Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

سرکرده گروه تروریستی حزب الله لبنان در ليست تروريستی آمریکا قرار گرفت



سرکرده  گروه تروریستی  حزب الله لبنان در ليست تروريستی آمریکا قرار گرفت


سايت وزارت خزانه داری آمريکا: پيرو دستور اجرايی ۱۳۵۸۲ در رابطه با فراهم کردن حمايت از دولت سوريه، حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله، امروز نامگذاری شد. مصطفی بدرالدين و طلال همينه ، دو رهبر ارشد تروريست حزب الله نيز امروز پيرو دستور اجرايی ۱۳۲۲۴ به دليل فراهم کردن حمايت برای فعاليتهای تروريستی حزب الله در خاورميانه و سراسر جهان، نامگذاری شدند.


ديويد کوهن، معاون وزير خزانه داری در امور اطلاعات مالی و تروريسم گفت، با کمک به کارزار خشونت اسد عليه مردم سوريه و فعاليت در حمايت از رژيمی که به ناچار سرنگون می شود، فعاليتهای مستمر حزب الله، ثبات منطقه را تضعيف می کند و تهديد مستقيمی برای امنيت لبنان است
وی افزود، فعاليتهای حزب الله که تحت نظارت حسن نصرالله است و توسط مصطفی بدرالدين و طلال هميه اجرا می شود، به روشنی ماهيت آن را به عنوان يک سازمان تروريستی و جنايی برملا می کند.

این جانور هنگامیکه به ایران  سفر میکنند  چند تا از خواهران زینب  فداکارانه به طور رایگان شب تا صبح به صیغه حسن ترسالله در می آیند  و با ایشان برنامه های پورنوگرافی اجرا میکنند.
//////////////////////
خبرهای ایران 

ممانعت مسئولین زندان از درمان فعال دربند کارگری

خبرگزاری هرانا - مسئولین زندان تبریز از اعزام محمد جراحی، فعال کارگری در بند به بیمارستان جهت درمان سرباز می‌زنند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمد جراحی فعال کارگری که در زندان تبریز دوران محکومیت خود را سپری می‌کند دچار عارضه بیماری از ناحیه گردن می‌باشد وطبق گفته‌های پزشک باید برای تشخیص نوع بیماری نمونه برداری شود که تا کنون مسئولین زندان از این امر ممانعت به عمل آورده‌اند و فقط با سی تی اسکن موافقت کرده‌اند.
گفتنی است، محمد جراحی در دی ماه سال ۱۳۹۰ به همراه دیگر فعال کارگری شاهرخ زمانی برای اجرای محکومیت خود بازداشت شده بودند.
محمد جراحی از سوی دادگاه انقلاب به ۵ سال و ششم ماه و شاهرخ زمانی به ۱۱ سال زندان محکوم شده بودند.
///////////////////////
خبرهای لیبی

بازداشت مظنونان حمله به کنسولگری آمريکا در لیبی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از طرابلس، مقامات لیبی امروز از بازداشت چندین مظنون در چارچوب تحقیقات مربوط به حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی در شرق لیبی که به کشته شدن چهار آمریکایی از جمله سفیر آمریکا منجر شد خبر دادند بدون آنکه شمار بازداشتی ها یا وابستگی افراد بازداشت شده را مشخص کنند.
معاون وزیر کشور لیبی اعلام کرد وزارتخانه های کشور و دادگستری بررسی ها و جمع آوری دلایل را آغاز کردند و چندین تن بازداشت شدند.
این مقام لیبیایی در عین حال برای جلوگیری لطمه خوردن تحقیقات، از هرگونه جزئیاتی درباره شمار منظونان یا وابستگی احتمالی بازداشت شدگان خودداری کرد .
پیشتر سخنگوی کمیسیون عالی امنیتی لیبی از تشکیل کمیسیون مستقلی برای تحقیق درباره حمله ای که خشم جامعه بین اللملی را برانگیخت، خبر داد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره بازداشت های مرتبط با این حمله پاسخ داد، قطعا افرادی دستگیر شده اند
این مقام لیبیايی شمار بازداشت ها یا هویت افراد بازداشت شده را مشخص نکرد.
////////////////
خبرهای کردستان

کشته و زخمی شدن سه کاسبکار در سردشت

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

سه کاسبکار کرد در شهرستان سردشت واقع در آذربایجان غربی، از سوی مأمورین نیروی انتظامی هدف گلوله قرار گرفتند که در پی این تیراندازی یکی از آنان کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
بر اساس گزارش رسیده به سرویس حقوق بشر آژانس خبری موکریان، سه شنبه شب ،21 شهریور ماه جاری بر اثر تیراندازی مأمورین نیروی انتظامی پاسگاه برده پان سردشت ،به یک کاروان چند نفره از کاسبکاران مرزی در منطقه بولفَت از توابع سردشت، یک شهروند کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.
بر اساس همین گزارش، نام شهروند کشته شده محمود ابراهیم پور اهل روستای دیوَلان و اسامی زخمی ها، صالح صالح زاده اهل هلوه و عبدا... عنوان شده است.
شایان ذکر است که سالانه ده‌ها تن از کاسبکاران کرد در مناطق مرزی هدف تیراندازی قرار گرفته که تعداد بسیاری از آنان کشته و یا زخمی می‌شوند




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر