Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مهر ۹, یکشنبه

پیشنهاد برای حذف برنامه فاز ۳

پیشنهاد برای حذف برنامه فاز ۳


حزب سوسیال دموکرات در بودجه ی سایه ی خود که به زودی معرفی خواهدکرد، می خواهد برنامه ی فاس ۳ را حذف کند. فاس ۳، سومین مرحله از برنامه ای ست که توسط اداره کاریابی برای کمک به افراد بیکار اجرا می شود. حزب سوسیال دموکرات پیشنهاد می کند برای بیکارانی که به این مرحله رسیده اند، باید شغلی واقعی در یک شرکت، درکمون یا لندستینگ و یا تحصیل با حفظ کمک هزینه ای که دریافت می کنند، فراهم شود. استفان لوون، رهبرحزب سوسیال دموکرات برنامه های کاریابی و به ویژه  فاس ۳ را کوچه بن بست نامیده است.  



این حزب برای اجرای پیشنهادخود بودجه ای را به میزان دو میلیارد کرون برای سال ۲۰۱۳ درنظرگرفته است. براساس این پیشنهاد، ۸۵ درصد حقوق افرادی که در شرکت های خصوصی استخدام می شوند و ۱۰۰ درصد حقوق برای کار درکمون یا لندستینگ و همچنین انجمن ها و سازمان  ها  ازمحل این بودجه پرداخت خواهدشد. این حزب می خواهد که امکانات بیشتری را نیز دراختیار ادارات کاریابی قراردهد تا جویندگان کار، سریع تر بتوانند به اطلاعات درمورد کارهای موجود دست پیداکنند.

-------------------------------------------

پیشنهادات حزب سوسیال دموکرات در مورد کمک هزینه ی بیمه ی بیماری

حزب سوسیال دموکرات در بودجه ی سال آینده ی خود ۵،۳ ملیارد کرون را برای تقویت بیمه ی بیماری تخصیص داده است.  از قول برنامه ی خبر TV4 این حزب همچنین لغو محدوده ی زمانی بیمه ی بیماری، افزایش کمک هزینه ی بیماری تا ۸٠ در صد و افزایش سقف این کمک هزینه تا ۲۹۷٠٠ کرون را، پیشنهاد کرده است. گفتنی ست که لغو قانون هفته ی دوم بیماری نیز جز این پیشنهاد است.


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2493&artikel=5288843
--------------------

با سلام و درود به دست اندرکاران  رادیو پژواک  و خستنه باشین دوستان عزیز همچنان که بخشی از خودتان شاهد  این صحنه های گوشخراش اذان مساجدهای کشور خویش بوده اید هیچ منفعتی بجز برهم زدن  آرامش روانی کودکان نداشته است این دین.
در ضمن اذان خواندن مسلمانان  اگر هم دولت سوئد قبول کند 5 فرز آنها اذان میخوانند یکی از گوشخراشترین این اذان درهنگام صبح است میان ساعت 3 و نص و اگر در سوئد شروع به اذان خواندن بکنند مسلمانان باید در رائس ساعت 02 بامداد شروع کنند که این باعث بر هم زدن آرامش روانی ملت میشود واین یعنی اجازه دادن به پخش و توزیع بیماریهای کشنده  که میتواند باعث برهم زدن آرامش کودکان و دچار وحشت نمودن کودکان باشد حتی برای آندسته که میخواهند در آرامش و آسودگی بخوابند و استراحت کنند.
اسلام امروز به یک بیماری خطرناک روانی تبدیل شده است  نه تحمل انتقاد میکنند و نه این را قبول میکنند که مخالفشان در کنارشان باشد بنابر این  اگر بگویم امروز دین ها بخصوص دین اسلام به یک بیماری پرخاشگری و خلق کننده  غرایز تنفر و انزجار شده است شاید اشتباه نکرده باشیم وقتیکه  به اینترنت مراجعه میکنیم و در باره اسلام سرچ میکنیم  چیزهای باور نکردنی و جنایتهای هولناک را مشاهده میکنیم که با افتخار مسلمانان میگویند  این کارها را در راه خدا و برای رسیدن به بهشت انجام میدهند .
و در ضمن تمامی این مساجدها که در کشورهای اروپای درست میشوند  یک نوع پشتیبانی برای ترورهای میباشند که ما هر روز مشاهده اش میکنیم یا سنگسار زنان  و یا سرکوب وحشیانه زنان تحت نام رعایت نکردن حجاب و پوشش اسلامی.
وقتیکه ما بوضوح میبینیم که این دین 100% ضد اصول دموکراتیک میباشد و  دینی است که در زندگی خصوصی و فردی انسانها دخالت میکند و اگر کسی از اوامر این دین سرپیچی نمود میکشنش  یعنی کشورهای اروپای بنوعی به این معضل خطرناک  غیر مستقیم کمک میکنند برای نمونه  در یک کمون 500 نفر مسلمان از میلتهای مختلف با هم جمع میشوند و این اینجا است که میتوانند حتی کمک مالی از سوی دولت دریافت کنند و این کمک مالی به جیب چه کسانی میرود طبیعتا به جیب تروریستها میرود و تروریستها هم برای قتل دگر اندیشان و ازادخواهان به کارش میبرند.
اینجا ما یک برخورد دوگانه از سوی سیاستمداران این کشورها در قبال پروسه دموکراتیزه نمودن خاورمیانه میبینیم بلعکس دارند ضد دموکراتها و آنچه ضد جامعه میباشد تقویت میکنند.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی  
0720303668

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر