Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۲۸, سه‌شنبه

میت رامنی حامیان اوباما را فرارکنندگان مالیاتی خواند



میت رامنی حامیان اوباما را فرارکنندگان مالیاتی خواند

انتشار ویدیویی از میت رامنی که حامیان باراک اوباما را فرارکنندگان مالیاتی می خواند دردسر جدید نامزد جمهوریخواهان شده است.
آقای رامنی در این ویدیو که به طور مخفیانه ضبط شده است در نشستی خصوصی در میان طرفدارانش می گوید، 47 درصد مردم آمریکا انتظار دارند که دولت برای آنها هر کاری را انجام بدهد و اینها کسانی هستند که مالیات نمی پردازند و به همین دلیل به باراک اوباما رای می دهند.



میت رامنی سپس می گوید که به دنبال متقاعد کردن این افراد برای رای گرفتن از آنها نیست بلکه به جای آن در پی رای پنج تا ده درصد کسانی است که مستقل هستند.
آقای رامنی که در طول 24 ساعتی که از انتشار ویدیو گذشته است تحت فشار شدیدی از طرف حامیان باراک اوباما قرار گرفته است بلافاصله واکنش نشان داد. واکنشی که البته همراه با عقب نشینی نبود و تاکیدی بود بر آن چه در ویدیوی جنجال برانگیز گفته شده بود: «این پیامی است که من بر آن تاکید می کنم. برنامه های باراک اوباما برای کسانی جذاب است که مالیات نمی پردازند. چرا که راستش را بخواهید برای این افراد شعارهای انتخاباتی من درباره کاهش مالیاتها تفاوتی ایجاد نمی کند. به همین دلیل بعید است که من بتوانم این گونه افراد را با خودم همراه کنم.»
مدیر مبارزات انتخاباتی باراک اوباما با اشاره به اظهارت آقای رامنی گفته است که وقتی کسی به نیمی از جمعیت کشور بی احترامی می کند و آنها را نادیده می گیرد، مشکل بتواند ریاست جمهوری آنها را به عهده بگیرد.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود.
///////////////////////

 محکومیت یک دانشجوی مهابادی به زندان

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

یک دانشجوی مهابادی از طرف دادگاه انقلاب اسلامی این شهر به زندان محکوم شد.
براساس گزارش رسیده به خبرنگارآژانس خبری موکریان، دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد دیاکو خیاط دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه تهران رابه اتهام اجتماع وتبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، به تحمل 5 سال حبس تعزیری محکوم کرد.
براساس همین گزارش، رأی صادره حضوری وظرف مهلت 20 روزازتاریخ ابلاغ آن قابل تجدیدنظرخواهی می باشد.
شایان ذکراست خیاط در اوایل تیرماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از سپری کردن مدتی را در بازداشتگاه و زندان، با قرار وثیقه 50 میلیونی آزاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر