Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

48 موشک 122 میلیمتری از جمله این تسلیحات است پس از کشف محموله اسلحه ایرانی در افغانستان، بریتانیا تهران را "خطرناک" خواند

دیکتاتور رفتنیست حتی دست به هر کاری که بخواهد بزند مرگش محتوم میباشد چرا چون اگر بارش کنید از اسلحه دردی برای انها درمان نخواهند کرد آخوند باید برود ایران باید آزاد بشود ما به اخوند بی نیازیم آخوند میکروبیست ما به میکروبها چه نیازیم. مزدورانش هم کاری برای ماندگاری اینها نخواهند توانست بکنند اگر هم جاشها و خودفروشان دست به لجنپراکنی و گوهخوری بزنند آینده متعلق به راستگوهاست نه به دروغگوها دروغ آخرش کوتاه است مزدور و خودفروش هم آخرش کوتاه است ما حاضریم با یک نان خشک زندگی خویش را به پیش به بریم اما حاضر نیستیم برای پول شرافت و کرامت خویش را بفروشیم. مرگ بر جاش و خودفروشان برروی وب سایت افشا که یک وب سایت میباشد با نام و مشخصات افراد جاش تاسیس شده است اگر کسی حاضر باشد به این وب سایت عضو بشود میتواند با مت در تماس باشد مشخصات خود را برای ما ارسال کند تا ما در بین 4 الی 7 روز جوابش میدهیم که آیا میتواند عضو بشود یا خیر و پیش از اینکه کسانی بخواهند در این وب سایت عضو بشوند باید درباره اشان تحقیقات صورت بگیرد کسانی که به سفارت ایران و یا به ایران رفت و آمد میکنند در این وب سایت جای ندارند اما افراد داخل کشور مورد اعتماد این حق را دارند عضو بشوند در وب سایت مذکور.
با تشکر ساموئیل کرماشانی



48 موشک 122 میلیمتری از جمله این تسلیحات است

پس از کشف محموله اسلحه ایرانی در افغانستان، بریتانیا تهران را "خطرناک" خواند

عکس آرشیوی
پس از کشف بزرگترین محموله اسلحه ارسالی از ایران به شبه نظامیان طالبان افغانستان توسط نیروهای ناتو‘ ویلیام هیگ وزیر خارجه بریتانیا روز پنج شنبه 10-3-2011 با محکوم کردن این اقدام، ایران را "خطرناک"خواند.

نیروهای ناتو دیروز چهارشنبه اعلام کردند که پس از بررسی های دقیق از اسلحه های کشف شده توسط این نیروها در پنجم فوریه، اکنون برای آنها محرز شده است که این اسلحه ها به تازگی ساخته شده و از سوی ایران ارسال شده است.

بر اساس این گزارش محموله‌ کشف شده حاوی 48 موشک 122 میلیمتری ‏بوده است . بنا بر همین گزارش تیررس این سلاح‌ها 20 کیلومتر است .

این درحالی که موشک هایی که تاکنون گروه شبه نظامی طالبان استفاده می کرده است تنها 10 کیلومتر تیررس داشته اند. در این محموله همچنین يک هزار گلوله توپ پيدا شده است.

بنا بر برخی گزارش های خبری يکی از رهبران بلندپايه طالبان در دو هفته گذشته به ايران سفر کرده است تا با يکی ‏از رهبران سپاه قدس ملاقات کرده و از او بخواهد سلاح های قویتری را ‏در اختيار طالبان بگذارند. ‏

ویلیام هیگ وزیر خارجه بریتانیا امروز پنج شنبه با انتشار بیانیه ای با اعلام نگرانی خود و کشورش در این باره گفت :" این ‏رفتار یک همسايه مسئول نیست."
گفتنی است که ایران بارها از جانب مقامات ناتو متهم شده است که برای گروه طالبان اسلحه ارسال می کند.

آخرین بار مک کریستال فرمانده نیروهای ایساف اعلام کرد نیروهای ناتو مدارکی در دست دارند که نشان می دهد ایران با ارسال اسلحه به طالبان از آنها حمایت می کند.

این درحالی است که دولتمردان ایران همواره این اتهامات را رد کرده اند.
------------------------------
مام غنی ( غنی بلوریان ) چهره مقاوم زندانهای شاه درگذشت!
غنی بلوریان از فعالان قدیمی نهضت ملی در کردستان ایران که همچنین به "مام غنی" شهرت داشت روز نهم مارس در سن 86 سالگی در شهر کل آلمان درگذشت. او یکی از چهره های باقیمانده از دولت خودمختار کرد بود که توسط قاضی محمد در ١٣٢٤ در مهاباد رسمآ اعلام موجودیت کرد .
غنی بلوریان ، که به مام غنی شهرت داشت ، از چهره های مقاوم زندانهای حکومت پهلوی بود و ٢٥ سال تمام با قبول شکنجه های طاقت فرسا در زندانهای مخوف برازجان و تهران ، برای همیشه نام خود را درر تاریخ مقاومت زندانیان سیاسی ثبت کرد .
از او کتاب خاطراتش بنام ،، ئاڵه کۆک ،، باقیست که در واقع بخش کوچکی از مبارزات ملت کرد محسوب میگردد . یاد و نامش بعنوان سمبل مقاومت زندانهای حکومت سرنگون شده پهلوی در قلب همگان زنده است .

-----------------------------------------
دو زندانی کرد بقرار وثیقه آزاد شدند.
سعید ساعدی و یحیی قوامی پس از تحمل 72 روز سلول انفرادی در اداره اطلاعات سنندج و انتقال به قرنطینەی زندان این شهر، با قرار وثیقە آزاد شدند.به گزارش کردیش پرسپکتیو، سعید ساعدی و یحیی قوامی از فعالان مدنی اهل سنندج که در شامگاه یک شنبه پنجم دی ماه بقرار وثیقه آزاد شدند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر