Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه

Dr Copy S6 Ep07 / دکتر کپی سری ششم قسمت هفتم


دکتر کپی از تلویزیون من و تو 

Dr Copy S6 Ep07 / دکتر کپی سری ششم قسمت هفتم



در برنامه این هفته دکتر کپی سری میزنیم به مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و در ادامه باز هم با عشق معروفیت خواهر خانم گزارشگر مواجه میشیم، اما اینبار در تفسیر خبر و آهنگ جدیدی از دکتر کپی که شنیدنش خالی ازلطف نیست. از شما دعوت میکنیم که بیننده این قسمت از دکتر کپی باشید.
منبه تلولیزون من و تو



اسرائیل: ایران در آستانۀ ورشکستگی اقتصادی

رژیم ایران  خود را آماده میکند برای نوشیدن یک جام زهر دیگری  که با ایالات متحده آمریکا کنار بایند سران رژیم



معاون وزیر امور خارجۀ اسرائیل، دانی آیعلون، در مصاحبه با رادیو دولتی این کشور گفته است که تحریم های خارجی تاثیراتی بر اقتصاد ایران گذارده اند، اما هنوز باعث عقب نشینی رهبران این کشور از برنامۀ اتمی شان نشده اند.

در این مصاحبه، دانی آیعلون گفته است : در نتیجۀ تحریم های اقتصادی علیه ایران، این کشور در آستانۀ ورشکستگی قرار گرفته و اعتراض هایی نیز علیه "حکومت آیت الله ها" صورت می پذیرد، هر چند همین تحریم ها، به گفتۀ معاون وزیر امور خارجۀ اسرائیل، هنوز باعث نشده که رهبران ایران از برنامۀ اتمی شان چشم پوشی کنند.

رهبران اسرائیل تاکنون مجازات های اقتصادی غرب علیه ایران را بر برنامۀ اتمی این کشور بی اثر دانسته اند. با این حال، دانی آیعلون در اظهارات امروزش تأکید کرد که مواضع اسرائیل و آمریکا در خصوص تاثیر تحریم ها بر ایران به یکدیگر نزدیک می شوند.

کشورهای غربی، به ویژه دولت آمریکا می گویند که تحریم های اقتصادی علیه نفت و بانک مرکزی ایران، عاقبت مقامات این کشور را به گفتگوی حقیقی و مصالحه بر سر برنامۀ اتمی اش وادار خواهند کرد. سه شنبه گذشته، محمود احمدی نژاد در مصاحبه با رسانه های آمریکایی گفت که او از جمله کسانی است در ایران که مدافع بهبود مناسبات ایران و آمریکاست.

با این سخن، رییس جمهوری ایران تلویحاً تأئید کرد که دست کم گرایشی در درون حکومت ایران با بهبود مناسبات ایران و آمریکا موافق است. رییس جمهوری ایران حتا آمادگی خود را برای حل بحران اتمی ایران در چارچوب مذاکره ای گسترده و مستقیم با آمریکا برای رفع مناقشات دو کشور اعلام نمود.
با این حال، ساعاتی بعد از این سخنان، علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری ایران در تهران بازداشت و روانه زندان شد. در واکنش به این اقدام، محمود احمدی نژاد در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیایی در نیویورک نسبت به دستگیری مشاور مطبوعاتی اش در تهران ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که در بازگشت به ایران در خصوص این دستگیری پی گیری لازم را انجام خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر