Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

کشته شدن وحشتناک ٣ کولبر کُرد توسط سپاه پاسداران


کشته شدن وحشتناک ٣ کولبر کُرد توسط سپاه پاسداران
آژانس کُردپا: سه کولبر کُرد بعد از دستگیری توسط مأموران نظامی حکومت اسلامی ایران با دست و پای بسته شده از ارتفاع کوه مرزی سورکیو در شهرستان بانه به پایین پرت شده‌اند.


برپایه‌ی گزارشات منتشره، چهار شهروند مهابادی که جهت امرار معاش در مناطق مرزی شهاب‌الدین بانه مشغول به کولبری بودند، در کمین نیروهای هنگ مرزی گرفتار و سه تن از آنان توسط این نظامیان دستگیر و در کوه سورکیو به پایین پرت شدند.

به گزارش وب‌سایت مرکزی حزب دمکرات کردستان ایران "کوردستان میدیا" و تایید این خبر توسط خبرنگار کُردپا در شهر بانه، هویت این سه کولبر کُرد که به شیوه‌ای غیرانسانی با آنان رفتار گردیده، "حسین رستم‌نژاد" ١٦ ساله فرزند محمد، "هوشیار رستم‌نژاد" ٢٠ ساله فرزند محمد و "رزگار کتانی" ١٨ ساله فرزند کمال است.

همچنین یکی دیگر از کولبران بنام "علی" فرزند نادر بعد از نجات یافتن از دست مأموران مرزی با میدان مین برجای مانده از دوران جنگ هشت ساله‌ی ایران ــ عراق برخورد و بر اثر انفجار مین، یک پای خود را از دست می‌دهد.

کولبران کُرد در اواخر هفته‌ی گذشته دچار این اقدام نظامیان حکومت اسلامی ایران شده بودند، اما اجساد آنان روز گذشته توسط ساکنین روستاهای منطقه‌ی سورکیو پیدا شد.

همچنین گفته می‌شود که در تیراندازی مأموران نظامی حکومت اسلامی ایران، بیش از ٧٠ رأس اسب باربر نیز توسط این نیروها به هلاکت رسیده‌‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر