Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

جنایت افراد وابسته به معمر قذافی علیه یک زن محنت زده


جنایت افراد وابسته به معمر قذافی علیه یک زن محنت زده پانزده شبه نظامی قذافی به زنی از بن غازی تجاوز کردند”
أیمن العبیدی، زنی 30 ساله روز شنبه به هتل خبرنگاران خارجی در طرابلس پایتخت لیبی راه پیدا کرد تا بگفته خودش آثار آزار و ضرب و جرح بدنش را نشان دهد. گفت چون از شهر بن غازی مرکز اصلی مخالفان بود، در ایست بازرسی گرفتندش، بستندش، فحشش دادند…و پانزده نفر از شبه نظامیان سرهنگ قذافی به او تجاوز کردند. ماموران امنیتی که در هتل حضور داشتند به او حمله کردند تا دهانش را ببندند. اما دروبین ها و میکروفونهای خبرنگاران تمام وقایع را ثبت و ضبط کرد. به خبرنگارانی که به کمک زن شتافتند نیز حمله شد.
000.JPG
این ویدئو را نگاه کنید چطوری مثل حیوان به جان این زن محنت زده می افتند جانوران قذافی

برای اینکه ویدئو را نگاه کنید بر روی این لینک کلیک کنید در زیر مشاهده میکنید

http://persian.euronews.net/2011/03/26/woman-dragged-away-after-tripoli-rape-claims/


أیمن العبیدی، زنی 30 ساله روز شنبه به هتل خبرنگاران خارجی در طرابلس پایتخت لیبی راه پیدا کرد تا بگفته خودش آثار آزار و ضرب و جرح بدنش را نشان دهد. گفت چون از شهر بن غازی مرکز اصلی مخالفان بود، در ایست بازرسی گرفتندش، بستندش، فحشش دادند…و پانزده نفر از شبه نظامیان سرهنگ قذافی ب

ه او تجاوز کردند.

ماموران امنیتی که در هتل حضور داشتند به او حمله کردند تا دهانش را ببندند. اما دروبین ها و میکروفونهای خبرنگاران تمام وقایع را ثبت و ضبط کرد. به خبرنگارانی که به کمک زن شتافتند نیز حمله شد.

زن از این گوشه به آن گوشه هتل می جهید تا داستان تلخ خود را بلکه تمام کند و ماموران بدنبال وی بودند تا دهانش را ببندند تا نگوید. و سرانجام بردنش به مقصدی نامعلوم.

واکنش موسی ابراهیم، سخنگوی دولت لیبی به آنچه که دیده و شنیده شد این چنین بود: “بنظر می رسد، این گزارش اولیه است، که او مشکل ذهنی دارد. بازجویان در حال بررسی خانواده و خود او هستند. او از گفتن اینکه خانواده، پدر، خواهر و برادرنش چه کسانی هستند خودداری می کند.

در مورد برخورد فیزیکی با او،…در همه جای دنیا با کسی که به جایی بی اجازه وارد شده است چنین برخورد می شد ، بله، بله، البته…”

و سوالی که باقی می ماند این است که آیا سخن گفتن فقط مختص سخنگوهاست و یا بدیهی ترین حق مسلم تمام انسانها و بشریت؟!

/////////////////////////////////////


صدور حکم زندان برای یک شهروند در مهاباد

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

یک شهروند مهابادی به نام امیر امینی اعلم توسط دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به زندان محکوم شد.

امینی اعلم که اهل روستای ایندرقاش از توابع شهر مهاباد است توسط دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اتهام همکاری با احزاب غیرقانونی به یک سال حبس محکوم شده است. .

گفتنی است این شهروند که سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شده بود، هم اکنون در زندان مرکزی مهاباد دوران محکومیت خود را سپری می نماید .

همچنین در گزارش دیگری از آژانس خبری موکریان یک شهروند مهابادی به نام خالد قادرپور که حدود دو هفته پیش دستگیر شده بود اخیراً به زندان مرکزی این شهر منتقل شده است .

گفته می شود اتهام خالد قادرپور همکاری با یکی از احزاب مخالف می باشد.

///////////////////////////

شهر استراتژیکی اجدابيا به دست مخالفان قذافی افتاد

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری گزارش داد، مخالفان قذافی صبح امروز شنبه کنترل شهر استرتژیکی اجدابیا را در شرق لیبی بدست گرفتند.

بنابراین گزارش، مواضع دفاعی نیروهای وفادار به قذافی در ورودی شرقی شهر اجدابیا، که روز جمعه بمباران شده بود، امروز خالی شد و فقط تانکهای سوخته در آن مشاهده می شود.

صدای بوق خودروهای مخالفان که دست خود را به علامت پیروزی بالا برده اند خیابانهای شهر را پر کرده است.

نیروهای بین المللی بعداز ظهر روز جمعه مواضع نیروهای قذافی را در این شهر بمباران کردند و نیروهای مخالف قذافی با استفاده از این فرصت حملات خود را از سر گرفتند و توانستند وارد این شهر استرتژیکی شوند که در یکصدو شصت کیلومتری جنوب بندر بنغازی ، پایگاه اصلی مخالفان قرار دارد.

نیروهای وفادار به قذافی هفته گذشته پیش از حمله به بنغازی به نیروهای مخالف در شهر اجدابیا حمله کردند و کنترل آن را بدست گرفتند. اما مداخله نظامی کشورهای غربی که از نوزدهم مارس آغاز شده است مانع پیشروی نیروهای قذافی شد

//////////////////////////

تظاهرات ضد حکومتی در سوریه ادامه دارد.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر