Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ بهمن ۲۷, جمعه

پیام عبدالرحمان حاجی‌احمدی: توطئه 15 فوریه علیه آینده ملت کرد و دستاوردهای آن بود



پیام عبدالرحمان حاجی‌احمدی: توطئه 15 فوریه علیه آینده ملت کرد و دستاوردهای آن بود
15.02.2013
عبدالرحمان حاجی احمدی رئیس پژاک با صدور بیانیه‌ ای توطئه‌ 15 فوریه‌ را به‌ شدت محکوم کرد. حاجی احمدی این توطئه‌ را علیه‌ آینده و دستاوردهای مبارزات خلق کرد خوانده است.


حاجی احمدی در بیانیه‌ خود 15 فوریه‌ را روزی سیاه در تاریخ بشریت خوانده و گفته‌ است: خط دهندگان جهانی و اشغالگران در تلاشند تا سرزمین ما همچنان در اشغال و خلقمان تحت ستم باقی بماند.
رئیس پژاک در اشاره‌ به‌ اقدامات توطئه‌ گران و مقاومت اوجالان می‌گوید، هرچند هدف قدرتهای جهانی و اشغالگران از این توطئه‌ ، ادامه‌ اسارت ملت کرد بوده‌ تا بتوانند در صورت لزوم از آن به‌ عنوان ابزار استفاده‌ کنند، اما از این نکته‌ غافل بودند که‌ رهبر آپو مدتها پیش از آن ، نهال انقلاب را در کوهستانهای کردستان کاشته‌ بود.

همه‌ دنیا و اشغالگران کردستان ناچار از پذیرش این واقعیتند که‌ خواسته‌ ملت کرد در همه‌ بخشهای کردستان ، حیاتی آزاد ، عادلانه و برابر با خلقهای فارس، ترک و عرب است. و خلق کرد باید سرنوشت خود را بدست خود معین کند.

در ادامه‌ بیانیه‌ حاجی احمدی می‌گوید، رهبر آپو با ایدئولوژی و فلسفه‌ ای مدرن و انسانی خلق کرد را از مرگ و نیستی نجات داد و خلقی را که‌ فرهنگش به‌ شدت مورد تهاجم و تاراج واقع شده‌ بود ، به‌ فرهنگ انقلابی مسلح کرد .

با آغاز مبارزات جوانان آپوچی در کردستان ، رعب و هراس از این سرزمین خارج شد و ملت کرد به‌ پاخاست، و با خیزش این خلق، این بار ترس و وحشت بر اشغالگران چیره‌ شد.

حاجی احمدی در پیام خود به‌ فلسفه‌ و اندیشه‌ های اوجالان اشاره‌ کرده‌ و با بیان اینکه‌ فلسفه‌ رهبر آپو مرزهای ساختگی اشغالگران کردستان را در نوردیده‌ و تمام بخشهای آن را در برگرفته‌ ، تأکید کرده‌ که‌ اکنون ملت کرد در همه‌ بخشها همچون یک تن واحد برای آزادی مبارزه‌ می‌کند.

عبدالرحمان حاجی احمدی در پایان بیانیه‌ خود چنین می‌گوید:

اکنون و در چهاردهمین سالگرد توطئه‌ بین المللی علیه‌ خلق کرد و رهبر آن ، لازم است که‌ ملت کرد در همه‌ بخشهای کردستان یکصدا این توطئه‌ را محکوم کرده‌ و کردستانیان مقیم کشورهای اروپایی نیز با حضور در میتینگ بزرگ استراسبورگ پایتخت اتحادیه‌ اروپا اعلام کنند که‌ سکوت در برابر این همه‌ ظلم و ستم بر ملت کرد، لکه‌ ننگی است بر دامن کشورهای اروپای آزاد، حکومتهای دمکراتیک، و ننگی است برای احزاب دمکراسی خواه و، اصل دمکراسی در اروپا . و در همین روز فریاد خواهیم زد که‌ ای رهبر همه‌ ملت کرد همراه توست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر