Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

مالکی سفرش به آمریکا را بعد از اینکه کاخ سفید ترتیب دادن دیدار او با اوباما را رد کرد لغو نمود



مالکی سفرش به آمریکا را بعد از اینکه کاخ سفید ترتیب دادن دیدار او با اوباما را رد کرد لغو 

نمود

به گزارش سایت ساحات التحریر ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، منابع آمریکایی و عراقی همزمان اعلام کردند که نخست وزیر نوری المالکی تصمیم گرفت سفرش به آیالات متحده آمریکا را که قرار بود برای سخنرانی در برابر مجمع عمومی 
سازمان ملل متحد در نیویورک انجام بدهد لغو نماید.


این منابع به گزارشگر”ساحات التحریر“ گفته اند: ” تصمیم مالکی بعد از آن اتخاذ شد که کاخ سفید ترتیب دادن دیدار او با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را که دفتر نخست وزیر درخواست کرده بود رد کرد“
این منابع فاش کرده اند که «سخنرانی عراق در مجمع عمومی توسط خضیر الخزاعی معاون رئیس جمهور  انجام خواهد شد.»
منبع  سایت مبستگی ملی 
http://www.hambastegimeli.com



////////////////////



فیس بوک صفحه پرس‌ تی‌‌وی تلویزیون انگلیسی زبان دیکتاتوری آخوندی را بست

فیس بوک روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور صفحه پرس تی وی شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان دیکتاتوری آخوندی را بست. پرس تی وی که قبلا به پخش برنامه هایش در انگلیس و آلمان نیز  پایان داده شده در بیانیه‌ای روی وبسایت خود خبر داد که  فیس بوک، تبلیغات این شبکه را بلوکه کرده است.
پرس تی وی می‌گوید  فیس بوک دلیل این اقدام را، حضور  این شبکه در منطقه‌ای عنوان کرده که نمی‌تواند از سرویس تبلیغات فیس بوک استفاده کند. سایت پرس تی وی می‌گوید نزدیک به یکصد و ۴۰ هزار فن روی صفحه خود دارد. پرس تی وی که زیر نظر تلویزیون دولتی ملاها که در دشمنی با  آزادی بیان شهره عالم هستند در این بیانیه می‌گوید حذف فعالیت‌های آگهی‌هایش روی فیس بوک، مغایر فعالیت آزاد و آزادی بیان است!!
به گزارش رادیو فردا ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، سال گذشته آفکام، نهاد ناظر بر رسانه‌های بریتانیا، پروانه کار شبکه پرس تی وی را به دلیل پخش بازجویی‌های مازیار بهاری، خبرنگار نیوزویک لغو کرد و به پخش برنامه‌های این شبکه در بریتانیا پایان داد.
چند ماه بعد، این شبکه با حکم دفتر نظارت بر رسانه‌های آلمان از ماهواره «اس‌ای‌اس آسترا» نیز حذف شد و پخش آن به پایان رسید. دفتر نظارت بر رسانه‌های آلمان در مونیخ، بی‌ال‌ام، از مسئولان ماهواره آسترا خواسته بود «بلافاصله» پخش شبکه پرس تی‌وی از این ماهواره را قطع کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر