Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مهر ۲۶, چهارشنبه

لغو یک همکاری و آغاز یک همکاری دیگر با عربستان سعودی

لغو یک همکاری و آغاز یک همکاری دیگر با عربستان سعودی

نستیتوی تحقیقات نظامی FOI  ازکمک به عربستان سعودی برای ایجاد یک کاخانه ی اسلحه سازی، خودداری خواهدکرد. به نوشته ی نشریه Ny teknik وزارت دفاع تاکیدکرده است که همکاری با آن کشورکه از سال ۲۰۰۷ آغازشده بود به طورکامل  پایان داده شده است. بااین اقدام وزارت دفاع، چندشرکت سوئدی که دراین همکاری مشارکت داشتند، میلیاردها کرون زیان خواهنددید. 



همزمان، سوئد و عربستان سعودی که یکی از خشن ترین دیکتاتوری های جهان معرفی می شود، مذاکراتی را برای یک همکاری دیگر نظامی آغازمی کنند. قراراست نمایندگان آن کشور در ۱۹ نوامبر برای انجام این مذاکرات به سوئد بیایند.
----------------------------

دومین مناظره ی پائیزه ی رهبران احزاب

ز بامداد امروز دومین مناظره ی پائیزه ی احزاب درپارلمان آغاز شده است. دراین مناظره به جای استفان لوون رهبرحزب سوسیال دموکرات، رهبرگروه پارلمانی این حزب  Mikael Damberg شرکت دارد. دلیل این امر این است که استفان لوون نماینده ی پارلمان نیست. از حزب محیط زیست نیز Åsa Romson  یکی از دو سخنگوی حزب شرکت دارد. نخستین سخنران این مناظره میکاییل دامبری از حزب سوسیال دموکرات است و پس از او فردریک راین فلدت، رهبر حزب مودرات سخن رانی خواهدکرد و به پرسش های میکاییل دام بری پاسخ خواهدداد.در بالا می توانید ویدئوی مستقیم این مناظره را دنبال کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر