Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ بهمن ۲۸, شنبه

به پاخیز - برقص - به خشونت اعتراض کن



به پاخیز - برقص - به خشونت اعتراض کن 


سلام، من شلیر هستم از کردستان / من قیام میکنم چرا کە زنان در کشورم هنوز کتک میخورند / من بە پا میخزم چرا کە زنان در کشورم هنوز ختنه میشوند / من قیام میکنم زیرا که میخواهم به خشونت علیه زنان، "نه" بگویم / من قیام میکنم زیرا انتخاب دیگری جز برخواستن ندارم / پس، من هم با شما هستم، با شما به پا میخیزم و با شما خواهم رقصید

I am Shiler from kurdistan / i am rising because women in my country still are beaten / i am rising because women in my country still are circumcised / i am rising because i want say stop to violence against women / i am rising because i have no more choice but rising / So i am whit you, i am rising whit you, i will be dancing whit you on 14. Feb. 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر