رژیم ایران در داخل ایران کاری کرده است که هموطنان عادی نمیتوانند با بیرون از راه تلفن تماس بگیرند این نوعی دیگر از سرکوبهای رژیم جنون اسلامی میباشد در حق به ملتهای ایرانی . از راه دوستان مطلع شدیم که هموطنان داخل کشور قادر به تماس تلفنی با بستگانشان در خارج از کشور نبوده اند در طول عید نوروز رژیم تنها این کار را برای ایادی خودش باز گذاشته است و این یک نوع رفتار قبیح و ضد بشری میباشد که دست اندرکاران رژیم جنون اسلامی دست به آن زده اند علیه هموطنان داخل کشور .. مرگ بر اصل و فسل ولایت فقیه و عوامل کثیفش
گرفتی خوێندکارانی نابیست و ناگفت لە تاقیکردنەوەکاندا
-
نەبوونی مامۆستای پسپۆڕی تایبەت بە زمانی ئاماژە، خوێندکارانی نابیست و ناگفتی
لە هەڵەبجە ڕووبەڕووی گرفت کردووەتەوە؛ وەک کەسوکاریان دەڵێن "بەهۆی
تێنەگەیشتنیان...
۱۸ دقیقه قبل



Ariel Time


هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر