Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مهر ۲, یکشنبه

پیروزی حسن داعی و شکست نایاک در دادگاه آمریکا


پیروزی حسن داعی و شکست نایاک در دادگاه آمریکا


گقتگوی رادیو ایرآوا با آقای حسن داعی بنیانگذار موسسه "در جستجوی حقیقت" در رابطه با پیروزی ایشان در دادگاه و ارتباط تحریمهای بین المللی علیه رژیم با کمبودهای دارویی و غذایی در ایران. ضبط: 20 سپتامبر 2012- پخش 23 سپتامبر= 2 مهرماه 91
آقای حسن داعی، نویسنده و محقق و بنیانگذار موسسه غیرانتفاعی در جستجوی حقیقت می باشد.

حسن داعی متولد 1335 و مهندس راه و ساختمان از دانشگاه پلی تکنیک تهران است. زندانی زمان شاه بود و در سال 1360 نیز بدلیل فعالیتهای دانشجویی در معرض دستگیری قرار گرفت و به همین دلیل ایران را ترک کرد. از اوایل دهه 80 میلادی به فعالیتهای حقوق بشری، از جمله در اختیار قرار دادن وضعیت زندانیان سیاسی و اوضاع ایران به گالیندوپل نماینده سابق سازمان ملل مشغول بود. آقای داعی از سال 2005 فعالیتهایش را دوچندان کرده و سلسله گزارشات خود درباره شبکه لابی رژیم ایران را منتشر نمود و با به ثبت رساندن موسسه آموزشی و تحقیقی "در جستجوی حقیقت" در سال 2008 اینگونه فعالیتها را گسترده تر کرد. در دادگاه واشینگتن که نایاک و تریتا پارسی از آقای داعی شکایت کرده بودند، قاضی پرونده روز پنجشنبه 13 سپتامبر به نفع داعی رای داد و موسسه نایاک را جریمه نمود.
http://www.radioirava.com/

--------------------------

رادیو ایرآوا 2 مهرماه 91= 23 سپتامبر 2012 با حسن داعی 


برنامه کامل رادیو ایرآوا- بخش فارسی شامل: تقویم تاریخ، نگاهی به مهمترین رویدادهای هفته، ترانه پیروزی(جدید)
مصاحبه با آقای حسن داعی: پیروزی داعی در دادگاه و شکست نایاک، بخش انگلیسی: رویدادها و ترانه
آقای حسن داعی، نویسنده و محقق و بنیانگذار موسسه غیرانتفاعی در جستجوی حقیقت می باشد. حسن داعی متولد 1335 و مهندس راه و ساختمان از دانشگاه پلی تکنیک تهران است. زندانی زمان شاه بود و در سال 1360 نیز بدلیل فعالیتهای دانشجویی در معرض دستگیری قرار گرفت و به همین دلیل ایران را ترک کرد. از اوایل دهه 80 میلادی به فعالیتهای حقوق بشری، از جمله در اختیار قرار دادن وضعیت زندانیان سیاسی و اوضاع ایران به گالیندوپل نماینده سابق سازمان ملل مشغول بود. آقای داعی از سال 2005 فعالیتهایش را دوچندان کرده و سلسله گزارشات خود درباره شبکه لابی رژیم ایران را منتشر نمود و با به ثبت رساندن موسسه آموزشی و تحقیقی "در جستجوی حقیقت" در سال 2008 اینگونه فعالیتها را گسترده تر کرد. در دادگاه واشینگتن که نایاک و تریتا پارسی از آقای داعی شکایت کرده بودند، قاضی پرونده روز پنجشنبه 13 سپتامبر به نفع داعی رای داد و موسسه نایاک را جریمه نمود. (این مصاحبه در روز 20 سپتامبر ضبط شده بود).
http://www.radioirava.com/

http://www.iranianlobby.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر