Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ آبان ۲, سه‌شنبه

رقابت نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا پس از آخرین مناظره



رقابت نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا پس از آخرین مناظره




در حقیقت ما کردها و بخصوص خردهای یهودی بیشتر طرفدار جمهوریخواهان هستیم  به این خاطر که خانواده آقای بوش خیلی به ملت کرد لطف نموده اند و به ملت کرد کمکهای فراوانی نموده اند اما ما به هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات احترام میگذاریم و برای ملت کرد خیلی مهم و حیاتی است که خانواده آقای بوش تا ابد دوست و همپیمان ملت کرد باقی خواهند ماند.


پس از سومین و آخرین مناظرۀ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در آن باراک اوباما، رئیس جمهوری دموکرات در مقابل میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه موفق شناخته شد، دو سیاستمدار به سخنرانی‌های انتخاباتی خود ادامه می‌دهند.

رئیس جمهوری ایالات متحده در نطقی در ایالت فلوریدا گفت: «با رامنی شما می‌توانید نامزدی را انتخاب کنید که آمریکا را برای مهاجران، همجنس گرایان و زنان ۵۰ سال به عقب برمی گرداند. از طرف دیگر می‌توانید تصمیم بگیرید که آمریکا کشوری متنوع و سخاوتمند باقی بماند. جایی که در آن برابری هست بدون آن که مهم باشد شما که هستید، ظاهرتان چگونه است و اهل کجایید یا عاشق چه کسی هستید. اگر بخواهید موفق می‌شوید و جایی در خانوادۀ بزرگ آمریکا پیدا می‌کنید. در حال حاضر این موضوعی است که به خطر افتاده است.»
در مقابل، میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه که برای کارزار انتخاباتی به ایالت نوادا رفته رئیس جمهوری آمریکا را به بی‌برنامگی متهم کرد و گفت: «حمله‌های اوباما به من جای ارائۀ برنامۀ کاری مشخص در انتخابات را نمی‌گیرند. با مناظرۀ معاونان، چهار مناظره میان ما صورت گرفته اما برنامۀ کاری رئیس جمهوری را متوجه نشدیم. همین موضوع دلیلی است که ستاد انتخاباتی ما با تمام سرعت از آن‌ها پیشی گرفته است.»
هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مورد جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای توافق و موضع مشابهی در حمایت از اسرائیل در مقابل جمهوری اسلامی دارند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز شانزدهم آبان ماه (ششم نوامبر) برگزار می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر