فاصله به زمین می گذشته است. در سایت های اینترنتی که ازایدئولوژی های مذهبی باورمند به روزقیامت دفاع می کنند نیزبه وقوع حوادثی دراین جهت اشاره شده است.
اضافه کنیم که نزدیک ترین فاصله ی ماه به زمین ۳۵۶۴۰۰ کیلومتر و دورترین آن ۴۰۶۷۰۰ کیلومتراست.
-------------------------------------------------

افزایش فروش خدمات جنسی ازطریق اینترنت

تن فروشی
فروش خدمات جنسی یا تن فروشی درخیابان ها کاهش یافته و درعوض ازطریق اینترنت افزایش یافته است. اداره کل خدمات اجتماعی Socialstyrelsen درگزارشی که منتشرکرده، ضمن اعلام این موضوع، اضافه کرده است که میزان تن فروشی درشهرهای کوچک و درروستاها تقریبا به اندازه ی شهرهای بزرگ است. دراین گزارش همچنین آمده است که کشف دست اندرکاران فروش خدمات جنسی دشوارترشده و تنها کسانی که درخیابان ها و مکان های عمومی به این کارمی پردازند، قابل مشاهده هستند.
اداره ی کل خدمات اجتماعی می خواهد با همکاری استانداری ها، کارشناسان و متخصصانی را در مناطق مختلف به کارگیرد تا آنها کارکنان خدمات درمانی را برای تماس و کمک به زنان و مردان تن فروش، آموزش دهند. براساس قانون موجود، تن فروشی و فروش خدمات جنسی ممنوع نیست، اما خرید خدمات جنسی جرم محسوب می شود و مجازات آن جریمه ی نقدی یا حداکثر ۶ سال زندان است.
میزان فروش خدمات جنسی درسوئد مشخص نیست، اما براساس یک بررسی که پیش ازاین انجام شده، میزان آن بالاست و به ویژه تن فروشی پسران جوان ۱۵ تا ۲۰ ساله چشمگیراست.

----------------------------------------------------

شکست دولت در پارلمان

پارلمان سوئد
پارلمان سوئد، روزگذشته با طرح ها و پیشنهادهای ارائه شده ازسوی دولت مخالفت کرد.
پیشنهاد احزاب اتحادبورژوایی برای فروش سهام دولت درشرکت های مختلف و قانون ضبط و بایگانی مکالمات تلفنی و تماس های اینترنتی به مدت شش ماه، با مخالفت احزاب اپوزیسیون روبروشد و به تصویب نرسید. احزاب سوسیال دموکرات، چپ و محیط زیست به اتفاق حزب دموکرات های سوئد موفق شدند با ۱۷۲ رای منفی دربرابر۱۷۰ رای موافق، ازتصویب این طرح ها و پیشنهادها جلوگیری کنند.
دولت می خواست با مبلغ ۲۰۰ میلیاردکرون که ازفروش سهام خود درشرکت های Posten Norden SBAB و Telia Sonera به دست می آورد، بخشی از بدهی های خود را بپردازد.
احزاب اپوزیسیون با فروش بخشی از سهام شرکت Vattenfall نیزکه دولت پیشنهادکرده بود مخالفت کردند و درنتیجه دولت، کماکان تنها مالک این شرکت باقی خواهدماند.
لایحه ی قانونی ضبط و بایگانی اطلاعات اینترنتی نیزروزگذشته به تصویب نرسید و طرح مجدد آن حداقل تا یک سال به تعویق افتاد. با رد این طرح، دولت مجبور به پرداخت جریمه به اتحادیه ی اروپا خواهدشد.
رای گیری روزگذشته نشان داد که دولت، به تنهایی دارای اکثریت پارلمانی نیست و تنها می تواند با پشتیبانی یکی ازاحزاب دیگر به ویژه دموکرات های سوئد، طرح های خود را به تصویب برساند. احزاب اپوزیسیون نیزتنها با پشتیبانی این حزب قادربه رد طرح های دولت خواهندبود.
//////////////////////////////

مراسمی به مناسبت زادروز زرتشت در استکهلم

انجمن زرتشتیان استکهلم به مناسبت زادروززرتشت، پیامبرزرتشتیان، برنامه ای را در مرکز فرهنگی Hallonbergenزرتشت باحضورمؤبد کامران جمشیدی برگزارمی کند. دراین برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز شنبه ۲۶ مارس برگزارمی شود، مراسم سدره پوشی یا پذیرش دین زرتشتی انجام می شود و خواننده ی سرشناس ساکن استکهلم، انیس و گروه کایرمرکب از حسین مقدم، مشتاق فیض یابی و پدرام شهلایی ترانه ها و آهنگ هایی اجرامی کنند.





----------------------------------------------

وزارت اطلاعات رژیم در کشور سوئد از راه سفارتخانه هایش نامه های کوتاه برای مزدورانش ارسال نموده است که به این زودی آن را منتشر میکنم که تاکتیک تازه وزارت اطلاعات برخلاف قبلی تغیر نموده است و من اطلاعات
خیلی مهم و محرمانه ای از راه وارد شدن به درون ایمیل یکی از مزدوران این اطلاعات را بدست آورده ام
در این پیام کوتاه خواهان آن شده است از مزدورانش سخت با افراد و هواداران مجاهدین از هر طریقی که شده برخورد کنند.
با تشکر ساموئیل
-----------------------------------------------
کوردانی ئه‌ورووپا له‌ رۆژی 19 ئادار له‌ شاری دوسه‌لدۆرڤ ی ئه‌لمانیا کۆده‌بنه‌وه‌.
کوردانی ئه‌ورووپا له‌ رۆژی 19 ئادار له‌ شاری دوسه‌لدۆرڤ ی ئه‌لمانیا کۆده‌بنه‌وه‌.
کوردانی دانیشتوی ئوروپا له‌ کۆبوونه‌وه‌یه‌کی جه‌ماوه‌ری له‌ شاری دۆسۆلدرۆفی ئالمانیا به‌ یه‌ک ده‌گه‌ن . له‌ 19 ی ئادار دا ، ده‌یان هه‌زار که‌س به‌شداری پیرۆزباییه‌که‌ی دۆسۆلدۆرف ده‌بن . کۆنکورد و پلاتفۆرمی باوه‌ڕیه‌کانی میزۆتامیا ، بانگی به‌شداربوونیان له‌ ته‌واوی کوردستانیان کرد .
کۆفه‌دراسیونی کۆمه‌له‌کانی کورد له‌ ئوروپا ، کۆنکورد ده‌رباره‌ی پیرۆزبایی نه‌ورۆز لێدوانێکی نوسراوی دا .

کۆنکورد بانگی له‌ کوردان کرد که‌ به‌ رۆحی سه‌رهه‌دان ئاسا به‌شداری پیرۆزبایی نه‌ورۆزی دۆسولدۆرف ببن .

کۆنکورد هه‌روه‌ها جێژنی نه‌ورۆزی له‌ هه‌موو گه‌لانی رۆژهه‌لاتی ناوین پیرۆز کرد و ڕایگه‌یاند نه‌ورۆزی ئه‌مسال بۆ چاره‌سه‌ری پرسی کورد خاوه‌ن تایبه‌تمه‌ندیکی مه‌زنه‌ .

کۆنکورد بانگی له‌ کوردان کرد که‌ له‌ چالاکیه‌که‌ی رۆژی شه‌مه‌دا به‌ شیوازێکی کارا به‌شدار ببن .

پلاتفۆرمیی باوه‌ڕیه‌کانی مه‌زۆپتامیاش، بانگی به‌شداربوون له‌ چالاکیه‌کانی نه‌ورۆز دا کرد .هه‌ریه‌که‌ له‌ جڤاکی ئیسالامی کوردستان ، فه‌دراسیونی عه‌لویه‌کان و فه‌دراسیونی کۆمه‌لانی ئیزدی له‌ لێدوانیکت هاوبه‌شدا رایانگه‌یاند ، که‌ نه‌ورۆز ئه‌مسال وه‌ک نه‌ورۆز چاره‌سه‌ریه‌ .

پلاتفۆرمه‌که‌ ، جه‌ژنی نه‌ورۆزیان له‌ ته‌واوی گه‌لانی مه‌زوپتامیا پیرۆزده‌کات و بانگیش له‌ کوردانی ئوروپا ده‌کات که‌ به‌شیوازێکی جه‌ماوه‌ری به‌شداری پیرۆزباییه‌که‌ ببن .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر